Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

0634

Nou het ging me niet om jou hoor, jij moet vooral blij zijn met de winst.

Ik haalde het aan omdat ik dit wel erg sneu vond hoor, ik zag er wel vier met de vingers omhoog staan. En dit is geen scheidsrechterlijke dwaling zoals bij Ajax toen wel. Dat is een heeeeel verschil. Plus, je moet niet om kaarten vragen, kom op nou.

Wizard

Volgens mij werd gewezen op de handsbal en dus onterecht doelpunt. Maar ik kan me vergissen. En...zover ik heb meegekregen had de scheidsrechter geen eens door wat gebeurde en was het de oplettende grensrechter die aan de bel trok.

0634

Geen idee, ik zag de wedstrijd niet maar de beelden bij SV.

Overigens wat ik wel zag was die misselijkmakende Fabragas bij Barca. Die de stervende zwaan sterft bij een kopstoot als hij niet wordt aangeraakt. Rood voor een tegenstander. Als we dan toch met regelmaat gebruik maken van TV beelden, waarom wordt zo'n jongen dan niet ook gewoon geschorst? We zeiken veel op scheidsen, maar met dat soort gedrag wordt het ze ook wel heel lastig gemaakt.

Neem dan Klose... Die zegt eerlijk dat hij de bal met de hand in het doel tikte. Sjiek hoor.

Wizard

Dat van Fabragas heb ik gemist. Maar, is het niet de taak van de FIFA om hier korte metten mee te maken?

Franky R.

Citaat van: Wizard op 02 oktober 2012 - 07:30:29
Dat van Fabragas heb ik gemist. Maar, is het niet de taak van de FIFA om hier korte metten mee te maken?


Hou toch op...Mensen lobby'en al jaren om elektronische bewaking bij voetbalwedstrijden, zoals een doellijn-sensor. En waar TV-beelden in Amerika heel normaal zijn [NFL, NHL], heeft de "viezeoudemannenclub" onder leiding van dictator en graaier Sep Blatter alle pogingen tot vernieuwing tegen gehouden.


Van mij mag het, maar dan moet Blatter wel weg...




Wizard

Ik zie nog steeds geen probleem. ;)

SanderD

Nare blessure voor Puyol. Dacht ik nou te zien dat zijn arm gebroken is, of was hij uit de kom geschoten?

Fabian

Citaat van: sanderalonso op 02 oktober 2012 - 22:22:57
Nare blessure voor Puyol. Dacht ik nou te zien dat zijn arm gebroken is, of was hij uit de kom geschoten?
Geen idee. Ik ben geen dokter, maar het zag er niet lekker uit.

Jehoentelaar

Als die elleboog naar de knoppen is, is 'ie zo weer een halfjaar verder. Schiet niet op...

Vreselijke wedstrijd vanavond. Commentator die met een shirtje van Barcelona aan en z'n hand onder de gordel Messi zit te aanbidden, en verder gaat alles geheel volgens het verwachtingspatroon (en voor de UEFA altijd fijn als het populairste team (--> levert meeste centen op) drie punten pakt). Nee, doe mij maar de gezellige chaos van de vaderlandse voetbalcompetities, vergezeld door wat Bundesliga.

Fabian

Het is toch bij vlagen wel genieten hoor. Maar goed de Eredivisie is leuker, maar dat komt meer door het lage niveau.

SanderD

Kom op Ajax, jullie zijn niet kansloos. Laat wat zien!

Wizard

Grapje zeker? ;) Wat een overmacht van Real! PSV gisteren goed gespeeld tegen Napoli. Toegegeven, het was niet de Napoli die ik verwacht had. Thuis zal het anders zijn.

SanderD

Gezien de tijd dat ik het poste was het echt geen grapje. Toen was het een wonder dat het geen 2-2 was

Wizard

Als je zo redeneert is het een wonder dat Real niet 0-5 voorstond op dat moment. Ajax heeft prima gespeeld hoor, begrijp mij niet verkeerd, maar ondanks de opwelling tijdens de tweede helft, heb ik niet geloofd dat Ajax deze pot kon winnen. En toen Real de gashendel opentrok werd Ajax op alle fronten verslagen. Maar, niet getreurd, Ajax heeft een prima selectie voor de toekomst! Ik hoop dat ze deze groep mensen bij elkaar kunnen houden. Komt wel goed met 020!

Jehoentelaar