Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Wizard op 03 maart 2012 - 12:13:11
Tsja, moeilijk want beide zijn succesvol bij hun club en weten hoe ze moeten scoren. Huntelaar vind ik net wat gevaarlijker en lijkt beter te passen in het 'Nederlands spel'.

Precies.
Ik begrijp dan ook best het dilemma van Bertje.
Maar ook ik denk dat Huntelaar gewoonweg beter in de rol van eenzame centrale spits past, terwijl Persie meer 'n schaduwspits is.

CitaatHoe is het eigenlijk met Affelay? Heb na zijn blessure weinig meer vernomen. En écht succesvol is Affelay niet tussen de sterren van Barcelona. Voetballers met zijn talent horen gewoon in de basis thuis. Ik hoop dat hij snel vertrekt uit Spanje. Misschien dat Engeland of Italië zijn carriere opnieuw een boost kunnen geven.

Geen idee, al tijden niets van vernomen.
Is hij uberhaupt al hersteld ??

En ja, Barcelona ...... ik begrijp z'n keus, het is nu eenmaal Barca, de natte droom van iedere Nederlandse voetballer.
Maar met Xavi en Iniesta als vcoornaamste concurent moet hij ook geweten hebben dat hij weinig speeltijd zou krijgen, die zijn toch net ff 'n maatje groter.
Een subtopper in Spanje was beter geweest.

Vieze baas

Affelay traint alweer mee met de groep volgens mij. Die gaat het EK ook sws halen.

Schijnt dat hij het juist heel goed deed bij Barca tot zijn blessure. Althans dat zeiden ze bij VI. Hij was ook goed in de laatste NL elftal wedstrijden die hij speelde

Wizard

Citaat van: Kootje op 03 maart 2012 - 12:27:28
Citaat van: Wizard op 03 maart 2012 - 12:13:11
Tsja, moeilijk want beide zijn succesvol bij hun club en weten hoe ze moeten scoren. Huntelaar vind ik net wat gevaarlijker en lijkt beter te passen in het 'Nederlands spel'.

Precies.
Ik begrijp dan ook best het dilemma van Bertje.
Maar ook ik denk dat Huntelaar gewoonweg beter in de rol van eenzame centrale spits past, terwijl Persie meer 'n schaduwspits is.

CitaatHoe is het eigenlijk met Affelay? Heb na zijn blessure weinig meer vernomen. En écht succesvol is Affelay niet tussen de sterren van Barcelona. Voetballers met zijn talent horen gewoon in de basis thuis. Ik hoop dat hij snel vertrekt uit Spanje. Misschien dat Engeland of Italië zijn carriere opnieuw een boost kunnen geven.

Geen idee, al tijden niets van vernomen.
Is hij uberhaupt al hersteld ??

En ja, Barcelona ...... ik begrijp z'n keus, het is nu eenmaal Barca, de natte droom van iedere Nederlandse voetballer.
Maar met Xavi en Iniesta als vcoornaamste concurent moet hij ook geweten hebben dat hij weinig speeltijd zou krijgen, die zijn toch net ff 'n maatje groter.
Een subtopper in Spanje was beter geweest.

Tof dat het een natte droom is maar slechts 2 goals binnen een seizoen siert je CV niet. En als voetballer moet je willen voetballen en niet je tijd verdoen op de bank.

Fabian

Citaat van: Wizard op 04 maart 2012 - 00:02:49
Citaat van: Kootje op 03 maart 2012 - 12:27:28
Citaat van: Wizard op 03 maart 2012 - 12:13:11
Tsja, moeilijk want beide zijn succesvol bij hun club en weten hoe ze moeten scoren. Huntelaar vind ik net wat gevaarlijker en lijkt beter te passen in het 'Nederlands spel'.

Precies.
Ik begrijp dan ook best het dilemma van Bertje.
Maar ook ik denk dat Huntelaar gewoonweg beter in de rol van eenzame centrale spits past, terwijl Persie meer 'n schaduwspits is.

CitaatHoe is het eigenlijk met Affelay? Heb na zijn blessure weinig meer vernomen. En écht succesvol is Affelay niet tussen de sterren van Barcelona. Voetballers met zijn talent horen gewoon in de basis thuis. Ik hoop dat hij snel vertrekt uit Spanje. Misschien dat Engeland of Italië zijn carriere opnieuw een boost kunnen geven.

Geen idee, al tijden niets van vernomen.
Is hij uberhaupt al hersteld ??

En ja, Barcelona ...... ik begrijp z'n keus, het is nu eenmaal Barca, de natte droom van iedere Nederlandse voetballer.
Maar met Xavi en Iniesta als vcoornaamste concurent moet hij ook geweten hebben dat hij weinig speeltijd zou krijgen, die zijn toch net ff 'n maatje groter.
Een subtopper in Spanje was beter geweest.

Tof dat het een natte droom is maar slechts 2 goals binnen een seizoen siert je CV niet. En als voetballer moet je willen voetballen en niet je tijd verdoen op de bank.

Afellay is ergens vorige maand weer begonnen met de individuele training. Maar afgelopen jaar kreeg hij toch veelvuldig de kans om iets te laten te zien. De ene keer was een halfuur en de andere keer tien minuten, maar Afellay heeft Barcelona vorig jaar in verschillende wedstrijden over een dood punt heen geholpen. Ik hoop voor hem dat Barca hem nog een kans geeft om zichzelf te bewijzen.

Vieze baas

Goede zaken voor Twente!!

0634

En voor AZ, Ajax, en Feyenoord! ;)

Fabian

De competitie ligt in ieder geval weer helemaal open. Vind het toch wel lekker voor die Mertens die vorige week nog stond te vertellen dat ze de 'kampioenswedstrijd' hadden gewonnen en dan vandaag afgedroogd worden met 2-6. Het kan nog alle kanten op en zelfs Ajax doet volop mee. Het amusementgehalte is wekelijks erg hoog in de eredivisie.

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 04 maart 2012 - 23:08:37
De competitie ligt in ieder geval weer helemaal open. Vind het toch wel lekker voor die Mertens die vorige week nog stond te vertellen dat ze de 'kampioenswedstrijd' hadden gewonnen en dan vandaag afgedroogd worden met 2-6. Het kan nog alle kanten op en zelfs Ajax doet volop mee. Het amusementgehalte is wekelijks erg hoog in de eredivisie.

Pff...ik lag dubbel na die 2-6 tegen Twente. Maar het is idd. leuk dat er meerdere clubs mee kunnen dingen naar het kampioenschap. Hopelijk krijgen we een soortgelijke strijd in de F1 dit jaar.

Kootje

Citaat van: Franky R. op 05 maart 2012 - 17:17:16
Pff...ik lag dubbel na die 2-6 tegen Twente.

Logisch na die vernedering die jullie Feyenoorders moesten ondergaan.  :P

Maar goed, hij was leuk.  ;D
En dan had PSV nog geluk dat Douglas weer 'ns dom deed.
Anders hadden ze 'n soortgelijk afgeslachting gehad.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 05 maart 2012 - 18:00:05
Citaat van: Franky R. op 05 maart 2012 - 17:17:16
Pff...ik lag dubbel na die 2-6 tegen Twente.


Logisch na die vernedering die jullie Feyenoorders moesten ondergaan.  :P

Maar goed, hij was leuk.  ;D
En dan had PSV nog geluk dat Douglas weer 'ns dom deed.
Anders hadden ze 'n soortgelijk afgeslachting gehad.

Vernedering?
Dat lijkt mij een groot woord, maar het was wel een fikse tegenvaller...dat die 2-3 voor PSV viel. Ik doelde juist op die eerdere opmerking van Fabian..."Vind het toch wel lekker voor die Mertens die vorige week nog stond te vertellen dat ze de 'kampioenswedstrijd' hadden gewonnen"

En dan zo verliezen tegen Twente... ;D

Wizard

Tsja, er wordt al een tijd geroepen dat PSV onder Fred Rutten geen kampioen wordt en ik ben bang dat deze leuzen feit worden. Al maanden ligt Fred onder vuur en momenteel wordt door de supporters niet alleen Fred maar ook het bestuur onder vuur genomen. Deze zijn 'verantwoordelijk' voor het aanblijven van Fred en behoren knopen door te hakken...

Fabian

Citaat van: Wizard op 07 maart 2012 - 20:35:29
Tsja, er wordt al een tijd geroepen dat PSV onder Fred Rutten geen kampioen wordt en ik ben bang dat deze leuzen feit worden. Al maanden ligt Fred onder vuur en momenteel wordt door de supporters niet alleen Fred maar ook het bestuur onder vuur genomen. Deze zijn 'verantwoordelijk' voor het aanblijven van Fred en behoren knopen door te hakken...

Zij de knoop doorgehakt en besloten dat Fred het seizoen mag afmaken waarna Fred vertrekt. Als PSV gewonnen had van Twente was er niks aan de hand geweest, hadden ze met een klein verschil verloren hadden ze er ook nog mee kunnen leven. Maar die afstraffing is natuurlijk helemaal erg als je kampioen wil worden en een belangrijke stap kunt zetten. Maar ik sluit PSV nog steeds niet uit als kampioen, alles is nog mogelijk. Ook FC Zwolle krijgt het nog moeilijk in de Jupiler League. ;-)

Kootje

Citaat van: Franky R. op 07 maart 2012 - 20:04:27

Vernedering?
Dat lijkt mij een groot woord, maar het was wel een fikse tegenvaller...dat die 2-3 voor PSV viel.

Ik bedoelde die 10-0  ::)
Die 2-3 had net zo goed 'n 3-2 kunnen zijn, dus dat kun en mag je geen vernederring noemen.

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 07 maart 2012 - 21:02:19
Citaat van: Wizard op 07 maart 2012 - 20:35:29
Tsja, er wordt al een tijd geroepen dat PSV onder Fred Rutten geen kampioen wordt en ik ben bang dat deze leuzen feit worden. Al maanden ligt Fred onder vuur en momenteel wordt door de supporters niet alleen Fred maar ook het bestuur onder vuur genomen. Deze zijn 'verantwoordelijk' voor het aanblijven van Fred en behoren knopen door te hakken...

Zij de knoop doorgehakt en besloten dat Fred het seizoen mag afmaken waarna Fred vertrekt. Als PSV gewonnen had van Twente was er niks aan de hand geweest, hadden ze met een klein verschil verloren hadden ze er ook nog mee kunnen leven. Maar die afstraffing is natuurlijk helemaal erg als je kampioen wil worden en een belangrijke stap kunt zetten. Maar ik sluit PSV nog steeds niet uit als kampioen, alles is nog mogelijk. Ook FC Zwolle krijgt het nog moeilijk in de Jupiler League. ;-)

Das geen knoop doorhakken.
Rutten zou sowieso na dit seizoen opstappen.  ;)

Fabian

Citaat van: Kootje op 07 maart 2012 - 22:18:08
Citaat van: Fabian van Tiel op 07 maart 2012 - 21:02:19
Citaat van: Wizard op 07 maart 2012 - 20:35:29
Tsja, er wordt al een tijd geroepen dat PSV onder Fred Rutten geen kampioen wordt en ik ben bang dat deze leuzen feit worden. Al maanden ligt Fred onder vuur en momenteel wordt door de supporters niet alleen Fred maar ook het bestuur onder vuur genomen. Deze zijn 'verantwoordelijk' voor het aanblijven van Fred en behoren knopen door te hakken...

Zij de knoop doorgehakt en besloten dat Fred het seizoen mag afmaken waarna Fred vertrekt. Als PSV gewonnen had van Twente was er niks aan de hand geweest, hadden ze met een klein verschil verloren hadden ze er ook nog mee kunnen leven. Maar die afstraffing is natuurlijk helemaal erg als je kampioen wil worden en een belangrijke stap kunt zetten. Maar ik sluit PSV nog steeds niet uit als kampioen, alles is nog mogelijk. Ook FC Zwolle krijgt het nog moeilijk in de Jupiler League. ;-)

Das geen knoop doorhakken.
Rutten zou sowieso na dit seizoen opstappen.  ;)

Ja dat is ook wel weer waar. Maar goed als dat de compromis is bij PSV. Ik denk dat er een geld was om Rutten te ontslaan en een vervanger te zoeken. Dat zou best nog wel eens wat centen kunnen kosten en dan moeten ze ook nog op zoek naar een vervanger. Ze zullen dit zo wel afgesproken hebben en dan moeten ze daar nu achter blijven staan.