De Rode Slakjes

Gestart door Tim C, 16 augustus 2006 - 23:04:17

« vorige - volgende »

Supermariobros

Het moet een lange tijd geleden zijn, maar gisteren speelden onze Duvels als vanouds. Het was zelfs een streling voor het oog als Belgisch voetballiefhebber.

In de rust had het 1-0 moeten staan, jammer van het balverlies van Fellaini, maar het moet toch ook gezegd dat Iniesta het prachtig afwerkt. In de 2e helft had het dan weer 2-1 moeten staan werd Fellaini afgevlagd voor buitenspel, maar daar was geen sprake van. We kregen dan nog tal van kansen, scoren niet en dan in de laatste minuut. Dat is zuur, want een gelijkspel hadden we zeker verdiend.

Maar het zag er prima uit en als we op deze weg verder gaat moeten we in staat zijn om ons te kwalificeren voor het WK2010, hetzij dan via barrages, want Spanje wordt zo goed als zeker groepswinnaar. 

Supermariobros



Jasper

Heel het land roept om Dick Advocaat. Benieuwd of de ivoren toren van de voetbalbond dan toch niet te hoog is om het geschreeuw te kunnen horen...

Supermariobros

Advocaat wordt financieel moeilijk haalbaar + het feit dat hij in Rusland aan het werk is.

Persoonlijk denk ik niet dat hij veel zin zal hebben in een Belgisch avontuur.

gloudiesaurus

Hij verdiend miljoenen bij Zenit... denk niet dat de Belgische voetbalbond dat toch niet kan bieden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jasper

Als Eric Gerets wil komen, moet ik Advocaat al niet meer hebben. :) Ik dacht dat Gerets nog vast lag, maar die is toch einde contract bij Marseille, dus...

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 04 april 2009 - 18:20:18
Als Eric Gerets wil komen, moet ik Advocaat al niet meer hebben. :) Ik dacht dat Gerets nog vast lag, maar die is toch einde contract bij Marseille, dus...

Gerets heeft onlangs nog aaangegeven dat het nog te vroeg is als een job als bondscoach, hij zou de wekelijkse competitie bij een ploeg te veel missen. Mocht hij kampioen worden bij Marseille, dan mag je er zeker van zijn dat zijn contract verlengd wordt.

Supermariobros

EINDELIJK!! Vandereycken ligt eruit.

RadioActiveMan

Broos zou een goeie keuze zijn.
Heeft een groot palmares
Kampioen met Brugge en Anderlecht en heel goeie resultaten met Moeskroen en Genk.
Nog een paar bekers zeker?

De man verdient het.

gloudiesaurus

Ook van Gaal, en Advocaat hebben met België gesproken.

En Gerrits kiest voor een avontuur in de woestijn met veel Euro's denk ik?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

RadioActiveMan

en hij heeft groot gelijk dat hij zijn graantje gaat meepikken ginderachter.

Supermariobros

Citaat van: gloudiesaurus op 29 april 2009 - 23:00:37
Ook van Gaal, en Advocaat hebben met België gesproken.

En Gerrits kiest voor een avontuur in de woestijn met veel Euro's denk ik?

Zou ik een rare keuze vinden van Gerets mocht het effectief zo zijn, maar ja geld kan veel doen natuurlijk.

Supermariobros

Zelfs Armenië wint al van de rode slakjes, slechter kan het niet zeker.  ::)

Supermariobros

CitaatNa de pijnlijke 2-1-nederlaag in Armenië heeft bondscoach Frank Vercauteren zijn ontslag ingediend. Hij las een verklaring voor in de kleedkamer. Na het ontslag van René Vandereycken mocht Vercauteren als tussenpaus overnemen. Hij moest op 1 januari sowieso plaats maken voor de Nederlander Dick Advocaat.