Zomer

Gestart door Martin, 28 juli 2006 - 14:28:54

« vorige - volgende »

Wat heb je liever?

35 - 40 graden
0 (0%)
31 - 34 graden
1 (4.3%)
27 - 30 graden
7 (30.4%)
23 - 26 graden
13 (56.5%)
19 - 22 graden
2 (8.7%)

Totaal aantal stemmen: 19

Martin

Doe mij maar drie maanden 23 - 26 graden.

razzle_dazzle

Overdag mag het voor mij rond de 27 graden blijven. Lekker aangenaam maar ook niet te drukkend! S'avonds mag het voor mij goed afkoelen en zelfs regenen.


Ferrari 2010

23-26 graden zou ideaal zijn, 27-30 mag ook, mits een licht fris briesje.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

23 - 26°C, meer moet dat niet zijn.

dj Peter

k'vind een temperatuur tussen 25 en 30 graden heerlijk als je met vakantie bent en niet moet werken. 8) k'Heb net drie weken verlof gehad en deze zullen de geschiedenis ingaan als het beste bouwverlof ooit, want in mijn 20-jarige loopbaan heb ik nog nooit zo'n mooi weer gehad in de vakantie als dit jaar. Op reis ben ik niet geweest, en dat was ook niet nodig. k'heb drie weken gefietst,gezwommen,geluierd en terrasjes gedaan en k'heb een kleurtje alsof ik op vakantie in Rhodos ben geweest.

Vanaf maandag staan we weer op de bouwwerf  en dan zakken de temperaturen naar een 25-tal graden: ideaal weer om te werken  ;)

Schumi nr1

Geef mij maar een graad of 25

Doefie

Ik ben een Highlander ;)
Twintig graden is genoeg, afgewisseld met regen. Perfect :) Heb de afgelopen weken weken niks kunnen doen van de hitte (voor mij is dat toch hitte).

Doefie

Nog een reden om die hitte te haten .. de onweders nadien met als gevolg het water in de kelder  ::)

Martin

Ik woon drie hoog. ;D ;D

Racegirl

25 gemiddeld is perfect, 30 is te warm, 20 te koud!  ;)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 28 juli 2006 - 22:46:32
Nog een reden om die hitte te haten .. de onweders nadien met als gevolg het water in de kelder  ::)
Het mag hier regenen zo hard het wil, onze kelder is nog nooit ondergelopen. Jij woont waarschijnlijk in een dichtgebouwde dorpskern ofzo?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2006 op 29 juli 2006 - 16:36:36
Citaat van: Doefie op 28 juli 2006 - 22:46:32
Nog een reden om die hitte te haten .. de onweders nadien met als gevolg het water in de kelder  ::)
Het mag hier regenen zo hard het wil, onze kelder is nog nooit ondergelopen. Jij woont waarschijnlijk in een dichtgebouwde dorpskern ofzo?

Laagste punt van Zaventem ;) Bij hevige regenval zoals vrijdag stroomt de modder van de velden bovenaan naar beneden, is heel onze straat een modderrivier. Met alle gevolgen vandien natuurlijk.

Ferrari 2010

Sja, hele kloterij kan ik me inbeelden. Veel succes met het opruimen zou ik maar zeggen!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan

Ik vind een temperatuur tussen de 27 en de 30 graden wel lekker, mits ik niet in dat hete warenhuis hoef te werken want daar is het dus een stuk heter dan buiten.