Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

Wizard

Whahahahahahaha! Die vind ik wel strak ingekopt.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 11 september 2012 - 21:23:58
Whahahahahahaha! Die vind ik wel strak ingekopt.


Pffff...strak ingekopt?! Zelfs Ajacieden zouden het liefst terug willen naar De Meer...De echte Ajax-fans dan...

Wizard

Dat staat niet ter discussie. ;)

0634

Eensch. Daar heb ik vele mooie herinneringen aan. Maarrrrr, het was echt te klein. Niet meer van deze tijd helaas. Zo realistisch moet je ook zijn.

Wizard

Lekkere fout van de scheids! Fluit, in plaats van voordeelregel, op het moment dat gescoord wordt.

0634

Citaat van: Wizard op 16 september 2012 - 13:15:13
Lekkere fout van de scheids! Fluit, in plaats van voordeelregel, op het moment dat gescoord wordt.

He, wij Ajacieden mochten niet klagen over de scheids vorige week, maar jij nu meteen wel?

Je ziet hoop ik zelf ook het onrechtvaardige hierin...

Wizard

Herhaaldelijk vragen om een penalty vind ik héél wat anders dan de fout die hier wordt gemaakt. Overigens, ik klaag niet, ik benoem het. En vind het lullig. De buitenspel van Ajax, wat geen buitenspel was, net zo goed. Wat dat aangaat maak ik geen onderscheid. En daarom ben ik sterk voor de video-judge.

0634

Die Ajax spelers benoemden het onrecht ook. Herhaaldelijk. Daarom is Ajax ook zo sterk voor de video-judge.


Fabian

Wel knap. Van Bommel loopt 1 op 1 wat betreft gele kaarten. Zijn vijfde gele kaart is een feit. Ik heb overigens een heerlijk weekend!

0634

Ik niet. Er is geen Formule 1. Voetbal is een leuk opvullertje, maar niet meer dan dat. Zeker dat gedrocht van de CL niet.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 16 september 2012 - 15:07:02
Ik niet. Er is geen Formule 1. Voetbal is een leuk opvullertje, maar niet meer dan dat. Zeker dat gedrocht van de CL niet.
De Formule 1 mis ik ook heel erg, maar de eerste overwinning dit seizoen van FCDB dit weekend maakt heel veel goed.

0634


Fabian


Wizard

Citaat van: Jeroen op 16 september 2012 - 14:56:27
Die Ajax spelers benoemden het onrecht ook. Herhaaldelijk. Daarom is Ajax ook zo sterk voor de video-judge.



Is het ook. De buitenspel, de strafschop, absoluut. Echter vind ik dat geen excuus voor anti-voetbal. Je probeert dan het slechte met het slechte te bestrijden. Dat Ajax daar benadeeld werd bestrijd ik niet. En nee, dat moet niet kunnen.

Wizard

Citaat van: Fabian op 16 september 2012 - 15:03:45
Wel knap. Van Bommel loopt 1 op 1 wat betreft gele kaarten. Zijn vijfde gele kaart is een feit. Ik heb overigens een heerlijk weekend!

Lijkt wel een kampioenschap 'van Bommeltje' pesten aan het worden. Kaarten moeten wel terecht zijn. Als ik de overtredingen op Lens en Strootman afzet tegen wat van Bommel is Blom's ogen verkeerd doet, had hij dubbel rood moeten geven voor die andere overtredingen. Ik heb geen idee wat clubs als PSV ermee kunnen, maar ik ging er verder mee. Wat niet terecht is, is niet terecht. Voor de rest vind ik Blom sowieso één van de meest waardeloze scheidsen in de Nederlandse competitie. Komend seizoen fluit hij sowieso al geen wedstrijden meer in de Champions League. Daar hebben ze zijn slechte fluiten wel aangepakt. Nu de KNVB nog.