Belgische F1 sites karting

Gestart door F1Club, 23 maart 2006 - 12:49:19

« vorige - volgende »

KVDracer

Citaat van: Doefie op 01 april 2006 - 20:43:41
Jaja, ik ben te goed voor de anderen  8)

En dan wilte gij da ik eens meedoe aan de Belkart  :D

Doefie

Citaat van: KVDracer op 01 april 2006 - 20:49:56
Citaat van: Doefie op 01 april 2006 - 20:43:41
Jaja, ik ben te goed voor de anderen  8)

En dan wilte gij da ik eens meedoe aan de Belkart  :D

Mja, van de elf anderen van vandaag he ;D Belkart rij ik achteraan mee ;D

schumi4ever


Doefie


Tim C

Ik heb altijd het vertrouwen gehad, ik zei over laatst nog tegen Alan (teamleiding), Alan zei ik, Alan, die doefie, die gaat het doen voor ons. Ik heb het altijd geweten, altijd gezegd en ik zal het altijd blijven zeggen. Zeg dat ik het gezegd heb

Jasper

Daan Vanhamme, 2016 Formula 1 World Champion. :P

schumi4ever


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Thanks lads :) (and lassies (= dus dame he))

Citaat van: Tim C op 02 april 2006 - 08:47:18
Ik heb altijd het vertrouwen gehad, ik zei over laatst nog tegen Alan (teamleiding), Alan zei ik, Alan, die doefie, die gaat het doen voor ons. Ik heb het altijd geweten, altijd gezegd en ik zal het altijd blijven zeggen. Zeg dat ik het gezegd heb

Den Alan pakte me toen nog bij de schouder, keek recht in mijn ogen en sprak: "Doefie jongen, Doefie... Den Timme heeft nog gezegd dat ik moest zeggen dat hij gezegd en gesproken had, dat we ons vertrouwen in uwen handen leggen. En toen zei ik (Alan dus) tegen Tim dat ik zou zeggen wat hij gezegd heeft dat ik moest zeggen wat hij zei..."
Jaja, die mooie tijd.

Citaat van: Jasper op 02 april 2006 - 08:59:09
Daan Vanhamme, 2016 Formula 1 World Champion. :P

Zo lang wachten nog?  ;D Daartegen ben ik bijna 30 jaar zenne  ;D

Bruno

Fijn gereden Doefi!

Ben er ook geweest en heb wat foto's genomen, maar omdat de timing wat uitliep én ik nog andere afspraken had zijn het alleen foto's van de eerste training geworden, geen "actie" foto's dus.  :-[


Zal als ik deze week nog een gaatje vind er wat uitzoeken en hier plaatsen.




Het moet me trouwens van het hart, in deze omstandigheden kon ik misschien nog net mee.  ;)




-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Doefie

Citaat van: Bruno op 02 april 2006 - 21:36:20
Fijn gereden Doefi!

Ben er ook geweest en heb wat foto's genomen, maar omdat de timing wat uitliep én ik nog andere afspraken had zijn het alleen foto's van de eerste training geworden, geen "actie" foto's dus.  :-[


Zal als ik deze week nog een gaatje vind er wat uitzoeken en hier plaatsen.




Het moet me trouwens van het hart, in deze omstandigheden kon ik misschien nog net mee.  ;)

Aha, dat was jij dus ... Leuk :) Ik was die coureur in blauwe sparco-overall met rode handschoentjes (mocht je het nog niet geweten hebben ;) ). Ben al blij dat er foto's van bestaan...

Dat belooft trouwens voor de Belkart-race op 10 september daar. Het duurt 2 minuten vooraleer ze de karts aan de praat krijgen, en vervolgens kom je dan in een kart terecht die niet eens wilt accelereren  :-\ Gelukkig dat ik kon overstappen, toen reed ik opeens vooraan mee ;D

Dan klagen ze over Puurs dat er veel verschil op de karts zit  ??? :(

Bruno

Citaat van: Doefie op 03 april 2006 - 01:12:30
Citaat van: Bruno op 02 april 2006 - 21:36:20
Fijn gereden Doefi!

Ben er ook geweest en heb wat foto's genomen, maar omdat de timing wat uitliep én ik nog andere afspraken had zijn het alleen foto's van de eerste training geworden, geen "actie" foto's dus.  :-[


Zal als ik deze week nog een gaatje vind er wat uitzoeken en hier plaatsen.




Het moet me trouwens van het hart, in deze omstandigheden kon ik misschien nog net mee.  ;)

Aha, dat was jij dus ... Leuk :) Ik was die coureur in blauwe sparco-overall met rode handschoentjes (mocht je het nog niet geweten hebben ;) ). Ben al blij dat er foto's van bestaan...

Dat belooft trouwens voor de Belkart-race op 10 september daar. Het duurt 2 minuten vooraleer ze de karts aan de praat krijgen, en vervolgens kom je dan in een kart terecht die niet eens wilt accelereren  :-\ Gelukkig dat ik kon overstappen, toen reed ik opeens vooraan mee ;D

Dan klagen ze over Puurs dat er veel verschil op de karts zit  ??? :(

Ja sorry hoor, had echt niet veel tijd maar wilde toch nog ns ff langs komen. Volgende keer beter.  :-[

Ach, er zijn wel meer kartings waar verschil op zit, in Puurs vind ik het eigenlijk erg omdat ze daar een bepaalde "standing" willen hoog houden maar hun karts zijn soms echt slechter dan elders.  :-[

Wel mijn persoonlijke ervaring hé, kan best dat het ondertussen gebeterd is.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Alan Blues

Wel, eerlijk gezegd, moet ik toegeven dat ik dacht dat deze topic en de karting een aprilgrap was.
Blijkt dat ik fout was....  ;D ;D ;D

Alan di Montezemolo. ;)

Tim C

Je weet toch dat je de volgende keer ook meegaat als teambaas. ;)

Alan Blues

Citaat van: Tim C op 03 april 2006 - 16:04:17
Je weet toch dat je de volgende keer ook meegaat als teambaas. ;)

Ik zal er zeker zijn (om teamorders te geven...) :)