Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

T.Nuvolari

Maakt mij niks uit, maar was wel plezant om te kijken.

Fabian

Citaat van: M@rc op 14 mei 2012 - 21:03:38
Maakt mij niks uit, maar was wel plezant om te kijken.
Dat was het inderdaad.

SanderD

Vanavond lekker Champions League finale kijken;)

Enzo

Tja, ik was voor Bayern... :'(

Wizard

Ik ook. Maar ze hebben het écht zelf laten liggen. Sowieso begreep ik de wissel niet van Müller. Bayern scoort en denkt meteen gewonnen te hebben? Slecht!! Terwijl Duitsers doorgaans teams zijn die niks overlaten aan toeval en strijden tot de laatste seconde. En wat was Robben gisteren maar matig zeg! De actie waren er wel, maar zonder kracht, zonder scherpte.

SanderD

Ik viel in het begin van de tweede helft in slaap, om aan het begin van de verlenging weer wakker te worden :P

gloudiesaurus

Chelsea wint dus met anti - voetbal en veel geld...

Ik had sowiezo gehoopt op Barcelona - Real Madrid in de finale, de twee best voetballende ploegen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Dat Chelsea veel geld heeft maakt me dan niet zoveel uit, maar laat dan iig fatsoenlijk voetbal zien. Dit was zo negatief en angstig. Bah.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 20 mei 2012 - 19:37:26
Dat Chelsea veel geld heeft maakt me dan niet zoveel uit, maar laat dan iig fatsoenlijk voetbal zien. Dit was zo negatief en angstig. Bah.


Ik zou niet kijken, maar ben per ongeluk toch blijven kijken naar de verlenging...Pure anti-voetbal. Barça vs Real zou meer vuurwerk bieden.


Hoe gaat het verder met je Jeroen?

0634


gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 20 mei 2012 - 19:37:26
Dat Chelsea veel geld heeft maakt me dan niet zoveel uit, maar laat dan iig fatsoenlijk voetbal zien. Dit was zo negatief en angstig. Bah.

Klopt, al vind ik het ook wel leuk dat een poenerige club het dan toch niet haalt  ;) Ben benieuwd wat Ambramovich nu doet, er zijn geruchten dat hij misschien wel stopt bij Chelsea. Dan is toch Chelsea ook zowat meet failliet lijkt me  ;)

En als je dan toch zoveel geld hebt en dure spelers, speel dan leuk voetbal. Maar dat was het iig. niet. Maar goed zo voetballen werkt blijkbaar wel, Inter won 2 jaar geleden ook zo...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 20 mei 2012 - 22:53:45
Goed. Met jou ook?


Ja, hoor...was blij verrast toen ik je artikel over Pironi zag.  :)


Fabian

In Riga lekker naar de CL finale kunnen kijken. Ik was voor Bayern en een groepsgenoot voor Chelsea. Heb de hele week alleen maar Chelsea liedjes gehoord en ik kan je vertellen dat ik daar goed ziek van ben. Anti voetbal, maar Bayern heeft het zelf laten liggen en toen Robben naar de stip liep zei ik al dat ie ging missen.

Kootje

nederlanders en penaltys op belangrijke momenten  :-\