Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

0634

#690
Citaat van: Wizard op 01 november 2012 - 18:33:42
Hoezo eigenwijs? Ik volhard mijn mening niet meer of minder dan jou. Waarom ik jou tegenspreek is omdat de praktijk ervaringen het tegendeel hebben bewezen. Dat jij dat niet wilt aannemen, prima hoor. Maar de reden dat ik zo overtuigd ben is omdat ik heb gezien wat het effect is. Dus, ik geloof in de meerwaarde ja.
Het enige dat het tegendeel heeft bewezen, is dat de maatregelen kunnen helpen. Dat zou kunnen, dat onderschrijf ik ook. Maar er is nooit ergens bewezen dat notoire relschoppers 'genezen' omdat hun club een boete krijgt. Maar okee, laat nou maar. Zo spannend is het niet. We zijn iig allebei voor die maatregel.

Jehoentelaar

ADO Den Haag is in de afgelopen decennia volledig platgebombardeerd door de nette pakken uit Zeist met boetes en sancties, maar het heeft de (grote) problemen nooit structureel veranderd. Dat is pas gebeurd met de overgang naar het huidige stadion, waar de veiligheid een stuk beter is dan in het oude Zuiderpark. En sinds je niet meer zomaar een wedstrijd van Den Haag binnenkomt, is het probleem ook in één klap zo goed als opgelost (de administratie heeft een aparte kast met stadionverboden, da's een encyclopedie op zich).

0634

Haha, nou is het natuurlijk zo dat Ajax, PSV en Feyenoord beschamende prestaties hebben laten zien in de beker, maar Twente wordt gewoon naar huis gestuurd door Den Bosch op eigen veld!  ;D

Gefeliciteerd Fabian!!!

Fabian

Citaat van: Jeroen op 01 november 2012 - 20:58:27
Haha, nou is het natuurlijk zo dat Ajax, PSV en Feyenoord beschamende prestaties hebben laten zien in de beker, maar Twente wordt gewoon naar huis gestuurd door Den Bosch op eigen veld!  ;D

Gefeliciteerd Fabian!!!
Dankje Jeroen. Geweldig dit. Arrogantie en onderschatting van Twente werd afgestraft. Terechte overwinning!

Maar wat is die Castaignos een irritant ventje zeg. Die zou ik graag een doodschop verkopen. Kreeg een penalty terwijl ie door zijn mieterige Rotterdamse pootjes zakte!

Over een paar maanden naar de Kuip voor de finale!

0634

En met Cambuur thuis ook nog aardig geloot.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 02 november 2012 - 03:21:57
En met Cambuur thuis ook nog aardig geloot.
Inderdaad. Het had slechter gekund. Gelukkig ook nog eens thuiswedstrijd, want dat is een tijdje geleden. Twee weken geleden wonnen we thuis met 2-1 van Cambuur dus het zou mooi zijn als dat nu ook gaat lukken.

Fabian

City-Ajax is een leuke wedstrijd. Ajax staat 1-2 voor, maar denk dat ze dit niet volhouden.

Fabian

Toch geen slecht resultaat voor Ajax. Nu maar hopen dat City geen punten meer pakt.

0634

Twee keer gelijk spelen mogen ze. Eindigen ze gelijk en dan telt het onderlinge resultaat :).

Fabian

Citaat van: Jeroen op 08 november 2012 - 19:08:45
Twee keer gelijk spelen mogen ze. Eindigen ze gelijk en dan telt het onderlinge resultaat :).
Dat klopt helemaal. Toch ben ik er bang voor dat City een van de twee wedstrijden weet te winnen. Met geluk.

0634

Zou kunnen ja. Dan is het pech hebben.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 08 november 2012 - 19:34:16
Zou kunnen ja. Dan is het pech hebben.
Jaaa. En dat hoop ik dus niet. Ajax verdient een overwintering in Europa.

0634

Ach, ik had op zero points gerekend. Een gestolen gelijkspelletje had mij al een schier onmogelijke opgave geleken. Dus ik ben nu al verdomd opgelucht dat Ajax al vier punten heeft. Ik ben trots.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 09 november 2012 - 19:38:37
Ach, ik had op zero points gerekend. Een gestolen gelijkspelletje had mij al een schier onmogelijke opgave geleken. Dus ik ben nu al verdomd opgelucht dat Ajax al vier punten heeft. Ik ben trots.
Daarom zou het extra zuur zijn als je straks met lege handen staat. Ze hebben het in ieder geval boven verwachting goed gedaan.

0634

Klopt. Maar aan de andere kant interesseert de UC mij bar weinig. Dus derde of vierde maakt mij niet veel uit.