Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

Kootje

Ajax officieus kampioen. >:(
Verschil in doelsaldo is (zelfs bij 2x verlies Ajax en 2x winst Feyenoord) groot genoeg om de titel te prolongeren.

SanderD

Citaat van: Kootje op 29 april 2012 - 19:27:58
Ajax officieus kampioen. >:(
Verschil in doelsaldo is (zelfs bij 2x verlies Ajax en 2x winst Feyenoord) groot genoeg om de titel te prolongeren.

Leuk toch??

0634

Was ook wel een terechte zege denk ik. Het (iets) betere spel kwam van Ajax. Twente had wel een goede openingsfase en aan het einde veel opportunisme. Maar ja, Ajax nu 12 zeges op rij... :)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 29 april 2012 - 19:27:58
Ajax officieus kampioen. >:(
Verschil in doelsaldo is (zelfs bij 2x verlies Ajax en 2x winst Feyenoord) groot genoeg om de titel te prolongeren.


Deze Feyenoorder pakt er nog een tissue bij...uithuilen en volgende jaar beter... :'( :'( :'(

SanderD

#349
Citaat van: Franky R. op 29 april 2012 - 21:48:33
Citaat van: Kootje op 29 april 2012 - 19:27:58
Ajax officieus kampioen. >:(
Verschil in doelsaldo is (zelfs bij 2x verlies Ajax en 2x winst Feyenoord) groot genoeg om de titel te prolongeren.


Deze Feyenoorder pakt er nog een tissue bij...uithuilen en volgende jaar beter... :'( :'( :'(

Hoezo, Feyenoord heeft echt een uitstekend jaar gehad. Dat had je van tevoren echt niet mogen dromen. Dat ajax dan kampioen wordt, is vervelend( voor jullie dan) maar dat doet niks af van de prestatie van feyenoord

Kootje

Kijkend naar waar ze vandaan komen, en dan bedoel ik niet R'dam maar hun ranking, denk ik dat Feyenoord, ongeacht of ze de 2e plek vast weten te houden of niet, het beste seizoen van iedereen heeft gedraaid.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 29 april 2012 - 23:22:55
Kijkend naar waar ze vandaan komen, en dan bedoel ik niet R'dam maar hun ranking, denk ik dat Feyenoord, ongeacht of ze de 2e plek vast weten te houden of niet, het beste seizoen van iedereen heeft gedraaid.


@Kootje en sanderalonso,


Jullie hebben gelijk...maar vergeet niet dat Feyenoord eerder in het seizoen fikse steken liet vallen tegen 'kleine teams'...En dan kijk je nog eens naar de ranglijst en zie je dat Feyenoord 6 punten minder heeft dan Ajax... :-\


Maar akkoord, het kon idd. nog slechter...

Fabian

Citaat van: Franky R. op 30 april 2012 - 00:02:01
Citaat van: Kootje op 29 april 2012 - 23:22:55
Kijkend naar waar ze vandaan komen, en dan bedoel ik niet R'dam maar hun ranking, denk ik dat Feyenoord, ongeacht of ze de 2e plek vast weten te houden of niet, het beste seizoen van iedereen heeft gedraaid.


@Kootje en sanderalonso,


Jullie hebben gelijk...maar vergeet niet dat Feyenoord eerder in het seizoen fikse steken liet vallen tegen 'kleine teams'...En dan kijk je nog eens naar de ranglijst en zie je dat Feyenoord 6 punten minder heeft dan Ajax... :-\


Maar akkoord, het kon idd. nog slechter...
Ik wilde net zeggen. Feyenoord heeft een fantastisch jaar gehad ongeacht de positie aan het einde van het seizoen. In deze competitie was het doorslaggevend wie er een goede reeks neer kon zetten. Dit heeft Ajax gedaan en andere teams lieten steekjes vallen.

0634

#353
Ik ben heel erg benieuwd of het een soort van schwung is geweest waar Feyenoord in terecht is gekomen, mede door Giudetti, of dat het structureler is dan dat. Kan Clasie zijn hoge niveau vasthouden, Strootman is bijvoorbeeld ver terug gevallen. Met Clasie, El Ahmadi en Bakkal staat daar een uitgebalanceerd middenveld, maar ik ben benieuwd of ze die alledrie behouden.

Ze kunnen na jarenlang knap saneren nu mooi tweede worden en een lange neus maken naar PSV, maar in alle eerlijkheid vrees ik dat ze nevernooit twee voorrondes CL gaan overleven...

Verder hebben ze het goed gedaan, knap ook van Koeman, maar ik heb helemaal niets met die club en die mensen en als ze degraderen vind ik het een stuk leuker ;D.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 30 april 2012 - 09:11:17


Verder hebben ze het goed gedaan, knap ook van Koeman, maar ik heb helemaal niets met die club en die mensen en als ze degraderen vind ik het een stuk leuker ;D .


Dat heb ik nou met Ajax... Ongelofelijk zoals men kan ouwehoeren bij die club (Cruijf vs de overige RvS)... ::)


Een jaartje in de eerste divisie zou voor Ajax louterend zijn en heel wat voetjes van bobo's op Aarde zetten...Daar hebben wij bij Feyenoord nml. geen last van... :P

0634

Dat komt door de slechte jaren. Geef ze daar weer eens een titel (en die zwarte dag zal gerust wel weer een keertje komen) en ze stellen zich ineens heel anders op. Alle voetbalfans zijn wat dat betreft hetzelfde hoor. Zelfs bij Twente hebben ze niet meer het fatsoen om aanstekers en muntjes gewoon in hun zakken te houden tijdens een wedstrijd. Ik bedoel maar.

En verder ach.. ik ben van plan om heel erg te gaan genieten van een hopelijk hele mooie avond morgen, al moeten ze na al dat gefeest nog wel gewoon een wedstrijd spelen. Anders hebben we zondag nog. Ik ga in ieder geval nu mijn nest in, want morgen zal het laat worden :).

Na zeven droge jaren nu twee titels op rij... het kan verkeren...

0634

Wel respect overigens voor Feyenoord hoe ze hun financiële perikelen op hebben gelost. Gewoon de pas op de plaats te maken en te saneren. Kunnen andere zgnmde topclubs nog wat van leren.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 02 mei 2012 - 06:25:00
Wel respect overigens voor Feyenoord hoe ze hun financiële perikelen op hebben gelost. Gewoon de pas op de plaats te maken en te saneren. Kunnen andere zgnmde topclubs nog wat van leren.


Ja, dat is waar...En dan is een tweede plaats in het kampioenschap best mooi...Hoop dat ze het volhouden. PSV ligt maar 1 punt achter.

Fabian

Citaat van: Franky R. op 03 mei 2012 - 18:19:07
Citaat van: Jeroen op 02 mei 2012 - 06:25:00
Wel respect overigens voor Feyenoord hoe ze hun financiële perikelen op hebben gelost. Gewoon de pas op de plaats te maken en te saneren. Kunnen andere zgnmde topclubs nog wat van leren.


Ja, dat is waar...En dan is een tweede plaats in het kampioenschap best mooi...Hoop dat ze het volhouden. PSV ligt maar 1 punt achter.

Ik hoop dat Feyenoord tweede wordt. Al is het maar omdat ik een hekel heb aan PisVee

Fabian

Ik ben weer helemaal blij vandaag. FC Den Bosch door naar de tweede ronde van de play-offs en een geweldige goal gescoord.