Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Kootje op 07 maart 2012 - 22:17:00
Citaat van: Franky R. op 07 maart 2012 - 20:04:27

Vernedering?
Dat lijkt mij een groot woord, maar het was wel een fikse tegenvaller...dat die 2-3 voor PSV viel.

Ik bedoelde die 10-0  ::)
Die 2-3 had net zo goed 'n 3-2 kunnen zijn, dus dat kun en mag je geen vernederring noemen.


Oh, die 10-0...die was ik al vergeten... ::)

Kootje

Daarbij, zelfs als dat geld er wel was, waarom zouden ze hem moeten ontslaan ??
Ze doen nog steeds mee in Europa, het landskampioenschap is nog lang niet buiten bereik, en ook in de KNVB beker spelen ze nog mee.  ::)
Er wordt door sommige mensen net gedaan alsof PSV overal al voor uitgeschakeld is.

Vieze baas

Citaat van: Kootje op 08 maart 2012 - 08:28:42
Daarbij, zelfs als dat geld er wel was, waarom zouden ze hem moeten ontslaan ??
Ze doen nog steeds mee in Europa, het landskampioenschap is nog lang niet buiten bereik, en ook in de KNVB beker spelen ze nog mee.  ::)
Er wordt door sommige mensen net gedaan alsof PSV overal al voor uitgeschakeld is.

Gaat er meer om dat Rutte vrijwel nooit een topper wint...

Kootje

Citaat van: Vieze baas op 08 maart 2012 - 10:49:35
Citaat van: Kootje op 08 maart 2012 - 08:28:42
Daarbij, zelfs als dat geld er wel was, waarom zouden ze hem moeten ontslaan ??
Ze doen nog steeds mee in Europa, het landskampioenschap is nog lang niet buiten bereik, en ook in de KNVB beker spelen ze nog mee.  ::)
Er wordt door sommige mensen net gedaan alsof PSV overal al voor uitgeschakeld is.

Gaat er meer om dat Rutte vrijwel nooit een topper wint...

Tsja, dat zou 't 'n stuk makkelijker maken.
Maar je kunt beter alle "kleintjes" winnen en de topwedstrijden verliezen, dan de toppers winnen maar voor de rest wisselvallig spelen.
Tegen die "kleintjes" zijn uiteindelijk veel meer punten te halen.

Vieze baas

Citaat van: Kootje op 08 maart 2012 - 12:26:15
Citaat van: Vieze baas op 08 maart 2012 - 10:49:35
Citaat van: Kootje op 08 maart 2012 - 08:28:42
Daarbij, zelfs als dat geld er wel was, waarom zouden ze hem moeten ontslaan ??
Ze doen nog steeds mee in Europa, het landskampioenschap is nog lang niet buiten bereik, en ook in de KNVB beker spelen ze nog mee.  ::)
Er wordt door sommige mensen net gedaan alsof PSV overal al voor uitgeschakeld is.

Gaat er meer om dat Rutte vrijwel nooit een topper wint...

Tsja, dat zou 't 'n stuk makkelijker maken.
Maar je kunt beter alle "kleintjes" winnen en de topwedstrijden verliezen, dan de toppers winnen maar voor de rest wisselvallig spelen.
Tegen die "kleintjes" zijn uiteindelijk veel meer punten te halen.

Feit is dat Rutte nooit genoeg punten haalt voor het kampioenschap  :D

Plus wedstrijden tegen concurrenten winnen betekent 6 punten voordeel tov die concurrent

Kootje

Citaat van: Vieze baas op 08 maart 2012 - 13:38:31
Feit is dat Rutte nooit genoeg punten haalt voor het kampioenschap  :D

Das wel heel erg op de feiten vooruit lopen.
Ze staan máár 1 puntje achter op AZ en Twente (wedstrijd minder), dus niets is nog gelopen.


CitaatPlus wedstrijden tegen concurrenten winnen betekent 6 punten voordeel tov die concurrent

Dat klopt, maar als die concurentie (zoals bv Ajax) wisselvallig presteerd tegen de kleintjes, maak je dat verlies weer goed door zelf de kleintjes wel te winnen.
Komt nog eens bij dat de complete top 6 nog minimaal 3 toppers moeten spelen, waarin niet iedereen de volle winst kan pakken.

Maw: Ook de concurentie gaat nog punten verspelen aan elkaar.
Voor PSV en Rutte nu de taak om zelf hun resterende toppers te winnen, en het kampioenschap is 'n feit.

Ik ben overigens wel van mening dat ze het zichzelf onnodig moeilijk maken.
Met de beste/breedste selectie van Nederland, hadden ze nu al ruim los moeten staan met de concurentie.

Vieze baas

Citaat van: Kootje op 08 maart 2012 - 15:15:26
Citaat van: Vieze baas op 08 maart 2012 - 13:38:31
Feit is dat Rutte nooit genoeg punten haalt voor het kampioenschap  :D

Das wel heel erg op de feiten vooruit lopen.
Ze staan máár 1 puntje achter op AZ en Twente (wedstrijd minder), dus niets is nog gelopen.


CitaatPlus wedstrijden tegen concurrenten winnen betekent 6 punten voordeel tov die concurrent

Dat klopt, maar als die concurentie (zoals bv Ajax) wisselvallig presteerd tegen de kleintjes, maak je dat verlies weer goed door zelf de kleintjes wel te winnen.
Komt nog eens bij dat de complete top 6 nog minimaal 3 toppers moeten spelen, waarin niet iedereen de volle winst kan pakken.

Maw: Ook de concurentie gaat nog punten verspelen aan elkaar.
Voor PSV en Rutte nu de taak om zelf hun resterende toppers te winnen, en het kampioenschap is 'n feit.

Ik ben overigens wel van mening dat ze het zichzelf onnodig moeilijk maken.
Met de beste/breedste selectie van Nederland, hadden ze nu al ruim los moeten staan met de concurentie.

Klopt dat je het tegen de kleintjes goed kan maken maar als je van Ajax verliest, verlies je 6 punten. Dan moet PSV dus van 2 kleintjes meer winnen dan Ajax om dat weer goed te maken. Als je zelf van Ajax wint heb jij die 6 punten voordeel. Zo bedoel ik het :).

Ik denk dat twente en ajax wel gelijkwaardig zijn aan breedte/goedheid van de selectie. Beide teams hebben een matige verdediging naar mijn mening en goede voorhoede. Twente heeft naar mijn idee een betere keeper.

Kootje

Citaat van: Vieze baas op 08 maart 2012 - 15:31:01
Klopt dat je het tegen de kleintjes goed kan maken maar als je van Ajax verliest, verlies je 6 punten. Dan moet PSV dus van 2 kleintjes meer winnen dan Ajax om dat weer goed te maken. Als je zelf van Ajax wint heb jij die 6 punten voordeel. Zo bedoel ik het :).

Begrijp ik.
Maar aangezien de rest juist tegen die kleintjes punten morst, maakt het voor PSV niet zoveel uit dat ze de grote wedstrijden niet winnen.
Zo bedoelde ik 't. ;)


CitaatIk denk dat twente en ajax wel gelijkwaardig zijn aan breedte/goedheid van de selectie. Beide teams hebben een matige verdediging naar mijn mening en goede voorhoede.

Ik denk eigenlijk dat Ajax ná PSV de beste/breedste selectie van de eredivisie heeft.
Het is alleen geen collectief, Twente en AZ wel.
Zij bewijzen dat 'n goed collectief belangrijker is dan 'n topselectie. 


CitaatTwente heeft naar mijn idee een betere keeper.
[/quote]

Iedereen heeft 'n betere keeper dan Ajakkes.  ;D

Vieze baas

Citaat van: Kootje op 08 maart 2012 - 15:57:25
Citaat van: Vieze baas op 08 maart 2012 - 15:31:01
Klopt dat je het tegen de kleintjes goed kan maken maar als je van Ajax verliest, verlies je 6 punten. Dan moet PSV dus van 2 kleintjes meer winnen dan Ajax om dat weer goed te maken. Als je zelf van Ajax wint heb jij die 6 punten voordeel. Zo bedoel ik het :).

Begrijp ik.
Maar aangezien de rest juist tegen die kleintjes punten morst, maakt het voor PSV niet zoveel uit dat ze de grote wedstrijden niet winnen.
Zo bedoelde ik 't. ;)


CitaatIk denk dat twente en ajax wel gelijkwaardig zijn aan breedte/goedheid van de selectie. Beide teams hebben een matige verdediging naar mijn mening en goede voorhoede.

Ik denk eigenlijk dat Ajax ná PSV de beste/breedste selectie van de eredivisie heeft.
Het is alleen geen collectief, Twente en AZ wel.
Zij bewijzen dat 'n goed collectief belangrijker is dan 'n topselectie. 


CitaatTwente heeft naar mijn idee een betere keeper.

Iedereen heeft 'n betere keeper dan Ajakkes.  ;D
[/quote]

Sorry ik bedoelde PSV en Twente, niet PSV en Ajax met beste selectie.

Wizard

Citaat van: Vieze baas op 08 maart 2012 - 10:49:35
Citaat van: Kootje op 08 maart 2012 - 08:28:42
Daarbij, zelfs als dat geld er wel was, waarom zouden ze hem moeten ontslaan ??
Ze doen nog steeds mee in Europa, het landskampioenschap is nog lang niet buiten bereik, en ook in de KNVB beker spelen ze nog mee.  ::)
Er wordt door sommige mensen net gedaan alsof PSV overal al voor uitgeschakeld is.

Gaat er meer om dat Rutte vrijwel nooit een topper wint...

De minister-president coacht ook geen voetbalploeg. :D :P

Wizard

Citaat van: Fabian van Tiel op 07 maart 2012 - 21:02:19
Citaat van: Wizard op 07 maart 2012 - 20:35:29
Tsja, er wordt al een tijd geroepen dat PSV onder Fred Rutten geen kampioen wordt en ik ben bang dat deze leuzen feit worden. Al maanden ligt Fred onder vuur en momenteel wordt door de supporters niet alleen Fred maar ook het bestuur onder vuur genomen. Deze zijn 'verantwoordelijk' voor het aanblijven van Fred en behoren knopen door te hakken...

Zij de knoop doorgehakt en besloten dat Fred het seizoen mag afmaken waarna Fred vertrekt. Als PSV gewonnen had van Twente was er niks aan de hand geweest, hadden ze met een klein verschil verloren hadden ze er ook nog mee kunnen leven. Maar die afstraffing is natuurlijk helemaal erg als je kampioen wil worden en een belangrijke stap kunt zetten. Maar ik sluit PSV nog steeds niet uit als kampioen, alles is nog mogelijk. Ook FC Zwolle krijgt het nog moeilijk in de Jupiler League. ;-)

Onder het 'regime' Fred Rutten worden te veel belangrijke wedstrijden verloren.

Wizard

Citaat van: Kootje op 08 maart 2012 - 15:15:26
Ik ben overigens wel van mening dat ze het zichzelf onnodig moeilijk maken.
Met de beste/breedste selectie van Nederland, hadden ze nu al ruim los moeten staan met de concurentie.

Tadááá! En dat druist tegen menig één borsten van supporters. Het is Rutten die de opstelling maakt, het is Rutten die de tactiek bepaalt, het is Rutten die moet zorgen voor de juiste motivatie. Als je daar structureel in faalt voldoe je niet. Simpeler dan dit kan ik het niet neerzetten. Dit seizoen staat bol van inspiratieloos voetbal en de meest aparte opstellingen met 'onnodig verlies' als gevolg. Als bestuur moet je dan ook knopen kunnen doorhakken en afscheid kunnen nemen. Dat je het salaris moet doorbetalen, jammer en helaas. Gezien Fred Rutten sowieso afscheid neemt kun je het altijd op een akkoordje gooien, lijkt mij. En anders zet je hem op non-actief.

Wizard

Citaat van: Kootje op 08 maart 2012 - 15:57:25
Iedereen heeft 'n betere keeper dan Ajakkes.  ;D

Nou, Isaksson deed afgelopen zondag toch een Vermeertje. :P

0634

Tja, de keepers in NL zijn sowieso vrij matig. Die van Twente vind ik normaal wel goed, tegen Psv trouwens niet zo, maar soit.

Maar goed, iemand Messi gezien gisteren? Poehee, ik heb Maradona altijd beschouwd als de beste die ik ooit heb gezien maar die kleine Messi komt toch steeds dichter in zijn buurt hoor.

Kootje

#239
Messi kun je moeiteloos in het rijtje DiStefano, Eusebio, Pelé, Cruyff, Beckenbauer, Maradonna en Romario scharen.
Mijn god wat is dat jong goed.  :o