Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 15 april 2012 - 14:37:20
Ajax staat al op 1-0. Volgende week komt Groningen dat niet in vorm is. Ajax heeft de titel zo goed als binnen.


*Belt een maat op, om met een paar spuitjes Stanozol en andere boosters richting Groningen te togen*
:P
;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 16 april 2012 - 17:12:12
Citaat van: Fabian van Tiel op 15 april 2012 - 14:37:20
Ajax staat al op 1-0. Volgende week komt Groningen dat niet in vorm is. Ajax heeft de titel zo goed als binnen.


*Belt een maat op, om met een paar spuitjes Stanozol en andere boosters richting Groningen te togen*
:P
;)
Haha. Heb mijn maat toch maar laxeermiddel mee gegeven! ;)

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 16 april 2012 - 17:23:50
Citaat van: Franky R. op 16 april 2012 - 17:12:12
Citaat van: Fabian van Tiel op 15 april 2012 - 14:37:20
Ajax staat al op 1-0. Volgende week komt Groningen dat niet in vorm is. Ajax heeft de titel zo goed als binnen.


*Belt een maat op, om met een paar spuitjes Stanozol en andere boosters richting Groningen te togen*
:P
;)
Haha. Heb mijn maat toch maar laxeermiddel mee gegeven! ;)


Zodat Ajax een 'schijtwedstrijd' speelt?! Cool... :P

Fabian

Citaat van: Franky R. op 18 april 2012 - 16:53:53
Zodat Ajax een 'schijtwedstrijd' speelt?! Cool... :P

Hahaa. Nee het maakt mij niet uit wie er kampioen wordt. Heb alleen wel een voorkeur als het gaat om wie er niet kampioen mag worden(PSV). Alleen denk ik dat Ajax de beste papieren heeft. Groningen zit in een dip en Ajax een flow. Al weet je het natuurlijk nooit...

Enzo

Heb erg genoten van Bayern Vs Real gisteren. Mooie pot was dat!  8)
Het enige minpuntje was dat Robben niet echt betrokken werd bij het spel.
Jammer, want dat is toch echt de beste speler die bij bayern speelt momenteel.

Fabian

Citaat van: Enzo op 18 april 2012 - 18:51:44
Heb erg genoten van Bayern Vs Real gisteren. Mooie pot was dat!  8)
Het enige minpuntje was dat Robben niet echt betrokken werd bij het spel.
Jammer, want dat is toch echt de beste speler die bij bayern speelt momenteel.
Was zeker een mooie pot. Waar Robben niet veelvuldig in het spel werd betrokken, maar Ribery nam dat van Robben over. Ribery stond een erg goede pot te spelen. Alleen die scheidsrechter Webb vond ik wederom tegenvallen.

Kootje

Robben werd continu dubbel gedekt en dus moeilijk bij het spel te betrekken.
Dat zorgde er indirect voor dat Ribery en Gomes meer ruimte kregen.
Pijnlijke misser van Mourinho.

Enzo


Fabian


Franky R.

Er is maar 1 (!) goede topscheids...En dat is Collina! En ik moet zeggen dat de Italiaanse bond werkelijk schandalig met deze man is omgegaan! >:( >:( >:(



Wizard


0634

Ja hoezo dan Franky? Hij werkt momenteel voor de Italiaanse bond, dus dat zal toch wel meevallen dan?

Kootje

Enige dat ik me kan bedenken is dat hij verplicht met pensioen moest terwijl hij dat nog niet wou.
Beetje hetzelfde als met Luinge in NL.
Maar goed, hoewel ik die regel belachelijk vind, is het wel de regel.
Dus hoe je 't ook went of keert, het is niet dat dit als 'n totale verrassing kwam voor deze heren.

Of bedoel je toch iets anders ??

Franky R.

Citaat van: Kootje op 21 april 2012 - 18:51:57
Enige dat ik me kan bedenken is dat hij verplicht met pensioen moest terwijl hij dat nog niet wou.
Beetje hetzelfde als met Luinge in NL.
Maar goed, hoewel ik die regel belachelijk vind, is het wel de regel.
Dus hoe je 't ook went of keert, het is niet dat dit als 'n totale verrassing kwam voor deze heren.

Of bedoel je toch iets anders ??


Collina werd destijds genaaid omdat er iets was met een commercial oid. Of dat hij in een ander merk auto reed, dat dat de bond voorschreef.


Zo kinderachtig!


Maar uiteindelijk lachte Collina het laatst, want idd. werkt hij nu voor de bond terwijl diegenen zijn gewipt... :)

SanderD

Mooie wedstrijd was Real-Bayern
Maar misschien was Barca-Chelsea nog wel mooier

Zondag kan Ajax al kampioen worden als AZ-Feyenoord gelijk wordt en Ajax wint van Fc Twente