Belgische F1 sites karting

Gestart door F1Club, 23 maart 2006 - 12:49:19

« vorige - volgende »

Bruno

Internet werkte blijkbaar nog, de PC even niet meer.

Een paar weken geleden gaf de voeding de geest met een luide knal, ik dacht dat heel de PC om zeep was maar na het vervangen van de voeding bleek alles het nog te doen.
Maar nu valt hij wel af n toe ns uit... En als dat net gebeurt nadat je een posting wilde bekijken maar op het verzenden knopje gedrukt had is dat minder leuk natuurlijk.  :-[

Nu was ik toch al een tijdje van plan om een andere te halen en deze als server/backup PC te gebruiken. Met die uitvallen heb ik maar ineens doorgebeten en een andere gaan halen. Dat wordt dus een paar daagjes klooien met dingen overzetten/testen. We zien wel wat het wordt.

Hopelijk zet het F1Pits team een beter resultaat neer dan de Pc hierzo.  ;) 



-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Doefie

Gisteren race én kampioenschap in Puurs gewonnen... ziet er goed uit voor zaterdag dus.

FerrariMan

Citaat van: Doefie op 30 maart 2006 - 10:15:20
Gisteren race én kampioenschap in Puurs gewonnen... ziet er goed uit voor zaterdag dus.
Proficiat! Draag je je zege niet aan mij op? Voor al die morele steun die ik je heb geboden...

Bruno

Citaat van: Doefie op 28 maart 2006 - 13:44:49


Dank u, ik doe mijn best  ;D Zou leuk zijn mocht je eens langskomen, spreek ik je ook eens persoonlijk in plaats van altijd forums ;) (kartgrid ook onder andere :)--> Leonidas). Nu ja, vrouw en kind gaan voor natuurlijk he.

Ach zo, Leonidas dus. Ik vond al dat er toch wat namen en schrijfstijlen waren die ik precies ook op andere fora tegenkwam. Ook op het internet is de wereld klein hé.  ;)

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Bruno

Citaat van: Doefie op 30 maart 2006 - 10:15:20
Gisteren race én kampioenschap in Puurs gewonnen... ziet er goed uit voor zaterdag dus.

Ben ik blij dat ik niet meerij. Zo maak ik me niet té belachelijk tussen de jonge wolven.  :D

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Doefie

Citaat van: FerrariMan op 30 maart 2006 - 12:45:59
Citaat van: Doefie op 30 maart 2006 - 10:15:20
Gisteren race én kampioenschap in Puurs gewonnen... ziet er goed uit voor zaterdag dus.
Proficiat! Draag je je zege niet aan mij op? Voor al die morele steun die ik je heb geboden...

Sorry, je komt tweede ;)

Citaat van: Bruno op 30 maart 2006 - 13:31:13
Citaat van: Doefie op 28 maart 2006 - 13:44:49
Dank u, ik doe mijn best  ;D Zou leuk zijn mocht je eens langskomen, spreek ik je ook eens persoonlijk in plaats van altijd forums ;) (kartgrid ook onder andere :)--> Leonidas). Nu ja, vrouw en kind gaan voor natuurlijk he.

Ach zo, Leonidas dus. Ik vond al dat er toch wat namen en schrijfstijlen waren die ik precies ook op andere fora tegenkwam. Ook op het internet is de wereld klein hé.  ;)

Ja :) 't is dankzij u link hier dat ik op kartgrid terecht ben gekomen trouwens, het werkt dus  ;D

Citaat van: Bruno op 30 maart 2006 - 13:32:56
Ben ik blij dat ik niet meerij. Zo maak ik me niet té belachelijk tussen de jonge wolven. :D

Ik denk dat gij 't nog veel beter zult doen dan die "jonge wolven" ;)

Doefie


schumi4ever

Ik wens je alvast veel succes, jammer dat we er niet bij kunnen zijn maar dat lukt nog wel eens.

Doefie

Dank u :)

Ik haat regenraces ... met slick-bandjes ! ::) Heb het vorig jaar gehad in Spa-Francorchamps, tijdens de finale van de RACB Formule Renault Academy. Het was aan het gieten toen (15 augustus) en je hebt totaal geen grip. Als ze er regenbandjes opzetten zou het nog beter meevallen, maar dat kost teveel moeite ...

Bruno

Citaat van: Doefie op 31 maart 2006 - 12:46:59
Dank u :)

Ik haat regenraces ... met slick-bandjes ! ::) Heb het vorig jaar gehad in Spa-Francorchamps, tijdens de finale van de RACB Formule Renault Academy. Het was aan het gieten toen (15 augustus) en je hebt totaal geen grip. Als ze er regenbandjes opzetten zou het nog beter meevallen, maar dat kost teveel moeite ...

Hey Doefie, op Antwerp Karting is er geen probleem als het nat ligt hoor. Ben er vorig jaar ns wezen karten en de baan lag nat, Superleuke heats gehad én dit kwam ondermeer omdat er daar toch serieus veel grip lag. Moest ik meerijden dan zou ik zelfs vragen of ze de baan nat spoten. ;-)



-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

razzle_dazzle

Succes Doefz, laat maar iets weten van de uitslag...en als je het podium haalt ne foto plaatsen!  ;)

schumi4ever

Citaat van: Bruno op 30 maart 2006 - 13:32:56
Citaat van: Doefie op 30 maart 2006 - 10:15:20
Gisteren race én kampioenschap in Puurs gewonnen... ziet er goed uit voor zaterdag dus.

Ben ik blij dat ik niet meerij. Zo maak ik me niet té belachelijk tussen de jonge wolven.  :D

Je mag je zo niet laten kennen é !
Je moet net tonen dat je het wel nog kan...
Mijn ventje en zijn pa strijden zo al jaren tegen elkaar voor de eer. Als mijn schoonpa wint is ie zo content en zegt ie: zie je wel, en als ie verliest ja dan was er altijd wel ergens een probleem aan de kart of zo... ;)

Bruno

Citaat van: schumi4ever op 31 maart 2006 - 17:30:43
Citaat van: Bruno op 30 maart 2006 - 13:32:56
Citaat van: Doefie op 30 maart 2006 - 10:15:20
Gisteren race én kampioenschap in Puurs gewonnen... ziet er goed uit voor zaterdag dus.

Ben ik blij dat ik niet meerij. Zo maak ik me niet té belachelijk tussen de jonge wolven.  :D

Je mag je zo niet laten kennen é !
Je moet net tonen dat je het wel nog kan...
Mijn ventje en zijn pa strijden zo al jaren tegen elkaar voor de eer. Als mijn schoonpa wint is ie zo content en zegt ie: zie je wel, en als ie verliest ja dan was er altijd wel ergens een probleem aan de kart of zo... ;)

Dat ken ik, maar bij mij is het anders: win ik of rij ik mee vooraan dan is het van: "Dat is maar normaal hé, die kerel heeft jaren competitie gereden" hang ik ten andere achteraan ergens te bengelen dan is het: "Pfft, en die zou jaren competitie gereden hebben???, dan kan ik het ook"...  :-[


Dan sta ik liever aan de kant. (alhoewel...)

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Doefie

Citaat van: Bruno op 01 april 2006 - 12:09:21
Dat ken ik, maar bij mij is het anders: win ik of rij ik mee vooraan dan is het van: "Dat is maar normaal hé, die kerel heeft jaren competitie gereden" hang ik ten andere achteraan ergens te bengelen dan is het: "Pfft, en die zou jaren competitie gereden hebben???, dan kan ik het ook"...  :-[


Dan sta ik liever aan de kant. (alhoewel...)

Is niks, heb ik iemand om me mee te meten ;) (niet-competitierijder buiten Belkart ;)).

Doefie

Jaja, ik ben te goed voor de anderen  8)