Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Kootje op 23 mei 2012 - 16:58:41
nederlanders en penaltys op belangrijke momenten  :-\
geen gelukkige combinatie....

Franky R.

Citaat van: Kootje op 23 mei 2012 - 16:58:41
nederlanders en penaltys op belangrijke momenten  :-\




Hun kennen ook penalty nemen wie niet zo belangrijk zijn, zullen hunnie makkelijk scoren...Is logisch... :P :P :P




Wizard

Blatter wilt van de penaltyreeks af. Ansich kan ik mij daar wel in vinden. Geef mij maar de Goldengoal. Dan weet je zeker dat er gevoetbalt wordt.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 26 mei 2012 - 14:34:27
Blatter wilt van de penaltyreeks af. Ansich kan ik mij daar wel in vinden. Geef mij maar de Goldengoal. Dan weet je zeker dat er gevoetbalt wordt.


Denk je? Ik denk dat het nog meer een schaakspel zou worden...Wachten en wachten, tot de tegenstander een foutje maakt.


Dan vind ik het nog beter om meteen na 90 minuten voetballen, penalty's te nemen...

Wizard

Dat idee heb ik nu eigenlijk. Zo zag je dat Chelsea gewoon speelt op penalty's en totaal geen offensief toont om aan te vallen. Immers, met penalty's kan het kwartje hun kan uitrollen. Dan telt het niet wie het beste voetbalt.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 26 mei 2012 - 18:53:00
Dat idee heb ik nu eigenlijk. Zo zag je dat Chelsea gewoon speelt op penalty's en totaal geen offensief toont om aan te vallen. Immers, met penalty's kan het kwartje hun kan uitrollen. Dan telt het niet wie het beste voetbalt.


Precies,


Dan vind ik het tijdverspilling om nog eens een verlenging te spelen. Want dat is meer van hetzelfde en spelers gaan de toeschouwers irriteren met zogenaamde 'kramp-aanvallen' of andere tijdvertragende 'tactieken'...


Gewoon 90 minuten en daarna penalty's! Zijn de TV-maatschappijen ook blij.

SanderD

Anita niet mee naar EK >:(

Wizard

Dat ze Heitinga ook maar thuislaten. Goed voor 2 tegendoelpunten. Maakt (te) veel verdedigings fouten.

Fabian

Citaat van: Wizard op 28 mei 2012 - 01:00:45
Dat ze Heitinga ook maar thuislaten. Goed voor 2 tegendoelpunten. Maakt (te) veel verdedigings fouten.
Ik heb er gisteren gelukkig niks van gezien, maar ben bang dat er niet veel beters is in het hart van de defensie dus moet Heitinga wel mee.

Wizard

Ik ben er ook bang voor. Maar twee tegengoals op je rekening betekent op het EK: Uitschakeling. Nou ja, met een beetje pech. 

Kootje

Citaat van: Wizard op 28 mei 2012 - 01:00:45
Dat ze Heitinga ook maar thuislaten. Goed voor 2 tegendoelpunten. Maakt (te) veel verdedigings fouten.

Jamnmer joh, die gaat gewoon mee.

S de Jong, Anita, Maher en Lens zijn de afvallers.

Wizard

Lens vind ik vrij apart. Is toch best een voetballer die verschil kan maken.

Wizard

Overigens, goede keuze voor Willems! Vaker de stabiele factor geweest in de kwakkelende achterhoede van PSV.

Kootje

Citaat van: Wizard op 28 mei 2012 - 09:01:08
Lens vind ik vrij apart. Is toch best een voetballer die verschil kan maken.

Speelt te weinig blijkbaar.


Citaat van: Wizard op 28 mei 2012 - 09:02:27
Overigens, goede keuze voor Willems! Vaker de stabiele factor geweest in de kwakkelende achterhoede van PSV.

Die jongen is me eigenlijk nooit zo opgevallen.
Voor 'n verdediger is dat imo 'n goede zaak, aangezien die pas opvallen als ze fouten maken.
Zal extra op 'm letten als hij speeltijd krijgt.


Grootste verrassing vindt ik echter de definitiefe selectie van Vlaar.
Die komt toch nog net ff wat tekort om met de grote jongens te mogen spelen imo.

0634

#419
Citaat van: Wizard op 28 mei 2012 - 09:01:08
Lens vind ik vrij apart. Is toch best een voetballer die verschil kan maken.
Doet ie anders zelden in de eredivisie. En als wat neem je hem mee dan? Als spits? Lijkt mij kansloos gezien de concurrenten. Bovendien gewoon een zwak seizoen.

Citaat van: Kootje op 28 mei 2012 - 09:09:42
Die jongen is me eigenlijk nooit zo opgevallen.
Voor 'n verdediger is dat imo 'n goede zaak, aangezien die pas opvallen als ze fouten maken.
Zal extra op 'm letten als hij speeltijd krijgt.

Grootste verrassing vindt ik echter de definitiefe selectie van Vlaar.
Die komt toch nog net ff wat tekort om met de grote jongens te mogen spelen imo.


Willems ook. Belachelijk dat NL op dit soort jeugdspelers moet terugvallen. Bouma is natuurlijk nog erger. Die kan al niet mee tegen VVV, laat staan tegen Duitsland.
Citaat van: Wizard op 28 mei 2012 - 01:00:45
Dat ze Heitinga ook maar thuislaten. Goed voor 2 tegendoelpunten. Maakt (te) veel verdedigings fouten.

Nou en? Is een oefenpot. Heeft gewoon een heel erg sterk jaar gespeeld. Speler van het jaar gekozen bij Everton. Je kan niet serieus menen dat je Heitinga thuislaat als je kijkt naar de alternatieven, die er gewoon in zijn geheel niet zijn. Heitinga is geen wereldtopper hoor, echt niet, maar veruit de beste verdediger die we hebben.

Maar ach, wat doet het ertoe. Die vreselijke van MArwijk snapt en kan er toch geen hout van. Het meest defensieve NL 11tal ooit. Als ze weer zo tekeer gaan als twee jaar terug hoop ik voor het voetbal dat we na 3 potjes weer thuis zitten.