Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

T.Nuvolari

#540
Het is dan ook voor 2 toptalenten natuurlijk. Wees blij dat Witsel ook niet naar Belsea gaat.

Ben trouwens eens benieuwd naar komende vrijdag en dinsdag, als ze hetzelfde op de mat kunnen brengen als tegen de kaaskoppen zit het goed. Toch vrees ik ergens een teleurstellend resultaat tegen Kroatië.

Fabian

Citaat van: M@rc op 05 september 2012 - 13:36:43
Het is dan ook voor 2 toptalenten natuurlijk. Wees blij dat Witsel ook niet naar Belsea gaat.

Ben trouwens eens benieuwd naar komende vrijdag en dinsdag, als ze hetzelfde op de mat kunnen brengen als tegen de kaaskoppen zit het goed. Toch vrees ik ergens een teleurstellend resultaat tegen Kroatië.
Kroatië is geen slecht elftal, maar als jullie die tuinkabouter van die club uit Eindhoven opstellen kan er van alles gebeuren...

T.Nuvolari

Wij hebben wel meerdere talenten in de ploeg die op een concert beter niet op het middenplein kunnen staan. Ik ben trouwens even groot als die man van de lampenclub en dus zit ik met hetzelfde probleem, enkel minder talent.

Fabian

Citaat van: M@rc op 05 september 2012 - 15:22:53
Wij hebben wel meerdere talenten in de ploeg die op een concert beter niet op het middenplein kunnen staan. Ik ben trouwens even groot als die man van de lampenclub en dus zit ik met hetzelfde probleem, enkel minder talent.
Hahaa. Dan mag je wel net zo groot zijn als die Merte......, maar je bent een stuk minder irritant!

T.Nuvolari

Het enige irritante aan hem is dat hij zich zo'n belachelijk Hollands accent heeft aangemeten. Wordt hij ook mee uitgelachen door de rest van de Rode bende.

Kootje

Nee ..... het irritante aan hem is z'n arrogantie.
Meneer heeft bij Utreg 'n paar leuke seizoenen gedraaid en gedraagt zich alsof hij C.Ronaldo meets Messi is.  ::)
Laat hem eerst maar eens presteren op het hoogste Europese nivo, dan mag hij arrogant doen.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 03 september 2012 - 16:54:50
Volgens objectieve (dus niet Feyenoord-supporters) voetbal kijkers is de stand inderdaad niet representatief voor het voetbal wat Feyenoord heeft laten zien. De Rotterdammers schijnen een redelijke pot te hebben gespeeld. Mja, het kan niet alle dagen kerst zijn en om te winnen moet je er nog altijd 1 meer maken dan je tegenstander.


Aldus Wizard Cruijff... :P

Wizard


0634

Citaat van: Fabian op 05 september 2012 - 15:36:15
Citaat van: M@rc op 05 september 2012 - 15:22:53
Wij hebben wel meerdere talenten in de ploeg die op een concert beter niet op het middenplein kunnen staan. Ik ben trouwens even groot als die man van de lampenclub en dus zit ik met hetzelfde probleem, enkel minder talent.
Hahaa. Dan mag je wel net zo groot zijn als die Merte......, maar je bent een stuk minder irritant!

Mertens heeft anders de meeste geniale oneliner van de laatste jaren op zijn naam staan.



Jezus man, wat heb ik me een ongeluk gelachen!

Enzo

Dat heb ik ook meegrekregen, wat een knuppel.... ;D
Kan best aardig voetballen dat ventje, maar dit was een beetje jammer.
Nooit juichen voordat je over de finish bent toch?  ::)

0634

Ja, er waren zelfs nog iets van tien potjes of zo te gaan... dan ben je echt een sukkel hoor. Maar wel prachtig natuurlijk ;D ;D

Fabian

Hahaa. Ik geniet nog steeds van dat filmpje. Kleine dwerg met zijn kampioenschap overwinning. Denk dat Dries zijn mama het verkeerde sprookje aan kleine Dries had voorgelezen!

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 10 september 2012 - 23:02:28
Ja, er waren zelfs nog iets van tien potjes of zo te gaan... dan ben je echt een sukkel hoor. Maar wel prachtig natuurlijk ;D ;D
Ach,


Hij was gewoon enorm onder de indruk van het geweldigste voetbalstadion van Nederland... 8) 8) 8)


;)

0634

Nee, het was in de Kuip ;).

Franky R.