Weet je weetje

Gestart door Martin, 02 april 2006 - 20:07:25

« vorige - volgende »

Matthijs


Fabian


Matthijs


Fabian

Citaat van: Matthijs op 29 oktober 2012 - 23:30:50
Ik dacht het wel
Hahaa. Deze vraag was van voor mijn tijd, maar ik vind het leuk om mij in dit soort dingen te verdiepen. Vandaar dat ik ook altijd zo geniet van de stukjes van SDG.
Dit soort kwisjes helpen mij de geschiedenis van de F1 wat beter te leren kennen!

Matthijs

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het ook fantastisch. Maar ik vind dat als je het opzoekt, dat je het antwoord nog even voor je moet houden. Kunnen anderen het proberen uit hun hoofd te doen. Niet voor mij, ik wist alleen Arnoux uit mijn hoofd.

SDG

Citaat van: Matthijs op 30 oktober 2012 - 08:51:08
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het ook fantastisch. Maar ik vind dat als je het opzoekt, dat je het antwoord nog even voor je moet houden. Kunnen anderen het proberen uit hun hoofd te doen. Niet voor mij, ik wist alleen Arnoux uit mijn hoofd.

Goed, dan nu een vraag waarop het antwoord op dit forum te vinden is: hoeveel keer behaalde Renault als motorenbouwer tot nu toe al een overwinning in de Verenigde Staten?

Fabian

Ik wist Wolfgang von Trips uit mijn hoofd. Ooit per toeval bij die man terecht gekomen dus vandaar...

Maar goed zal me de volgende keer inhouden.

SDG

Citaat van: Fabian op 30 oktober 2012 - 12:06:29
Ik wist Wolfgang von Trips uit mijn hoofd. Ooit per toeval bij die man terecht gekomen dus vandaar...

Maar goed zal me de volgende keer inhouden.

Ik wist niet dat je al zo oud was.  :)

Fabian

Citaat van: SDG op 30 oktober 2012 - 12:22:05
Citaat van: Fabian op 30 oktober 2012 - 12:06:29
Ik wist Wolfgang von Trips uit mijn hoofd. Ooit per toeval bij die man terecht gekomen dus vandaar...

Maar goed zal me de volgende keer inhouden.

Ik wist niet dat je al zo oud was.  :)
Shit daar gaat mijn geheim.....  ;)
Dit zou je toch niet verklappen SDG??!!

Franky R.

Citaat van: Fabian op 29 oktober 2012 - 18:56:45
Rene Arnoux
Didier Pironi
Jacky Ickx
Wolfgang von Trips
Jo Bonnier
Stirling Moss
Helemaal goed...Niet slecht voor een 19-jarige of hoe ben je nu? :P :P :P


;)

Fabian

18!

von Trips wist ik zeker. Arnoux wist ik niet helemaal zeker en de rest opgezocht.  :-[ :-[

Franky R.

Citaat van: Fabian op 01 november 2012 - 00:43:51
18!

von Trips wist ik zeker. Arnoux wist ik niet helemaal zeker en de rest opgezocht.  :-[ :-[
Ach, ik ben 39 en ook ik weet niet alles meer uit mijn hoofd. Elke keer dat ik ga stappen en meer dan tien biertjes achterover giet, verdwijnen er wetenswaardigheidjes over de F1... :P
Gelukkig ga ik niet meer zo vaak op stap. Hooguit een evenement als de Zomercarnaval of Koninginnedag in Rotterdam ... ;D

;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 01 november 2012 - 16:27:17
Citaat van: Fabian op 01 november 2012 - 00:43:51
18!

von Trips wist ik zeker. Arnoux wist ik niet helemaal zeker en de rest opgezocht.  :-[ :-[
Ach, ik ben 39 en ook ik weet niet alles meer uit mijn hoofd. Elke keer dat ik ga stappen en meer dan tien biertjes achterover giet, verdwijnen er wetenswaardigheidjes over de F1... :P
Gelukkig ga ik niet meer zo vaak op stap. Hooguit een evenement als de Zomercarnaval of Koninginnedag in Rotterdam ... ;D

;)
Hahaa. Proost Franky!

SDG

Citaat van: SDG op 30 oktober 2012 - 09:44:29
Goed, dan nu een vraag waarop het antwoord op dit forum te vinden is: hoeveel keer behaalde Renault als motorenbouwer tot nu toe al een overwinning in de Verenigde Staten?

Kootje

Citaat van: SDG op 30 oktober 2012 - 09:44:29
Goed, dan nu een vraag waarop het antwoord op dit forum te vinden is: hoeveel keer behaalde Renault als motorenbouwer tot nu toe al een overwinning in de Verenigde Staten?


Euh, nog nooit volgens mij !? ???