Waar is FerrariMan??

Gestart door Alan Blues, 10 juli 2006 - 16:38:21

« vorige - volgende »

Alan Blues

Ik maak me een beetje zorgen over het verdwijnen van FerrariMan.

Laatst actief:  10 Juni 2006 - 11:00:28

Ik weet dat we hem een beetje op zijn kap gezeten hebben, maar dat was helemaal niet slecht bedoeld. Ik hoop dat hij ons niet verlaten heeft. Ik hoop vooral dat er hem niets overkomen is...  :-\

Tim C

Ik vroeg het me gisteren ook al af.

Heb hem een mailtje gestuurd :)

razzle_dazzle

Volgens mij zit die nog in de fontein van Genk, na de zege van de Italianen op het WK.

Neen serieus, ik denk dat hij het een beetje moe was om voortdurend in de verdediging te moeten gaan op de steeds terugkerende kritiek op Ferrari (en dan vooral Schumacher).

Het valt me trouwens op dat er de laatste tijd opvallend weinig gepost wordt en dan vooral door nieuwelingen.

daan

Ja, dat vroeg ik me idd ook af. Ik las ook af en toe wat op de F1 fora en tja, ik denk niet dat het daar aan gelegen heeft.

Bruno

#4
Citaat van: Razzle_dazzle op 10 juli 2006 - 17:06:09
Volgens mij zit die nog in de fontein van Genk, na de zege van de Italianen op het WK.

Neen serieus, ik denk dat hij het een beetje moe was om voortdurend in de verdediging te moeten gaan op de steeds terugkerende kritiek op Ferrari (en dan vooral Schumacher).

Het valt me trouwens op dat er de laatste tijd opvallend weinig gepost wordt en dan vooral door nieuwelingen.

Er zijn wel meer mensen die het niet aflatende gekap op Schumi en co beu zijn. Ferrariman heeft het nog lang volgehouden vind ik.  :-[


Ik gun hem in elk geval wel de overwinning van het Italiaanse voetbal team, ook al ben ik totaal geen voetbaliefhebber. Laat ons hopen dat hij zich eens goed in de fontein laten gaan heeft.  :D

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

FerrariMan

Wees gegroet, I'm still alive and kickin'!

Het zijn een paar geweldige weken geweest met een hele hoop open air feestjes hier tijdens het WK. En ja, we hebben de geweldige zege van de Italianen hard gevierd. Heel hard! Kan het nog steeds niet geloven, zeker de geweldige goal van Del Piero tegen Duitsland. Wat een uitbarsting van vreugde! (als weddenschap ben ik nu zelfs al mijn haren kwijt)



Ivm het forum, de zin om hier nog veel te zitten is weg. Ik kan niet goed om met mensen die zwart/wit denken en mijn goede voornemen is dan ook om gewoon weg te blijven van dat soort discussies.

Ik zit hier al sinds eind '98 en zal hier altijd blijven komen, alleen een heel pak minder posten. Het forum heeft heel veel van zijn charme verloren door constant gemekker van pseudo-kenners. En dat is er ook aan te zien, geeuw...

Voor de rest,

FORZA ITALIA! (en helaas, Razzle, Alan en Bruno, ik ben niet tot in de fontein geraakt, maar ik heb wel een fontein over me af gekregen)  ;D

Alan Blues

Dude, ik ben al blij dat je niets overkomen is. Ik vreesde al dat je in 't ziekenhuis lag of zo... :-\ We zouden het gewoon niet geweten hebben.

Je hebt gelijk wat betreft de welles/nietes-discussies. Ik meng me ook nog maar sporadisch met discussies op het F1-forum. Ik lees ze soms nog wel, maar er wordt inderdaad te veel gekapt op andere piloten en teams.

Ik supporter voor een team en niet tegen een team. En toch maak ik me soms ook wel schuldig aan anti-Ferrari uitspraken. In het heetst van de strijd kan dat wel eens gebeuren... Nobody's perfect...  :-[

Soms is het gek dat mensen zo in hun passie opgaan dat ze er de pedalen van verliezen. We zijn allemaal zo verschillend op dit forum. Ik ben een receptionist/bluesgitarist van 43, jij bent een Italiëfreak (ik zou dat ook zijn moesten mijn roots daar liggen, helaas scoort Dendermonde nergens echt hoog... ;) ), Razzle is anders, Jasper, Tim, Martin en noem maar op... We hebben elkaar nog nooit in real life ontmoet en toch zitten we hier dagelijks bezig met onze gemeenschappelijke passie: F1!!

En hoe gek we ook van F1 zijn, toch beginnen we nog te vitten en te zeiken op elkaar. Geloof me, ik maak me er ook schuldig aan. Maar het is gek als je het eens van op een afstand bekijkt. Net alsof iemand kookles gaat volgen en kritiek begint te geven op de anderen hun kookkunst.

Schumacher bij Ferrari, Raikkonen bij McLaren. Oké, zo is het nu. Kritiek van McLarenfans op Schumacher en van Ferrarifans op Raikkonen.

Stel, volgend jaar Schumi bij McLaren en Raikkonen bij Ferrari? Wat dan? Is de Fin gestopt met zuipen en ineens een goed piloot? Is Schumi in de ogen van de McLarenfans ineens niet meer arrogant?


Alles is relatief....


Ik wil wel mijn handtekening zetten onder een papier om te beloven dat ik positiever zal zijn en de site leefbaarder zal houden. Ik hoop dat jullie dat ook willen. Ik zou het jammer vinden dat iemand als FerrariMan hier weg gaat. Net zoals Geert, Racegirl, Redasian, GeertG, Jos, Eric, Martin, tOMMY sAN, enz... hier ook niet meer te vinden zijn.

Positiever mensen!!!!

Doefie

Alan : the last survivor of the good old days ;D . Nee ik snap je wel, af en toe horen we er ook nog wel iets van. Heel af en toe.

Martin was hier nog actief ... was.