Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

SanderD

#360
Ajax staat 1-0 achter. Zou zonde zijn als ze hun reeks gewonnen wedstrijden nu beëindigen.

Edit Staat weer 1-1, het zal wel goedkomen

Franky R.

Het is goed gekomen voor Ajax. Ook leuk dat Feyenoord nu definitief tweede is geworden, maar om dat te gaan vieren vind ik wat overdreven... ::)




gloudiesaurus

Wat een happening in Rotterdam zeg, Feyenoord is 2e... een beetje overdreven iig. Ik denk dat het Champions League avontuur snel is afgelopen als ze een tegenstander uit Engeland of Portugal tegen krijgen... Zeker als Guidetti ook nog vertrekt.

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: Franky R. op 06 mei 2012 - 21:58:39
Het is goed gekomen voor Ajax. Ook leuk dat Feyenoord nu definitief tweede is geworden, maar om dat te gaan vieren vind ik wat overdreven... ::)

Man man man. Leek wel of Feyenoord de Champions League had gewonnen. Ze mogen natuurlijk erg tevreden zijn met dit seizoen, maar om dit zo groots te vieren vind ik ietwat overdreven.

Franky R.

Gloudi en Fabian...Stelletje papegaaien!
Dat de feestviering van Feyenoord overdreven was, zei ik toch al... ???


;D
;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 07 mei 2012 - 00:06:57
Gloudi en Fabian...Stelletje papegaaien!
Dat de feestviering van Feyenoord overdreven was, zei ik toch al... ???


;D
;)
Haha. Dan maak ik er zwaar overdreven van! Ik denk dat ik een platte kar ga huren voor mijn voetbalteam aangezien we niet laatste zijn geworden. Is toch ook wel een feessie waard.

Franky R.

Over overdrijven gesproken...

SanderD

#367
Citaat van: Franky R. op 10 mei 2012 - 11:27:30
Over overdrijven gesproken...

Mercedes is een sponsor van Ajax he, maar daarom is het nog wel overdreven :p

Wizard


SanderD

Apart duel tussen Nec en Vitesse.

Wanneer is de Champions League finale eigenlijk?

Kootje

Volgende week zaterdag 8)

SanderD

Nog een weekje dus. En toch hoop ik dat Chelsea gaat winnen. Waarom weet ik niet :P

Kootje

Citaat van: sanderalonso op 12 mei 2012 - 15:45:08
Nog een weekje dus. En toch hoop ik dat Chelsea gaat winnen. Waarom weet ik niet :P

Chelsea ???, meen je dat nou ?? ::)
Heb helemaal niets met Chelsea.  :-\
Ik juich voor Bayern Munchen, al is dat alleen vanwege Robben.

SanderD

Ja ik weet niet. Ik hoopte eigenlijk dat Real hem zou gaan winnen, nadat Barca was uitgeschakeld.

Franky R.

Had nog liever Real en Barça in de finale...Messi vs Ronaldo...Dan weet je dat er je vuurwerk wacht. Nu?


Chelsea vs Bayern...Ja, daar loopt de ware fan warm voor... (ik niet dus. Ga ook niet kijken. Lees de uitslag later wel op het net)... ::)