Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Kootje op 25 maart 2012 - 20:29:28
Citaat van: Fabian van Tiel op 25 maart 2012 - 20:22:17
Die kampioenswedstrijd van Mertens lijkt ze voorlopig toch geen titel te bezorgen. Moet zeggen dat ze vrij kansloos waren vandaag tegen Ajax.

Hij zei ook niet dat hun dankzij die wedstrijd kampioen gingen worden hé ?? ;) :P
Er streden 2 titelkandidaten in die wedstrijd. :D ;D

Nee zo heeft ie het niet gezegd, maar hij leek aan te geven van. Deze moeilijke wedstrijd hebben we gewonnen. Laat de rest maar komen en die pakken we dan ook wel even. Maar dat is dus niet het geval. Vandaag compleet weggespeeld en Mertens niet gezien. Hij is ook een van die spelers die PSV op zo'n moment bij de hand moet pakken en de weg moet wijzen. Was erg voorbarig van hem om die uitspraak te doen na de wedstrijd tegen Feyenoord. Het kan tegenstanders onbedoeld op scherp zetten.

Kootje

Was zeker niet handig en ronduit arrogant.
Hoezeer ik z'n acties op het veld ook waardeerde als Utreg supporter, stond dat me altijd al tegen aan 'm.
Wat dat betreft gun ik 't hém dan ook wel dat PSV nu onderuit aan 't gaan is.
Al kan 't nog steeds hé, Ajax kwam vorig jaar van 'n grotere achterstand terug en pakte de titel.

Fabian

Nee was zeker niet handig van hem. Maar inderdaad in deze competitie is alles nog mogelijk bovenaan. Als Heerenveen goed speelt en geluk heeft kan het ook gewoon kampioen worden.

0634

Citaat van: Kootje op 26 maart 2012 - 10:11:36
Was zeker niet handig en ronduit arrogant.
Hoezeer ik z'n acties op het veld ook waardeerde als Utreg supporter, stond dat me altijd al tegen aan 'm.
Wat dat betreft gun ik 't hém dan ook wel dat PSV nu onderuit aan 't gaan is.
Al kan 't nog steeds hé, Ajax kwam vorig jaar van 'n grotere achterstand terug en pakte de titel.
Ik las laatst dat Ajax vorig jaar 6 pntn achter stond op PSV rond deze tijd, nu vier voor, terwijl de achterstand 11 punten is geweest. Maar vlak AZ niet uit. Voorlopig hebben zij nog altijd niet de terugval gehad waarvan velen dachten dat zij die zouden krijgen. Feyenoord, Twente.... alles kan nog. Je zag het vorig jaar aan Ajax (en omgekeerd aan PSV), er is geen peil meer op te trekken. Toen Twente PSV slachtte wist ik zeker dat zij even uit zouden gaan lopen maar sindsdien hebben ze alleen maar punten verloren. Iedere week is er weer een andere titelfavoriet. Wel leuk!

Kootje

Precies.
Het is dan misschien wel 'n Mickey Mouse competitie, maar stukken spannender dan topcompetities als Italië of Spanje.


En oh ja ...... wat AZ betreft, die zitten midden in die verwachte terugval.
Ze weten echter wel iedere week te winnen, en zijn voor mij dan ook de favoriet, al kan het nog alle kanten op.

0634

Voor mij zijn ze geen favoriet, hoewel ze het beste voetbal spelen. Maar ze hebben by far het zwaarste programma met ook nog eens twee midweekse partijtjes tegen Valencia. Loodzwaar. En ze hebben geen enkele marge. Dus ze zijn niet mijn favoriet. Wie dat dan wel is.... geen idee.... Al hoop ik vurig dat er geen nieuwe kampioen komt dit jaar, maar dat de schaal blijft waar hij is ;).

Fabian

Ik denk dat er in de eredivisie op dit moment geen favoriet is. En als die er al is dan kan dat na een wedstrijd zomaar weer veranderen.

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 28 maart 2012 - 13:57:33
Ik denk dat er in de eredivisie op dit moment geen favoriet is. En als die er al is dan kan dat na een wedstrijd zomaar weer veranderen.

Klopt, een echte favoriet is er idd niet.
Maar voor MIJ is AZ favoriet, omdat zij de enigen zijn die ook hun slechte wedstrijden winnen.

Fabian

Citaat van: Kootje op 28 maart 2012 - 14:21:48
Citaat van: Fabian van Tiel op 28 maart 2012 - 13:57:33
Ik denk dat er in de eredivisie op dit moment geen favoriet is. En als die er al is dan kan dat na een wedstrijd zomaar weer veranderen.

Klopt, een echte favoriet is er idd niet.
Maar voor MIJ is AZ favoriet, omdat zij de enigen zijn die ook hun slechte wedstrijden winnen.
Daar zit wat in. AZ krijgt nu nog wat topploegen en als ze die goed doorstaan zou het zomaar kunnen dat ze kampioen worden.

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 28 maart 2012 - 14:54:43
AZ krijgt nu nog wat topploegen en als ze die goed doorstaan zou het zomaar kunnen dat ze kampioen worden.

De rest ook, dus dat zou iig niet uit mogen maken.
Het gaat iig 'n spannend slot worden denk ik zo.
Als het F1 seizoen ook zo verloopt, dan teken ik ervoor.

Fabian

Citaat van: Kootje op 28 maart 2012 - 14:58:50
Citaat van: Fabian van Tiel op 28 maart 2012 - 14:54:43
AZ krijgt nu nog wat topploegen en als ze die goed doorstaan zou het zomaar kunnen dat ze kampioen worden.

De rest ook, dus dat zou iig niet uit mogen maken.
Het gaat iig 'n spannend slot worden denk ik zo.
Als het F1 seizoen ook zo verloopt, dan teken ik ervoor.
Het wordt zeker een spannend slot. Kan me nog herrinneren dat er een supporter van AZ een tattoo liet zetten in 2007 met de datum dat ze kampioen zouden worden, maar dat ze toen punten vespilde bij Excelsior en dat PSV toen kampioen werd. Hoop dat ze zo slim zijn nu te wachten met het zetten van een tatoeage.

Maar inderdaad zo'n spannend F1 seizoen zou ik voor tekenen. De dominantie van Vettel vorig jaar heb ik wel gezien.

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 28 maart 2012 - 15:05:21
Het wordt zeker een spannend slot. Kan me nog herrinneren dat er een supporter van AZ een tattoo liet zetten in 2007 met de datum dat ze kampioen zouden worden, maar dat ze toen punten vespilde bij Excelsior en dat PSV toen kampioen werd. Hoop dat ze zo slim zijn nu te wachten met het zetten van een tatoeage.

Idd ja.
Ben benieuwd hoe die dat uiteindelijk opgelost heeft.
Was wel 'n mooie Tattoo overigens, maar die datum was toch ietwat jammer.


CitaatMaar inderdaad zo'n spannend F1 seizoen zou ik voor tekenen. De dominantie van Vettel vorig jaar heb ik wel gezien.

Daarom.
Ik hoop dan ook niet dat McLaren dit jaar die dominantie overneemt.
Ik zie ze (met name Lewis) graag de titel pakken, maar wel dmv 'n spannend slotakkoord.
Want ook zo'n jaar als 1988, waarin de McLaren coureurs op één na alle zeges verdeelden, vond ik niet echt leuk.
De enige keer dat ik "dominantie" iets kon waarderen was in '92 met Mansell in de Williams FW14B
Hij won weliswaar veel, maar kreeg toen tenminste nog tegenstand.
En het was natuurlijk 'n Williams. ::)

Fabian

Citaat van: Kootje op 28 maart 2012 - 15:14:42
Citaat van: Fabian van Tiel op 28 maart 2012 - 15:05:21
Het wordt zeker een spannend slot. Kan me nog herrinneren dat er een supporter van AZ een tattoo liet zetten in 2007 met de datum dat ze kampioen zouden worden, maar dat ze toen punten vespilde bij Excelsior en dat PSV toen kampioen werd. Hoop dat ze zo slim zijn nu te wachten met het zetten van een tatoeage.

Idd ja.
Ben benieuwd hoe die dat uiteindelijk opgelost heeft.
Was wel 'n mooie Tattoo overigens, maar die datum was toch ietwat jammer.


CitaatMaar inderdaad zo'n spannend F1 seizoen zou ik voor tekenen. De dominantie van Vettel vorig jaar heb ik wel gezien.

Daarom.
Ik hoop dan ook niet dat McLaren dit jaar die dominantie overneemt.
Ik zie ze (met name Lewis) graag de titel pakken, maar wel dmv 'n spannend slotakkoord.
Want ook zo'n jaar als 1988, waarin de McLaren coureurs op één na alle zeges verdeelden, vond ik niet echt leuk.
De enige keer dat ik "dominantie" iets kon waarderen was in '92 met Mansell in de Williams FW14B
Hij won weliswaar veel, maar kreeg toen tenminste nog tegenstand.
En het was natuurlijk 'n Williams. ::)

Die dominante jaren waar jij het over hebt, heb ik niks van meegekregen! ;) Ik hoop iig ook op een zeer leuk seizoen en een spannend slotakkoord(net zoals hopelijk in de Eredivisie).

gloudiesaurus

Ajax is de favoriet nu in Nederland! Alleen Twente uit en Heereveen uit en Vitesse uit zijn nog lastige wedstrijden... Aan de andere kant moeten Az en PSV ook nog tegen elkaar. Word een leuk slot!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 03 april 2012 - 19:56:08
Ajax is de favoriet nu in Nederland! Alleen Twente uit en Heereveen uit en Vitesse uit zijn nog lastige wedstrijden... Aan de andere kant moeten Az en PSV ook nog tegen elkaar. Word een leuk slot!
Ajax de favoriet wil ik niet zeggen. Ajax is lijstaanvoerder met de goede kansen op dit moment. Voor mij is er vooralsnog geen favoriet. Wanneer Ajax wint van Heerenveen zetten ze een goede stap naar de titel(net zoals vorig jaar). Ik denk dat er in de Eredivisie geen favorietenrol is op dit moment. Het zit allemaal zo dicht bij elkaar dat het volgende week weer AZ kan zijn die voor sommigen favoriet is.