Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

Wizard

Nu even kijken hoe PSV NAC overleeft. ;) Ajax gewonnen? Stonden vrij snel voor op Utrecht.

Jehoentelaar

Veel grote kansen over en weer, maar Utrecht heeft er nog een puntje aan overgehouden.

Wizard

Alweer gelijk tegen Utrecht? Damn. PSV nu 1-0 voor.

Wizard

Lekker, 4-0! Als AZ nu doet wat ze moeten doen..... ;)

0634

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 15:02:27
Alweer gelijk tegen Utrecht?

Alweer? We verloren er steeds van. Zie de vooruitgang ;D.

Wizard

Ik bedoel 'alweer niet gewonnen van Utrecht'.

Wizard

Twente krijgt hier de overwinning in de schoot geworpen! Maher had geen rood hoeven te krijgen. Een flinke uitbrander was afdoende. Dan was het tafereel dat volgde met Altidore ook nooit gebeurd. En dan wel 'aan de overkant' een fopduik belonen met een penalty tegen een gehandicapt AZ. Arbitrage slaat de plank behoorlijk mis.

SanderD

Geweldige overwinning van Ajax. Verdient en beter gespeelt

Enzo

Echt goed gespeeld van Ajax!! 8)
Al hadden er wel meer in gemogen

Fabian

Knappe prestatie van Ajax. Had ik niet verwacht. Ik heb alleen de tweede helft gezien, heb namelijk vanavond bij een absolute toptent gegeten!

0634

Ook alleen de tweede helft gezien maar dat beviel prima!knappe zege en verdiend. :)

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 25 oktober 2012 - 00:00:57
Ook alleen de tweede helft gezien maar dat beviel prima!knappe zege en verdiend. :)
Had het nooit verwacht. De vraag is nu; Wat het onderschatting van Mancini of top van Ajax? De Boer zat te bluffen dat 'hij niet verrast was'...Typisch Amsterdams waarschijnlijk...


Maarre, gefeliciteerd Jeroen... ;)

Fabian

Ik denk dat het een combinatie van beide is Franky. Ajax speelde gewoon erg goed en het schijnheilige City dacht na de 0-1 wel even drie punten mee te nemen naar Engeland. Dat werd keihard afgestraft door Ajax. En terecht overigens.

SanderD

Belachelijk dar Moisander rood krijgt maar dat die achterlijke Immers en die irritante Clasie de wedstrijd uit mogen spelen.

Fabian

Citaat van: SanderAlonso op 28 oktober 2012 - 14:29:16
Belachelijk dar Moisander rood krijgt maar dat die achterlijke Immers en die irritante Clasie de wedstrijd uit mogen spelen.
Ik proef hier frustratie en teleurstelling. Maar het zal mij een biet wezen want mijn weekend is weer helemaal goed!