Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

Fabian

Het hele scheidsrechterskorps is een aanfluiting. Als ik zie wat voor pipo's ze naar de Vliert sturen om FCDB te fluiten dan houd ik mijn hart vast. Die clowns moeten over een paar jaar in de Eredivisie fluiten, maar ze snappen er geen bal van. Dan heb je nog een grens die er met zijn neus bovenop staat maar niet ziet dat de bal over de lijn is terwijl iedereen in het stadion het ziet. Meters over de zijlijn maar meneer met het vlaggetje ziet het weer niet. Ik houd mijn hart vast voor de toekomst.

0634

Haha Schitterend dat PSV! Die zouden wel ff kampioen worden met al die miljoenen.

Fabian

P$V met negen man verloren van Utreg. Kootje zal wel blij zijn!

Wizard

Even van mijn FB hierheen gehaald: Laat PSV zich weer eens van hun beste kans zien. Drie punten stukgooien op Utrecht als gevolg van inspiratieloos voetbal. De weg naar het kampioenschap wordt alsmaar langer. Je gaat het een ander gunnen ook nog, op deze manier....

0634

Ik gun  het iedereen behalve die koopclub. ;)

Fabian

Citaat van: Jeroen op 16 september 2012 - 16:43:24
Ik gun  het iedereen behalve die koopclub. ;)
Ik sluit mij volledig bij deze woorden aan!

SanderD


Fabian


Kootje

#578
Citaat van: Fabian op 16 september 2012 - 16:35:24
P$V met negen man verloren van Utreg. Kootje zal wel blij zijn!

Zeker weten !!!  :)
Al ben ik niet zo blij met die 2 rode kaarten, maakt het resultaat 'n hoop goed.  ;D



Citaat van: Fabian op 16 september 2012 - 16:50:28
Citaat van: Jeroen op 16 september 2012 - 16:43:24
Ik gun  het iedereen behalve die koopclub. ;)
Ik sluit mij volledig bij deze woorden aan!
Citaat van: Fabian op 16 september 2012 - 17:10:16
Citaat van: sanderalonso op 16 september 2012 - 17:05:25
Ik ben de 3de
Who's next?

Ik niet, sorry. :-\
Ben naast Utreg supporter op de eerste plaats 100% anti-Ajakkes, dus ......  ;D

0634

Dat zijn meer Utrechters. Vind ik altijd zo raar, eenzijdige haatgevoelens.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 16 september 2012 - 17:58:37
Dat zijn meer Utrechters. Vind ik altijd zo raar, eenzijdige haatgevoelens.

Niet eenzijdig hoor, ken genoeg Ajaxieden die anti-Utreg zijn.
Toegegeven, die haat is niet zo sterk als naar Feyenoord, maar hij is er wel degelijk.

Kootje


0634

#582
Citaat van: Kootje op 16 september 2012 - 18:33:44
Citaat van: Jeroen op 16 september 2012 - 17:58:37
Dat zijn meer Utrechters. Vind ik altijd zo raar, eenzijdige haatgevoelens.

Niet eenzijdig hoor, ken genoeg Ajaxieden die anti-Utreg zijn.
Toegegeven, die haat is niet zo sterk als naar Feyenoord, maar hij is er wel degelijk.
Sorry Kootje, ik ken werkelijk tientallen Ajacieden, niet eentje heeft een afgemeten hekel aan Utrecht. Helemaal niemand. Feyenoord ja. PSV ook. Voor de rest niemand. Misschien is het anders voor Ajax-fans die in regio Utrecht wonen, maar voor 99% is het Utrecht niet speciaal.

Sterker, vandaag zijn we allemaal Utrecht-fans ;D.

Enzo

Ik heb nooit echt begrepen hoe mensen elkaar echt kunnen haten omdat ze voor een bepaalde club zijn.
Sprak laatst iemand die weigerde in Rotterdam af te spreken omdat ie daar liever niet kwam...
Zielig vind ik dat... ::)

Zelf kom ik uit Utrecht maar zie ik het liefste Ajax winnen... ::)

Kootje

#584
Citaat van: Jeroen op 16 september 2012 - 19:04:05
Sorry Kootje, ik ken werkelijk tientallen Ajacieden,

Ken er ook genoeg, dit hele dorp zit er voor de helft vol mee. :-\  Andere helft is voor Feyenoord.
Daarbij ging ik vroeger heel vaak naar Hilversum, en ook daar vindt je bijna alleen maar Ajax aanhang.


Citaatniet eentje heeft een afgemeten hekel aan Utrecht. Helemaal niemand. Feyenoord ja. PSV ook. Voor de rest niemand. Misschien is het anders voor Ajax-fans die in regio Utrecht wonen, maar voor 99% is het Utrecht niet speciaal.

Goed mogelijk, ik ken ze alleen uit deze omgeving persoonlijk.

Anderzijds heb ik in Amsterdam ook genoeg haat richting Utreg ervaren, en niet alleen op wedstrijddagen. Zo werden er bij m'n vader z'n autoramen ingeslagen, enkel en alleen vanwege 'n paar Utreg minishirtjes. (dit weet ik omdat juist die daarna in de fik waren gestoken), ben ikzelf bij diverse klanten de toegang tot hun huis geweigerd omdat ik iets van onze FC aanhad en ben ik er ook eens vanuit het niets volledig in elkaar gebeukt door enkele AFCA leden om diezelfde reden.


CitaatSterker, vandaag zijn we allemaal Utrecht-fans ;D.

Dat zou ik graag geloven, maar gezien bovenstaande ervaringen is dat erg lastig.