GP van V.S.

Gestart door Supermariobros, 26 juni 2006 - 10:20:40

« vorige - volgende »

sledge

Nette oplossing inderdaad van LaDeux  :) Ik volgde de live-timing, dus de uitzending was niet aan mij besteed ;)
Toen ze op LaDeux begonnen uitzenden stonden ze allemaal te wachten aan de pit, ik dacht dat er een rode vlag geweest was :p
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Tim C


KVDracer

Citaat van: Schumi 2006 op 02 juli 2006 - 10:18:20
Ze hebben gewoon een snelle wagen, daarom dat ze op een circuit als dit kunnen winnen. Ik vermoed dus dat ze morgen winnen, en dan word het wachten op het volgende snelle circuit.

Canada verleden week was ook een snel circuit, maar hier konden ze toch niet mee met de concurrentie. Nu kunnen we alleen maar hopen dat er enkele aanpassingen aan de Renault niet goed zijn en ze voor een paar races de weg kwijt zijn  :P

Tim C

Enter Ross Brawn: Vorige week waren er problemen met de banden.

Doefie

... oh God, ik wou dat ik Formule 1 reed  ;D

Ferrari 2010

Citaat van: sledge op 02 juli 2006 - 11:06:36
Nette oplossing inderdaad van LaDeux  :) Ik volgde de live-timing, dus de uitzending was niet aan mij besteed ;)
Toen ze op LaDeux begonnen uitzenden stonden ze allemaal te wachten aan de pit, ik dacht dat er een rode vlag geweest was :p
Ik dacht net hetzelfde, maar de live timing ging gewoon door en plots zag ik bovenaan die 20:00 staan. Toe wist ik het, ik heb de kwali op live timing uitgekeken, tv niet want das dan toch niet meer spannend.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Senna

Michelin speelt duidelijk op safe na vorig jaar, ze hebben een band die niet meer ploft maar die ook minstens een seconde per rondje langzamer is. Nu maar hopen op een spannende race.

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 01 juli 2006 - 14:25:33
Citaat van: nassen op 30 juni 2006 - 22:27:53
Weet iemand al iets meer, op vrt in het programma Tour2006 meld men net dat ook F. Alonso in het lijstje van de bloeddoping gebruikers staat????

Er zijn wel meer F.Alonso's op de wereld hoor ;)
Ja, maar ze moeten ook nog net eens in het lijstje voorkomen en vernoemd worden. Bovendien zei men zonet in de rechtstreekse uitzending van de tour dat er ook (een) F1 rijder(s) op de lijst staat/staan. Dus misschien toch? Ik vraag me echter wel af of je in de F1 zoveel verder komt met doping, het blijft toch nog steeds vooral om de wagen draaien...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Al eens een kwartier gaan karten?

sledge

Citaat van: Tim C op 02 juli 2006 - 16:11:00
Al eens een kwartier gaan karten?

Inderdaad, ook ik kan 1:25.000 rijden in een Ferrari, als men bereid is mij uit de wagen te komen takelen en medische kosten te betalen ;)
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 02 juli 2006 - 16:11:00
Al eens een kwartier gaan karten?
Ja hoor, en langer ook. En dat is vermoeiend, en ik kan geloven dat het in een F1 nog vermoeiender is. Maar dan zouden ze het allemaal moeten gebruiken, en niet 1. Ik veronderstel dat F1 rijders daar toch op getraind zijn, anders wil dat zeggen dat F1 één en al doping is...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

miljoenen voor dat die honderste van een seconde extra, maar niemand zou de regels overtreden.

Dat gebeurt in geen enkele sport...

Ferrari 2010

#42
Citaat van: Tim C op 02 juli 2006 - 17:42:51
miljoenen voor dat die honderste van een seconde extra, maar niemand zou de regels overtreden.

Dat gebeurt in geen enkele sport...
Uiteraard worden regels overtreden, dat zullen ze in elk team wel doen. Maar dan zou eigenlijk elke rijder die de race sterk uitrijdt doping gebruiken? Dat is net zoals nu de 2de, 3de en 4de van de our gebruikt hadden, is dan de prestatie van Armstrong nog mogelijk?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Nee, maar de vraag is of dat ooit mogelijk is geweest...

Waarmee ik niet wil zeggen dat iemand gebruikt, maar ik wil het absoluut niet uitsluiten.

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 02 juli 2006 - 18:35:29
Nee, maar de vraag is of dat ooit mogelijk is geweest...

Waarmee ik niet wil zeggen dat iemand gebruikt, maar ik wil het absoluut niet uitsluiten.
Sja, das waar. Eigenlijk is die koers te zwaar om helemaal uit te rijden. Maar tgaat hier over F1 :D Spectaculaire start, goed voor iedereen die voor de crashes kijkt, slecht voor o.a. de mac-fans
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.