Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

Senergy

Ik weet niet of jullie het Belgisch voetbal een beetje volgen, maar dit weekend is er een van de belangrijkste weekends van het seizoen. De "grote 4" spelen dan tegen elkaar.

Standard (4e) vs Anderlecht (1e)(zijn aartsrivalen)
AA Gent (2e) vs Club Brugge (3e) (hebben beide evenveel punten)(en zijn een beetje aartsrivalen)

Deze 3 teams denderen de laatste weken op volle kracht door de competitie wat het wel heel leuk kan maken.
Ook belangrijk natuurlijk aangezien 3 van deze teams (nl Anderlecht, Standard en Club Brugge) ook nog eens Europees overwinteren.
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Wizard

Alleen Genk volg ik een beetje. Veel familieleden zijn trouwe aanhangers van Racing. Zo nu en dan pik ik een wedstrijdje mee.

Franky R.

@Senergy,

He? Sorry? Wat?
Belgisch voetbal?!

;)

;D ;D ;D

Fabian

Ik hoop alleen maar dat mijn cluppie(FC Den Bosch) aan het einde van het seizoen promoveert.

Pietratoni

#169
Belgisch voetbal... Er zijn interssantere zaken in het leven zoals een zonsopgang bijvoorbeeld...
Buiten hun nationale ploeg zie ik daar niet veel potentieel rondlopen :P
update
Toch 1 van de 3 is er door. De brugse grasmat is wel verschrikkelijk heb ik gelezen. Zelfs de eige coach haalt er naar uit. Volgende week ga ik een weekendje naar Brugge. Ik zal daar zeker eens proberen de grasmat te inspecteren hahaha
de prijzen worden aan de meet verdeelt

Senergy

Citaat van: Pietratoni op 09 februari 2012 - 14:31:52
Belgisch voetbal... Er zijn interssantere zaken in het leven zoals een zonsopgang bijvoorbeeld...
Buiten hun nationale ploeg zie ik daar niet veel potentieel rondlopen :P

>:(
Hey, jij bent nieuw hier dus een beetje dimmen  ;)

btw welkom op het forum

@ Franky

Nu hoop ik dat Anderlecht, AZ uit de EL tikt  :P

You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Franky R.

Citaat van: Senergy op 09 februari 2012 - 16:51:06
@ Franky

Nu hoop ik dat Anderlecht, AZ uit de EL tikt  :P

Als dat gebeurd [AZ eruit door Anderlecht], dan ben ik je een (virtueel) biertje schuldig, want zoiets zie ik niet gebeuren. 8)
;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 09 februari 2012 - 17:11:48
Citaat van: Senergy op 09 februari 2012 - 16:51:06
@ Franky

Nu hoop ik dat Anderlecht, AZ uit de EL tikt  :P

Als dat gebeurd [AZ eruit door Anderlecht], dan ben ik je een (virtueel) biertje schuldig, want zoiets zie ik niet gebeuren. 8)
;)

Hoe zou zo'n virtueel biertje smaken?  ;) ;)

Senergy

Citaat van: Fabian van Tiel op 14 februari 2012 - 15:56:06
Citaat van: Franky R. op 09 februari 2012 - 17:11:48
Citaat van: Senergy op 09 februari 2012 - 16:51:06
@ Franky

Nu hoop ik dat Anderlecht, AZ uit de EL tikt  :P

Als dat gebeurd [AZ eruit door Anderlecht], dan ben ik je een (virtueel) biertje schuldig, want zoiets zie ik niet gebeuren. 8)
;)

Hoe zou zo'n virtueel biertje smaken?  ;) ;)

Zoals Heineken waarschijnlijk (naar niets  ;))
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Franky R.

Citaat van: Senergy op 14 februari 2012 - 17:46:11
Citaat van: Fabian van Tiel op 14 februari 2012 - 15:56:06
Citaat van: Franky R. op 09 februari 2012 - 17:11:48
Citaat van: Senergy op 09 februari 2012 - 16:51:06
@ Franky

Nu hoop ik dat Anderlecht, AZ uit de EL tikt  :P

Als dat gebeurd [AZ eruit door Anderlecht], dan ben ik je een (virtueel) biertje schuldig, want zoiets zie ik niet gebeuren. 8)
;)

Hoe zou zo'n virtueel biertje smaken?  ;) ;)

Zoals Heineken waarschijnlijk (naar niets  ;) )

Ik drink alle bieren, behalve Amstel en Grolsch...Hoegaarden is lekker voor bij het voetbal op tv. Heineken is best te pruimen, hoor! Als 'jouw' Anderlecht wint stuur ik je een cadeauflesje naar je op...Als AZ wint stuur jij, van wat jij als een der beste bieren van België beschouwd naar mij op?

Deal? :)

En wanneer spelen die clubs tegen elkaar dan? ???

Kootje

donderdagavond 1900 uur
gelijktijdig met ajax - man utd, dus voor az zal je waarschijnlijk de vlaamse tv moeten hebben

T.Nuvolari

één der beste bieren? Man, man, man, ik zou niet weten welke fles ik zou moeten opsturen. Zoveel bieren van excellente kwaliteit. Laat ik dan ook maar voor Anderlecht supporteren.

Franky R.

Citaat van: M@rc op 14 februari 2012 - 20:00:47
één der beste bieren? Man, man, man, ik zou niet weten welke fles ik zou moeten opsturen. Zoveel bieren van excellente kwaliteit. Laat ik dan ook maar voor Anderlecht supporteren.


Hahaha,


Dat klopt...maar dat is aan Senergy om te bepalen (hij gaat dokken, ik zeg het je)... ;)

Pietratoni

#178
Citaat van: Senergy op 09 februari 2012 - 16:51:06
Citaat van: Pietratoni op 09 februari 2012 - 14:31:52
Belgisch voetbal... Er zijn interssantere zaken in het leven zoals een zonsopgang bijvoorbeeld...
Buiten hun nationale ploeg zie ik daar niet veel potentieel rondlopen :P

>:(
Hey, jij bent nieuw hier dus een beetje dimmen  ;)

btw welkom op het forum

@ Franky

Nu hoop ik dat Anderlecht, AZ uit de EL tikt  :P

Oke anderlecht is top in belgie maar zeg nou eerlijk. De doordeweekse competitie is toch niet echt spannend. Spectaculaire wedstrijden komen toch zelden voor. Ik ben wel fan van extra time. En de keek van de week vind ik ook altijd grappig om naar te kijken.

En eerlijk is eerlijk. De nationale ploeg kan op mijn sympathie rekenen. George doet dat weer goed.
Een griekse vriend van me zei dat de Grieken geluk hebben gehad met de scheids gisteren tijdens hun interland tegen Belgie>
In zijn Bed and Breakfast in Athene waren er toevallig ook belgen en die hadden er een heerlijke avond van gemaakt.
de prijzen worden aan de meet verdeelt

Enzo

Mertens en Martens zijn ook goede spelers. Zeker die eerste gaat nog eens naar een grote club later.
Sterker nog, de beste speler van de nederlandse competitie is een Belg...  ;D