GP van Europa

Gestart door Supermariobros, 01 mei 2006 - 17:37:51

« vorige - volgende »

Jasper

Citaat van: Benny Dict op 07 mei 2006 - 17:18:50
Citaat van: Jasper op 07 mei 2006 - 17:04:17
Citaat van: Benny Dict op 07 mei 2006 - 16:47:17
Voila Renault, in your face.

McLaren, weer vergeten de eco-modus uit te schakelen?

Als Räikkönen op eco-modus op 4.8 seconden van Schumacher kan eindigen, petje af dan.
Geloof je dat zelf?

Schumacher controleerde het einde. Anders was Kimi nooit tot op 4.8 geraakt.
Ik geloof ook wel dat de grote oorzaak vooral hun kwali is, maar in de race was het ook niet erg indrukwekkend.

Dus ook Massa controleerde, met Räikkönen op een halve seconde?

En die eco-modus zorgt voor anderhalve seconde vertraging per ronde of zo, in de race zou dat dan anderhalve minuut = 1 ronde opleveren. Dan mag MS nog uit zijn sloefen schieten hoor. :)

Wat ik eigenlijk wou zeggen... het is niet nodig om 3 keer dezelfde mop te gebruiken.

Hamilton MASTER

Jasper, je bent hier te nuchter in ;)

Hij zegt dit om jou een beetje uit je tent te lokken. En je loopt er recht in ;)



Tim C

Blijft dat Kimi een halve seconde off the pace was ;)

dj Peter

Citaat van: Sept op 07 mei 2006 - 15:10:55
Prachtige Ferrari-tactiek! Dat ze dat bij Renault nu niet hebben afgeluisterd  :P
Waarschijnlijk is de taktiek op het allerlaatste moment veranderd om de Renaults te verrassen  ;D
Het gezicht van Alonso toen hij op het podium stond sprak boekdelen: hij had precies in zijn broek gedaan...
Iedereen (en de Renault crew in't bijzonder) die dacht dat de prestatie van Ferrari in Imola een toevalstreffer was, werd vandaag effe met de neus op de feiten gedrukt.Mooi.t'Werd tijd dat Flavio en co  terug met twee voeten op de grond werden gezet.
Volgende week nog even Alonso in zijn hemd zetten in Spanje en de weg naar de titel ligt weer helemaal open  :D
En wat Montoya eigenlijk nog bij McLaren doet weet ik niet,maar ik vind zijn prestaties ondermaats . OK, zijn wagen houdt ermee op, daar kan hij niks aan doen, maar wat heeft hij laten zien in vergelijking met Kimi ? Een tijdje vechten met Fisico en Villeneuve... en dat was het dan.

KVDracer

Ik vond het vooral prachtig hoe Schumi reed. Reed steeds 04,05 s achter Alonso, daarna liet hij een gat vallen tot 2s en dan begon hij snelle rondjes te rijden tot hij er weer bij was en dan liet hij terug wat ruimte. Di was waarschijnlijk ook om alles te laten afkoelen, maar hij bewees toch dat hij sneller was dan Fernando.

Supermariobros

Zoals hier al vaak gezegd werd: het is duidelijk dat Ferrari er terug staat en ze meer dan ooit zullen meedoen voor beide kampioenschappen. Renault weet wat hen te doen staat, als ze hun beide titels willen verlengen. McLaren komt duidelijk nog snelheid tekort, wat ik erg jammer vindt.  :'(


Ferrari 2010

Ik denk ook dat Schumacher voorbij Alonso kon als ie wou, hij had iig kunnen proberen wat hij niet gedaan hefet. Nuja, ze wisten bij stop 1 al dat ze een aantal ronde moesten hebben om zeker te zijn, en tankten dan ook net wat meer. Met zo een knalrondjes ff een 8-tal seconden ingehaald :P Ze wisten dit op voorhand, en aangezien deze punten broodnodig zijn voor Ferrari en MS is het logisch dat ze geen risico namen. Eens benieuwd wat ze bij Renault gaan doen als binnenkort ook Massa voor FA rijdt :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.