GP van Hongarije

Gestart door Supermariobros, 01 augustus 2006 - 09:55:06

« vorige - volgende »

McChouffe

Citaat van: Alan Blues op 06 augustus 2006 - 18:08:15
Ik snap ook niet dat een team als Ferrari, dat we toch kennen als de beste op vlak van strategie, zo'n blunder maakt...

Jean Todt zal niet goed slapen....

Misschien was het een beslissing van Schumacher, niet van het team.
Het enige positieve uit dit weekend (buiten het ene puntje) is de gedrevenheid van de Duitser, niet opgeven, geen compromissen, niet op safe. Achteraf gezien was het wel ongelooflijk dom. Maar stel... STEL dat het hem gelukt was die derde plaats te houden. Het waren 3 ronden, hij heeft De la Rosa langer kunnen tegenhouden. Ik kan dus, op een manier, de beslissing wel begrijpen. De kans was er, al was ze klein.
Er wordt altijd gezegd dat de piloten teveel op safe spelen en geen risico's willen nemen. Vandaag reed er eentje rond die het toch gedurfd heeft om risico's te nemen. Grote risico's want er staat een WK op het spel.
Zaten we allemaal niet op het puntje van onze stoel toen die McLaren achter die Ferrari hing? Hebben we niet genoten van die laatste ronden in die gehandicapte Ferrari? Dachten we zelf niet bij elk rondje dat De la Rosa er niet voorbij kon, dat wat onmogelijk leek misschien toch niet zo onmogelijk was?
Dom? Ja, achteraf. Maar de Duitser heeft ballen.

Ow ja ... 7 seconden per ronde ... iemand bij Bridgestone verdient zweepslagen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Olav18

Citaat van: McChouffe op 06 augustus 2006 - 23:38:00
Citaat van: Alan Blues op 06 augustus 2006 - 18:08:15
Ik snap ook niet dat een team als Ferrari, dat we toch kennen als de beste op vlak van strategie, zo'n blunder maakt...

Jean Todt zal niet goed slapen....

Misschien was het een beslissing van Schumacher, niet van het team.


Dit las ik op een ander forum:

Tevens zei Ross Brawn dat Michael vroeg om droogweer banden maar Ferrari zij dat hij buiten moest blijven.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Alan Blues

Citaat van: McChouffe op 06 augustus 2006 - 23:38:00
Citaat van: Alan Blues op 06 augustus 2006 - 18:08:15
Ik snap ook niet dat een team als Ferrari, dat we toch kennen als de beste op vlak van strategie, zo'n blunder maakt...

Jean Todt zal niet goed slapen....

Misschien was het een beslissing van Schumacher, niet van het team.
Het enige positieve uit dit weekend (buiten het ene puntje) is de gedrevenheid van de Duitser, niet opgeven, geen compromissen, niet op safe. Achteraf gezien was het wel ongelooflijk dom. Maar stel... STEL dat het hem gelukt was die derde plaats te houden. Het waren 3 ronden, hij heeft De la Rosa langer kunnen tegenhouden. Ik kan dus, op een manier, de beslissing wel begrijpen. De kans was er, al was ze klein.
Er wordt altijd gezegd dat de piloten teveel op safe spelen en geen risico's willen nemen. Vandaag reed er eentje rond die het toch gedurfd heeft om risico's te nemen. Grote risico's want er staat een WK op het spel.
Zaten we allemaal niet op het puntje van onze stoel toen die McLaren achter die Ferrari hing? Hebben we niet genoten van die laatste ronden in die gehandicapte Ferrari? Dachten we zelf niet bij elk rondje dat De la Rosa er niet voorbij kon, dat wat onmogelijk leek misschien toch niet zo onmogelijk was?
Dom? Ja, achteraf. Maar de Duitser heeft ballen.

Ow ja ... 7 seconden per ronde ... iemand bij Bridgestone verdient zweepslagen.

Inderdaad: 'als', 'indien', 'mocht',...

Er is heel straf gereden, en MS heeft ook een pracht van een race gereden. Maar het mocht niet op die manier eindigen voor een team met zo veel ervaring...

Maar zoals je zegt, ik heb genoten van deze race. Bvb. Hoe FA inhaalde aan de uitenkant van de bocht... Meesterlijk!!

Enkel jammer van het Kimi incident. Stom race feit, misverstand, foute inschatting, maar ô zo jammer...  :-\

redasian

top moment: De La Rosa tegen Ron Dennis na de finish

"you do your job on the wall, I'm here in the car and I know what I'm doing"

straks de herhaling nog eens tegoei beluisteren

Franky

ik heb inderdaad ook genoten van  Bas zijn commentaar en heb erg gelachen op dat moment. Ik vondt de commentaar deze week zelf van een hoger niveau als anders. Normaal lezen ze gewoon af wat de life timing ze zegt  en deze heb ik ook naast me staan dus ja... maar deze keer echt nuttige dingen zoals over die extrem regenbanden etc.
Franky Reymenants

alpinestar

Citaat van: Lender op 06 augustus 2006 - 19:51:11
En ben ik de enige die echt genoten heeft van het commentaar van Bas Leinders?
Ik vond het echt top  :)

die situatie met Speed met zijn droge banden 'YES YES YES',iamend van het team zegt dat hij nig 2 ronden moet buiten blijven,Bas: 'NO NO NO'  ;D

Basje had beter gezwegen.  ;D Na 2 ronden en 33 spins kwam Speedeken alweer binnen om intermediate-banden te halen.

YES YES YES  :D

Kirabi

Het is toch wel jammer coor Kubica dat hij te licht was, voor een 1ste race deed hij het echt goed... maarja nu heeft schumacher weer 1 puntje :P


Doefie


Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 07 augustus 2006 - 12:07:42
Het rode vlag-incident van Schumacher.
Was al geplaatst ;) Was dom om zich ermee te laten vangen, maar ach ja, in de race had het niet veel verschil gemaakt denk ik. Schumi was goed weg, maar de pret was van korte duur...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Oef, ik ben al niet de enige die hier zot zitten doen heeft toen Alonso uitviel  :P
Ondanks dat ik MS fan ben, moet ik toch eerlijk zeggen dat ik blij ben dat het zo gelopen. Want als MS derde of vierde zou zijn geworden en hij zou nog wereldkampioen worden, dan gaan de criticzasters zeggen dat hij het allemaal aan deze uitvalbeurt te danken heeft en niet de rechtvaardige wereldkampioen is. Maar ALS hij nu nog wereldkampioen zou worden, heeft hij het allemaal zelf geflikkerd, zonder hulp van Alonso zijn uitvalbeurt.

Ferrari 2010

Citaat van: KVDracer op 07 augustus 2006 - 17:35:53
Oef, ik ben al niet de enige die hier zot zitten doen heeft toen Alonso uitviel  :P
Ondanks dat ik MS fan ben, moet ik toch eerlijk zeggen dat ik blij ben dat het zo gelopen. Want als MS derde of vierde zou zijn geworden en hij zou nog wereldkampioen worden, dan gaan de criticzasters zeggen dat hij het allemaal aan deze uitvalbeurt te danken heeft en niet de rechtvaardige wereldkampioen is. Maar ALS hij nu nog wereldkampioen zou worden, heeft hij het allemaal zelf geflikkerd, zonder hulp van Alonso zijn uitvalbeurt.
Mja, de criticasters kunnen zo veel zeggen, ze vergeten altijd de andere ant van het verhaal, nl dat Schumacher al meer dan 1 keer was uitgevallen dit seizoen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Schumi 2006 op 07 augustus 2006 - 19:57:54
Citaat van: KVDracer op 07 augustus 2006 - 17:35:53
Oef, ik ben al niet de enige die hier zot zitten doen heeft toen Alonso uitviel  :P
Ondanks dat ik MS fan ben, moet ik toch eerlijk zeggen dat ik blij ben dat het zo gelopen. Want als MS derde of vierde zou zijn geworden en hij zou nog wereldkampioen worden, dan gaan de criticzasters zeggen dat hij het allemaal aan deze uitvalbeurt te danken heeft en niet de rechtvaardige wereldkampioen is. Maar ALS hij nu nog wereldkampioen zou worden, heeft hij het allemaal zelf geflikkerd, zonder hulp van Alonso zijn uitvalbeurt.
Mja, de criticasters kunnen zo veel zeggen, ze vergeten altijd de andere ant van het verhaal, nl dat Schumacher al meer dan 1 keer was uitgevallen dit seizoen...

De criticasters kunnen, eerlijk gezegd, mijn rug op als Schumacher het wk wint  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

scho0634

Citaat van: Eric op 06 augustus 2006 - 20:31:04
zonder wijfel de mooiste race van 2006....Button die uiteindelijk zijn eerste race wint...schitterend

ik weet niet of ik het goed heb gezien, maar Alonso heeft Schumi ingehaald onder een gele vlag situatie...

KLopt, maar volgens mij hing de gele vlag heel ergens anders op de baan en niet daar waar Alonso Schumi inhaalde. Alleen bij rood mag je nergens meer inhalen.

Wat een geweldige race trouwens. Alonso reed ijzersterk de 1e 20 ronden of zoiets. Had enkele geweldige inhaalacties. Mooi podium trouwens, is weer eens wat ander. Helaas heb ik de actie van Heidfeld op Schumi ff gemistn, wat is er nou eigenlijk gebeurt??

robbert

Citaat van: McChouffe op 07 augustus 2006 - 20:04:40
Citaat van: Schumi 2006 op 07 augustus 2006 - 19:57:54
Citaat van: KVDracer op 07 augustus 2006 - 17:35:53
Oef, ik ben al niet de enige die hier zot zitten doen heeft toen Alonso uitviel  :P
Ondanks dat ik MS fan ben, moet ik toch eerlijk zeggen dat ik blij ben dat het zo gelopen. Want als MS derde of vierde zou zijn geworden en hij zou nog wereldkampioen worden, dan gaan de criticzasters zeggen dat hij het allemaal aan deze uitvalbeurt te danken heeft en niet de rechtvaardige wereldkampioen is. Maar ALS hij nu nog wereldkampioen zou worden, heeft hij het allemaal zelf geflikkerd, zonder hulp van Alonso zijn uitvalbeurt.
Mja, de criticasters kunnen zo veel zeggen, ze vergeten altijd de andere ant van het verhaal, nl dat Schumacher al meer dan 1 keer was uitgevallen dit seizoen...

De criticasters kunnen, eerlijk gezegd, mijn rug op als Schumacher het wk wint  :)

ja van mij ook. en ja schumacher is meer dan 1 keer uitgevallen. maar let op nu gaan de criticasters zeggen als schumacher wk wordt dat het te danken is aan de dempers dat renault moets demonteren dus ze gaan toch wat verzinnen. ik noem dan zulke mensen die niet tegen hun verlies kunnen en altijd commentaar moeten weten

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 07 augustus 2006 - 23:17:52
Citaat van: McChouffe op 07 augustus 2006 - 20:04:40
Citaat van: Schumi 2006 op 07 augustus 2006 - 19:57:54
Citaat van: KVDracer op 07 augustus 2006 - 17:35:53
Oef, ik ben al niet de enige die hier zot zitten doen heeft toen Alonso uitviel  :P
Ondanks dat ik MS fan ben, moet ik toch eerlijk zeggen dat ik blij ben dat het zo gelopen. Want als MS derde of vierde zou zijn geworden en hij zou nog wereldkampioen worden, dan gaan de criticzasters zeggen dat hij het allemaal aan deze uitvalbeurt te danken heeft en niet de rechtvaardige wereldkampioen is. Maar ALS hij nu nog wereldkampioen zou worden, heeft hij het allemaal zelf geflikkerd, zonder hulp van Alonso zijn uitvalbeurt.
Mja, de criticasters kunnen zo veel zeggen, ze vergeten altijd de andere ant van het verhaal, nl dat Schumacher al meer dan 1 keer was uitgevallen dit seizoen...

De criticasters kunnen, eerlijk gezegd, mijn rug op als Schumacher het wk wint  :)

ja van mij ook. en ja schumacher is meer dan 1 keer uitgevallen. maar let op nu gaan de criticasters zeggen als schumacher wk wordt dat het te danken is aan de dempers dat renault moets demonteren dus ze gaan toch wat verzinnen. ik noem dan zulke mensen die niet tegen hun verlies kunnen en altijd commentaar moeten weten
Dan breng je hen er gewoon van op de hoogte dat Feri die dempers ook heeft moeten verwijderen hé ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.