GP van V.S.

Gestart door Supermariobros, 26 juni 2006 - 10:20:40

« vorige - volgende »

Doefie

Wie trouwens video's wilt zien van de Formule 1 in USA, die kan die hier vinden.

Sept

Citaat van: Bruno op 01 juli 2006 - 14:39:01
Citaat van: Doefie op 01 juli 2006 - 14:25:33
Citaat van: nassen op 30 juni 2006 - 22:27:53
Weet iemand al iets meer, op vrt in het programma Tour2006 meld men net dat ook F. Alonso in het lijstje van de bloeddoping gebruikers staat????

Er zijn wel meer F.Alonso's op de wereld hoor ;)

Yep, net zoals er ook meer M Schumachers zijn. Is er trouwens ook geen wielrenner die Schumacher heet?

Jup, Stefan Schumacher van Gerlosteiner, niet slecht bezig dit seizoen die jongen ;)

On topic: de twee Ferrari's hebben er blijkbaar zin in?
1991 - 2004 = 7

dj Peter

#17
Ferrari heeft er blijkbaar goed de vaart inzitten: 

http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P9263_0_1_0

Hopelijk kunnen de Scuderia en zijn piloten wat inlopen op de leiders in het klassement...
Over een paar uurtjes weten we hoe de startgrid eruitziet.


ps:  Alonso krijgt plots wel een grote bek zeg: lees dit maar eens    :o
      Wat kon Ferrari er godverdomme aan doen dat Michelin slechte banden had ?
     (sorry voor de verwijzing naar de concurrentie jongens)

Sept

Niemand die zich genoodzaakt ziet te klagen over het voorrang geven van de verlengingen in het voetbal op La Deux?  :P
1991 - 2004 = 7

dj Peter

Ja toch wel!  kl*tevoetbal!    >:(
En dat terwijl de wedstrijd op 101 andere zenders te zien is ...

Tim C

Uhm, voetbal blijft enorm populair. Het is dan ook onrealistisch om te eisen dat je een wedstrijd IN HET MIDDEN afzet om F1 te geven.

Ik kan me herrinneren dat een paar mensen hier een jaar of twee geleden hier iets zeiden over een F1 wedstrijd in de helft af te zetten.

Sept

Fantastische kwali van de Ferrari's, maar zóveel voorsprong plots?  :o Wat moeten we daarvan denken..
1991 - 2004 = 7

dj Peter

#22
Citaat van: Tim C op 01 juli 2006 - 19:59:16
Uhm, voetbal blijft enorm populair. Het is dan ook onrealistisch om te eisen dat je een wedstrijd IN HET MIDDEN afzet om F1 te geven.

Ik kan me herrinneren dat een paar mensen hier een jaar of twee geleden hier iets zeiden over een F1 wedstrijd in de helft af te zetten.

Ach zo erg is het nu ook weer niet, t'is maar de kwalificatie hé. En we hebben trouwens nog net de hele laatste sessie kunnen zien. 

Trouwens, mijn dag is alweer goed want FERRARI op de eerste startrij da's ook alweer even geleden... van Indianapolis 2005 ?
t'valt mij ook op dat Fisico al het hele weekend betere tijden rijdt dan Alonso.
En Honda... ook goed bezig!

dj Peter

Citaat van: Sept op 01 juli 2006 - 20:02:08
Fantastische kwali van de Ferrari's, maar zóveel voorsprong plots?  :o Wat moeten we daarvan denken..
Bridgestonebanden.

Doefie

Villeneuve 6de :)

Citaat van: SaffierFM op 01 juli 2006 - 18:05:07
dit

CitaatVoordat de race begon, hebben we gezegd dat we geen punten wilden, maar dat we geen punten wilden, maar we wilden rijden voor de fans

Mooi stukje schrijfwijze  ;D

supersteven

Miicheal Schumacher fantastisch
Felipe Massa ook fantastisch
Jacques Villeneuve knap gereden
Ralf Schumacher heel goed
Nick heidfeld goed totdat het pechduiveltje langskwam
Giancarlo Fisichella heel goed spijtig dat die voor Renault rijdt
Honda aardig verrast
Fernado Alonso te wisselvallig
Kimi Raikönen trager dan normaal
Als dit het keerpunt van het seizoen wordt is er nog genoeg hoop voor verrassingen
let the sunshine shine in your heart

Ferrari 2010

Citaat van: SaffierFM op 01 juli 2006 - 20:20:02
Citaat van: Tim C op 01 juli 2006 - 19:59:16
Uhm, voetbal blijft enorm populair. Het is dan ook onrealistisch om te eisen dat je een wedstrijd IN HET MIDDEN afzet om F1 te geven.

Ik kan me herrinneren dat een paar mensen hier een jaar of twee geleden hier iets zeiden over een F1 wedstrijd in de helft af te zetten.

Ach zo erg is het nu ook weer niet, t'is maar de kwalificatie hé. En we hebben trouwens nog net de hele laatste sessie kunnen zien. 
Ze hebben nog net de laatste sessie laten zien bedoel je ;) De sessie was al ongeveer halverwege toen ze begonnen uitzenden, ze zonden dus gewoon net iets later uit. Ik vind dat ze het mooi hebben opgelost, bij de VRT hadden ze waarschijnlijk in ze een geval de F1 uitgestelt om eerst nog een talkshow ofzo te geven.

Ik denk niet dat je kan verwachten dat ze zomaar in het midden afbreken, zeker voetbal niet. Bij F1 heb je dat zelf toch ook niet graag ;) Het begin van de kwali missen is immers niet zo erg ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2006 op 01 juli 2006 - 22:52:47
Citaat van: SaffierFM op 01 juli 2006 - 20:20:02
Citaat van: Tim C op 01 juli 2006 - 19:59:16
Uhm, voetbal blijft enorm populair. Het is dan ook onrealistisch om te eisen dat je een wedstrijd IN HET MIDDEN afzet om F1 te geven.

Ik kan me herrinneren dat een paar mensen hier een jaar of twee geleden hier iets zeiden over een F1 wedstrijd in de helft af te zetten.

Ach zo erg is het nu ook weer niet, t'is maar de kwalificatie hé. En we hebben trouwens nog net de hele laatste sessie kunnen zien. 
Ze hebben nog net de laatste sessie laten zien bedoel je ;) De sessie was al ongeveer halverwege toen ze begonnen uitzenden, ze zonden dus gewoon net iets later uit. Ik vind dat ze het mooi hebben opgelost, bij de VRT hadden ze waarschijnlijk in ze een geval de F1 uitgestelt om eerst nog een talkshow ofzo te geven.

Ik denk niet dat je kan verwachten dat ze zomaar in het midden afbreken, zeker voetbal niet. Bij F1 heb je dat zelf toch ook niet graag ;) Het begin van de kwali missen is immers niet zo erg ;)

Wel als er vijf de muur in vliegen en twee overkop gaan ... (even de sensatieduivel spelen ;D)

Supermariobros

Citaat van: SaffierFM op 01 juli 2006 - 20:20:02
Trouwens, mijn dag is alweer goed want FERRARI op de eerste startrij da's ook alweer even geleden... van Indianapolis 2005 ?

Na de kwalificatie in Bahrein dit jaar (openingsrace) stonden de Ferrari's ook op de eerste startrij.

Ferrari 2010

Ze hebben gewoon een snelle wagen, daarom dat ze op een circuit als dit kunnen winnen. Ik vermoed dus dat ze morgen winnen, en dan word het wachten op het volgende snelle circuit.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.