Heylen in Champcar

Gestart door KVDracer, 07 april 2006 - 18:58:10

« vorige - volgende »

KVDracer

Jan Heylen heeft onderdak gevonden bij Dale Coyne Racing, het team waar ook nog Cristiano da Matta bij rijdt. Ik ben blij dat hij deze kans gekregen heeft, want het is toch een talentvolle rijder. Ik weet al waar ik zondagavond zal naar kijken :p

Ramses

http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P8778_0_1_0

Het team waar hij bij terechtkomt heeft nog nooit sprekende resultaten geboekt, maar niettemin hoop ik op een aantal bescheiden successen. Als hij zich kan meten met Da Matta (kampioen 2002) ben ik al heel tevreden :)

Martin

Het management van de Nederlander Nicky Pastorelli (WWA) besloot na de contract besprekingen met Dale Coyne, om toch af te zien van de deal met het Champcar team. Na het bestuderen van de contracten vond het management WWA en RaceWorld TV dat het geen goede basis was voor een deal met Dale Coyne. Nicky legde afgelopen week een goede test af achter het stuur van de Champcar bolide en maakte indruk. Pastorelli kreeg inmiddels een betere aanbieding. In Long Beach, waar de seizoensopener van start gaat, zal Nicky Pastorelli niet meedoen, maar hij is er wel aanwezig om mogelijk te tekenen voor een ander team. Zijn debuut volgt dan mogelijk in Houston.

KVDracer

"Onze" Jan heeft het gisteren toch goed gedaan in Florida. Is steeds één van de snellere rookies geweest en heeft nog een paar ronden op kop gereden en is uiteindelijk toch zevende geeindigd, zonder een fout te maken in de wedstrijd, wat al een prestatie op zich is. Ik hoop nu maar dat hij indruk gemaakt heeft en ze hem niet gaan vervangen door iemand met meer geld.

Doefie

Is de beste rookie tot nu toe :) Heeft een hele mooie race gereden, had hij een pitstop minder gemaakt kon hij misschien vierde ofzo eindigen.