Belgische F1 sites karting

Gestart door F1Club, 23 maart 2006 - 12:49:19

« vorige - volgende »

Bruno

Best spijtig dat ik dit nu pas lees.  :'( Kon best wel een beetje karten maar de laatste jaren véél te weinig in een kart gezeten om er nog deftig mee om te kunnen gaan. Toch zeker zo'n huurkart want die liggen me echt niet.  :-[ Ik ken de kerels van F1Journaal trouwens en daar zitten serieuze "Cracks" bij hoor!


Zal als ik kan wel proberen om langs te komen zaterdag en wat foto's te schieten, zo kunnen jullie nadien nog eens kijken wie er zoals bezig was.


Wel even opmerken dat ik al een paar daagjes ziek ben en mijn vrouw al in maanden geen vrije dag meer heeft gehad, in de week werken en tijdens het weekeinde de zorg voor de versgebakken dochter terwijl ik aan het werken ben. Normaal gezien zouden we deze zaterdag vrijhouden zo dat ook zij eens een dagje plezier zou hebben. Ik ging dan zondag naar het Bk in Genk kijken.

Om een lang verhaal kort te maken: het is niet helemaal zeker dat ik langs kom maar doe mijn best.

In elk geval succes gewenst aan het F1pits kartteam!

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Doefie

Ik heb toen de eerste maal meegedaan, een jaar geleden in Machelen. Joachim (F1World, nu F1Journaal) won toen, ik stond toen wel op een ronde maar was 5de ofzo na een spin en was aan het inlopen op de nummers 3-4, podium had er toen zeker ingezeten. En blijkbaar doet Joachim nu niet mee, dus ik ga opnieuw voor minstens een 4de-5de plaats... F1World is goed, maar niet fantastisch onklopbaar ;)

Citaat van: Bruno op 28 maart 2006 - 11:45:00
Om een lang verhaal kort te maken: het is niet helemaal zeker dat ik langs kom maar doe mijn best.

In elk geval succes gewenst aan het F1pits kartteam!

Dank u, ik doe mijn best  ;D Zou leuk zijn mocht je eens langskomen, spreek ik je ook eens persoonlijk in plaats van altijd forums ;) (kartgrid ook onder andere :)--> Leonidas). Nu ja, vrouw en kind gaan voor natuurlijk he.

FerrariMan

Citaat van: Doefie op 27 maart 2006 - 23:18:17
Brussel is het meest centrale, daar raad ik Machelen. Vorst valt ook nog goed mee, maar iets minder dan Machelen. De rest raad ik daar af. In Antwerpen vooral Herselt en Puurs, Wilrijk is ook wel eens leuk. Limburg ben ik nog niet geweest, Oost-Vlaanderen ken ik enkel Sint-Niklaas en daar zijn ze wel goed (op uitzondering van de marshalls), West-Vlaanderen ben ik enkel in Kortrijk geweest en daar ga ik liever niet meer terug...

Antwerpen
- Antwerpen : Indoorkarting Antwerpen
- Herselt : Extreme Kart
- Mol : Mol In Action
- Olen : Goodwill Karting
- Puurs : Inkart
- Wilrijk : Antwerp Karting, outdoor met huurkarts

Limburg
- Bilzen : Bilzer Karting
- Hasselt : Action Kart
- Lommel : Indoor Karting Lommel
- Maasmechelen : Cargo Indoorsportcentrum
- Meeuwen : Raceland Kart

Oost-Vlaanderen
- Moorsel : Indoor Karting Aalst
- Sint-Niklaas : JPR Indoorkarting

Vlaams-Brabant
- Anderlecht : Brussels Formula 1
- Groot-Bijgaarden : Brussels Kart
- Huizingen : Indoor Karting Halle-Beersel
- Machelen : First Kart'Inn
- Vorst : City Kart

West-Vlaanderen
- Kortrijk : Flanders Indoor Karting
- Poperinge : Euro Kart
- Spiere : Planet Kart Spiere
Ik ben in Bilzen al eens geweest, met de spooky brug in het midden.  :)

Alan Blues

In Kortrijk heb je ook zo'n bruggetje met daaronder een tunnel. Verdomd ambetant, als je het mij vraagt....

Doefie

Citaat van: Alan Blues op 28 maart 2006 - 16:39:10
In Kortrijk heb je ook zo'n bruggetje met daaronder een tunnel. Verdomd ambetant, als je het mij vraagt....

Was nog wel leuk, maar een verdomd lastige brug... wordt nu trouwens niet meer gebruikt.

schumi4ever

Ik vond Kortrijk nochtans de leukste van allemaal ( alé van de die dat ik al gedaan heb ) maar er kan toch niks aan het outdoor karten hoor en dan nog het liefst op francorchamps.
Zalig...

Alan Blues

Om dat bruggetje in Kortrijk op te gaan moest je wel de perfecte snelheid en de perfecte insturing hebben als je geen snelheid te kort wou komen om boven te geraken. En de tunnel er onder was in een donkere uithoek van het circiut waar er amper licht was... Ik heb daar gewoon een schrik gepakt....  ;D ;D ;D

Een geluk dat JakkeJr. er bij was om de eer een beetje te redden.... :)

Bruno

Citaat van: schumi4ever op 28 maart 2006 - 20:44:30
Ik vond Kortrijk nochtans de leukste van allemaal ( alé van de die dat ik al gedaan heb ) maar er kan toch niks aan het outdoor karten hoor en dan nog het liefst op francorchamps.
Zalig...

Volledig met je eens, daarom vind ik Antwerp Karting voor het karten met huurkarts ideaal, je rijdt dan eigenlijk op een circuit waar je zeker kan inhalen op een normale manier, bij die indoorkartings kan je iedereen redelijk gemakkelijk afblokken wegens het gebrek aan curbs en dergelijke. Wat niet wil zeggen dat een indoorkarting mits een goede baanlayout enz. geen goed alternatief zou zijn hé.

Maar geef mij ook maar outdoor -> Minder kans op gassen die blijven hangen enz.

Trouwens, F1 en dergelijke rijden ze ook niet binnen hé, het zijn geen salonrijders...  ;D

Trouwens, ik

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Doefie

Kartcircuit van Francorchamps is inderdaad fantastisch om op te rijden. Die banking tot aan de pitsingang ... zalig 8)

Alan Blues

Citaat van: Bruno op 29 maart 2006 - 11:13:57
Citaat van: schumi4ever op 28 maart 2006 - 20:44:30
Ik vond Kortrijk nochtans de leukste van allemaal ( alé van de die dat ik al gedaan heb ) maar er kan toch niks aan het outdoor karten hoor en dan nog het liefst op francorchamps.
Zalig...

Volledig met je eens, daarom vind ik Antwerp Karting voor het karten met huurkarts ideaal, je rijdt dan eigenlijk op een circuit waar je zeker kan inhalen op een normale manier, bij die indoorkartings kan je iedereen redelijk gemakkelijk afblokken wegens het gebrek aan curbs en dergelijke. Wat niet wil zeggen dat een indoorkarting mits een goede baanlayout enz. geen goed alternatief zou zijn hé.

Maar geef mij ook maar outdoor -> Minder kans op gassen die blijven hangen enz.

Trouwens, F1 en dergelijke rijden ze ook niet binnen hé, het zijn geen salonrijders...  ;D

Trouwens, ik

En toen ging het licht uit....  :D :D

FerrariMan

Citaat van: Alan Blues op 29 maart 2006 - 13:05:19
Citaat van: Bruno op 29 maart 2006 - 11:13:57
Citaat van: schumi4ever op 28 maart 2006 - 20:44:30
Ik vond Kortrijk nochtans de leukste van allemaal ( alé van de die dat ik al gedaan heb ) maar er kan toch niks aan het outdoor karten hoor en dan nog het liefst op francorchamps.
Zalig...

Volledig met je eens, daarom vind ik Antwerp Karting voor het karten met huurkarts ideaal, je rijdt dan eigenlijk op een circuit waar je zeker kan inhalen op een normale manier, bij die indoorkartings kan je iedereen redelijk gemakkelijk afblokken wegens het gebrek aan curbs en dergelijke. Wat niet wil zeggen dat een indoorkarting mits een goede baanlayout enz. geen goed alternatief zou zijn hé.

Maar geef mij ook maar outdoor -> Minder kans op gassen die blijven hangen enz.

Trouwens, F1 en dergelijke rijden ze ook niet binnen hé, het zijn geen salonrijders...  ;D

Trouwens, ik

En toen ging het licht uit....  :D :D
Ik denk dat we mogen aannemen dat Bruno nu zonder internet zit.  :)

Alan Blues

Hij heeft nog net op 'verzenden' kunnen drukken....

FerrariMan

Citaat van: Alan Blues op 29 maart 2006 - 14:49:03
Hij heeft nog net op 'verzenden' kunnen drukken....
Wat een held  :'(

Doefie

Citaat van: FerrariMan op 29 maart 2006 - 15:57:18
Citaat van: Alan Blues op 29 maart 2006 - 14:49:03
Hij heeft nog net op 'verzenden' kunnen drukken....
Wat een held :'(

Zijn laatste krachten gingen uit naar F1Pits ... hoe heldhaftig  :'(

Monty Mython : the Castle of Aaaaaaarrrghhhh.
Hier wordt 't dan : ik Aaaaaaaarrrrrrgggghhhhh (niet te verwarren met piraten...)

Alan Blues

Citaat van: Doefie op 29 maart 2006 - 15:58:52
Citaat van: FerrariMan op 29 maart 2006 - 15:57:18
Citaat van: Alan Blues op 29 maart 2006 - 14:49:03
Hij heeft nog net op 'verzenden' kunnen drukken....
Wat een held :'(

Zijn laatste krachten gingen uit naar F1Pits ... hoe heldhaftig  :'(

Monty Mython : the Castle of Aaaaaaarrrghhhh.
Hier wordt 't dan : ik Aaaaaaaarrrrrrgggghhhhh (niet te verwarren met piraten...)