Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

0634

Juist het middenveld, vond ik. ;)

Achterin kan alleen Blind er niets van, die andere drie deden weinig fout. Janssen voegt helemaal niets meer toe behalve kilo's, De Jong is een betere spits van middenvelder, Ozbiliz moet naar Excelsior en Fisher is een heel groot talent, maar nu nog niet op dat niveau. En Sigthorsson? Banken graag. Geen drie titels op rij helaas.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 06 augustus 2012 - 06:37:56
Juist het middenveld, vond ik. ;)

Achterin kan alleen Blind er niets van, die andere drie deden weinig fout. Janssen voegt helemaal niets meer toe behalve kilo's, De Jong is een betere spits van middenvelder, Ozbiliz moet naar Excelsior en Fisher is een heel groot talent, maar nu nog niet op dat niveau. En Sigthorsson? Banken graag. Geen drie titels op rij helaas.


Hopelijk niet zeg!!! Ik zou een derde op rij niet overleven... :(

SanderD

Ik wel  ;D ;D
Als Ajax nog een cv en Assaidi haalt zie ik het veel kleur rijker in

Kootje

Ik had via de ARAG voetbal IQ quiz kaartjes voor de wedstrijd gewonnen.
Zat ik daar als Utreg supporter samen met m'n gappie (Feyenoorder) in de Arena PSV aan te moedigen.
Als m'n ouweheer dat zou zien. ;D

Franky R.

Citaat van: Kootje op 06 augustus 2012 - 16:14:38
Ik had via de ARAG voetbal IQ quiz kaartjes voor de wedstrijd gewonnen.
Zat ik daar als Utreg supporter samen met m'n gappie (Feyenoorder) in de Arena PSV aan te moedigen.
Als m'n ouweheer dat zou zien. ;D


Geef niet, zolang Ajax maar verliest... ;D

Kootje

Citaat van: Franky R. op 07 augustus 2012 - 14:28:40
Citaat van: Kootje op 06 augustus 2012 - 16:14:38
Ik had via de ARAG voetbal IQ quiz kaartjes voor de wedstrijd gewonnen.
Zat ik daar als Utreg supporter samen met m'n gappie (Feyenoorder) in de Arena PSV aan te moedigen.
Als m'n ouweheer dat zou zien. ;D


Geef niet, zolang Ajax maar verliest... ;D

Precies, en gelukkig deden ze dat ook.  ;D

SanderD


Wizard

Citaat van: Franky R. op 07 augustus 2012 - 14:28:40
Citaat van: Kootje op 06 augustus 2012 - 16:14:38
Ik had via de ARAG voetbal IQ quiz kaartjes voor de wedstrijd gewonnen.
Zat ik daar als Utreg supporter samen met m'n gappie (Feyenoorder) in de Arena PSV aan te moedigen.
Als m'n ouweheer dat zou zien. ;D


Geef niet, zolang Ajax maar verliest... ;D

En wie mag dan winnen?

Wizard

Citaat van: Jeroen op 06 augustus 2012 - 06:37:56
Juist het middenveld, vond ik. ;)

Achterin kan alleen Blind er niets van, die andere drie deden weinig fout. Janssen voegt helemaal niets meer toe behalve kilo's, De Jong is een betere spits van middenvelder, Ozbiliz moet naar Excelsior en Fisher is een heel groot talent, maar nu nog niet op dat niveau. En Sigthorsson? Banken graag. Geen drie titels op rij helaas.

Janssen vind ik écht een schemiel en Ajax-onwaardig. Zijn gedrag, zijn voetballen, alles eigenlijk. Geen reet aan! Weg ermee (Vitesse, olé)!

0634

Ach de JC Schaal... sinds 2000 heeft de winnaar ervan de titel niet gepakt. Dd voortekenen  zijn dus gunstig voor Ajax. En anders een jaartje niet.

Wizard

Ajax oogt niet klaar voor de competitie maar moest het wel zonder een aantal spelers stellen. En wat is de afwezigheid van Verthongen een gemis! Moet Daley serieus die honneurs gaan waarnemen? Arm Ajax! Daley vind ik eigenlijk ook zo'n geval net als Janssen, prima speler: voor Roda. Niet voor Ajax.

SanderD

Assaidi gaat waarschijnlijk naar Ajax, want de clubs zijn al rond. Opzich wel verstandig met die kwakkelende Boerrigter en Fischer die er nog niet klaar voor is. Als ze nou ook nog een cv/lb weten te strikken komt het goed.

Wizard

Het is te vroeg om nu al conclusies te trekken. Wie gaf Ajax in januari nog een serieuze kans? Of anders gezegd, wie dacht dat Ajax kampioen zou worden? Kans hadden ze zeker maar het zag er niet uit dat Ajax dit kon realiseren.

0634

Als Ajax een goede LCV aantrekt, buiten Assaidi, dan doen ze m.i. ook gewoon weer mee hoor. Maar met Blind daar... nee.

0634

Citaat van: sanderalonso op 08 augustus 2012 - 19:45:39
Assaidi gaat waarschijnlijk naar Ajax, want de clubs zijn al rond. Opzich wel verstandig met die kwakkelende Boerrigter en Fischer die er nog niet klaar voor is. Als ze nou ook nog een cv/lb weten te strikken komt het goed.
Ha, zo te zien komt dat wel goed met Assaidi inderdaad: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/12720123/__Assaidi_neemt_voorschot_op_transfer__.html