GP van Hongarije

Gestart door Supermariobros, 01 augustus 2006 - 09:55:06

« vorige - volgende »

Tim C

Waren het de banden wel want voor een achterband geef je toch niet op?

bogief1

Schumacher bewijst vandaag eens te meer wel dat hij en hij alleen op dit moment de beste is in de F1. In de gegeven omstandigheden zo onder de druk recht blijven, chapeau...

Had al Alonso dat probleem niet gekend, dan had Shumi geen ruiken er aan.



Het saaiste circuit word waarschijnlijk de beste van 2006, wat een sensatie.
Toch een mooi podium é.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

bogief1

Citaat van: Tim C op 06 augustus 2006 - 16:10:04
Waren het de banden wel want voor een achterband geef je toch niet op?

Ik denk dat de stuurrichting gebroken was, want hij wel veel moeite om nog een bocht te nemen.
Maar stel dat hij gefinished was, ging hij zijn plaats dan behouden? Want in die achterbanden zat er bijna niks van groeven.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Der Weltmeister

Citaat van: bogief1 op 06 augustus 2006 - 16:10:10
Had al Alonso dat probleem niet gekend, dan had Shumi geen ruiken er aan.
Maakt niets uit. Op regenbanden op een droge rijlijn rondenlang voor een opzittende DLR blijven, chapeau. Ik zie het mr. Arrogance nog niet doen, die kan alleen maar winnen als werkelijk àlles meezit.

FerrariMan

Citaat van: bogief1 op 06 augustus 2006 - 16:10:10
Had al Alonso dat probleem niet gekend, dan had Shumi geen ruiken er aan.
Had het niet geregend dan had Renault er al helemaal geen ruiken aan...

Ferrari 2010

Plaats behouden zou niet mogelijk zijn geweest, maar als hij nu gewoon door had gereden had ie nog wel een puntje kunnen pakken denk ik ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1

Pracht van een race en meer zal ik niet zeggen, want het is hier al gezegd :).

phil69

Ze waren er op la deux gisteren al over aan het grappen, dat Michael echt solidair is in zn titelstrijd tov Fernand
Fernand krijgt straftijd, geen paniek fernand, ik zorg wel dat ik ook straftijd krijg
Fernand heeft pech in de race en vallt uit
Geen paniek Fernand, ....
;D
wel mooie race, t'moeten nie altijd dezelfde idioten zijn

robbert

ik wel. ik ben blij dat alonso uitgevallen is maar nu heeft schumacher niks bijgewonnen. als ze de kans hebben dan verprutsen het dan weer. die banden moesten al 20 ronden gewisseld geweest zijn maar nee ze blijven maar op die regenbanden rijden

razzle_dazzle

Das gleiche Spiel eine Runde später: Nick Heidfeld attackierte Schumacher an derselben Stelle. Die beiden Deutschen berührten sich und Schumacher musste seinen Ferrari nach einem furiosen Kampf in der Box abstellen...
...gebrochene spurstange... zusammenstoss mit nick!
Thanx Raikkie ;)

In het duel tussen Heidfeld en Schumacher zouden beide heren mekaar geraakt hebben en daardoor is Schumi z'n stuurstang stuk gegaan. Schumi beseft dat hij misschien op safe had moeten rijden, maar haalt in een interview aan dat hij altijd wil blijven aanvallen.

Tim C

Het heeft in iedergeval niets Alonsoiaans

razzle_dazzle

Citaat van: Tim C op 06 augustus 2006 - 16:49:03
Het heeft in iedergeval niets Alonsoiaans

Neen, maar toch heeft Ferrari serieus geblunderd. Indien Schumacher binnen was gekomen voor slicks, had hij misschien 1 of 2 plaatsen verloren, maar dan had hij nog een gouden zaak gedaan. Ik begrijp de keuze van Brawn en co echt niet.


Alan Blues

Schitterende race. Ik voelde me precies terug begin jaren '80. :)

Ik hoor hier weer veel woorden als 'indien', 'als', enz... Feit is dat Kimi de stijlbonus krijgt, Fernando zijn titel bijna kwijtgespeeld had en dat ze bij Ferrari de slechtste beslissingen ooit hebben genomen.

Wat een dijk van een race. Zoals al eerder geschreven, dit zie je maar om de drie jaar. Spanning maar toch ook enig leedvermaak...  ;) :-[

Ik ben blij voor Jenson.... Kijk maar -->  :)



robbert

Citaat van: Alan Blues op 06 augustus 2006 - 17:20:23
Schitterende race. Ik voelde me precies terug begin jaren '80. :)

Ik hoor hier weer veel woorden als 'indien', 'als', enz... Feit is dat Kimi de stijlbonus krijgt, Fernando zijn titel bijna kwijtgespeeld had en dat ze bij Ferrari de slechtste beslissingen ooit hebben genomen.

Wat een dijk van een race. Zoals al eerder geschreven, dit zie je maar om de drie jaar. Spanning maar toch ook enig leedvermaak...  ;) :-[

Ik ben blij voor Jenson.... Kijk maar -->  :)

ok nu weer 3 jaar wachten tot nog zo'n race dus 3 jaar zagen dat het weer saaie wedstrijden zijn, maar ja dan kan ferrrari hopelijk geen oerstomme blunders slaan




FerrariMan

Massa was op droogweerbanden .7 sneller dan de rest. Schumacher had op dezelfde banden nog wel voor het podium kunnen vechten. Dommerikken.