Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

Wizard

Ik probeer de kerk daarom ook in het midden te laten. ;) Maar goed, terugkomend op de rode kaart, dit is een rechtstreeks gevolg daarvan. Vandaar dat ik vind dat Nijhuis de situatie had moeten beoordelen naar omstandigheden. Nu wordt Ajax gestraft door een actie van een eenling. Natuurlijk zijn en blijven ze verantwoordelijk maar de wedstrijd had gewoon hervat kunnen worden door rust in te lassen, de boel veilig te laten stellen om vervolgens de wedstrijd, 11 tegen 11, te hervatten. Nadat Nijhuis rood gaf wist ik dat het gedaan was. Verbeek pakt het even sluw aan als Suarez die voor de goal zichzelf laat vallen. En met succes. En ik heb zelfs het idee dat de KNVB bang is voor represailles en daarom toeschouwers verbiedt.

Franky R.

Geen voetbal dit weekeinde?
Terecht of onterrecht?

Kootje

ONTERECHT !!!

In de stadions waar veldverwarming en/of 'n dak aanwezig is, kan gewoon gespeeld worden.
Dat er op de overige velden niet gespeeld wordt is volledig terecht.
Die zijn door de vorst keihard, en daardoor zijn botbreuken 'n onvermijdbaar risico.

Wizard

Tsja, op sommige velden een beetje overtrokken.

JimmySPA

Citaat van: Franky R. op 03 februari 2012 - 16:14:57
Geen voetbal dit weekeinde?
Terecht of onterrecht?

Onterrecht. Mag van mij wel een heel jaar.  :-X

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Wizard


Vieze baas

Ajax doet niet meer mee. Maar ja als je met complete B verdediging+vleugels speelt schiet het ook niet op

Kootje

Citaat van: Vieze baas op 06 februari 2012 - 08:20:25
Ajax doet niet meer mee. Maar ja als je met complete B verdediging+vleugels speelt schiet het ook niet op

*sarcasme aan*

Ja daar ligt 't aan.
Want Utreg had wel de beschikking over z'n sterkste selectie, en die spelen ook zoooooo goed dit jaar.  :P

*sarcasme uit*


;D ;D ;D
4e winst op rij voor m'n cluppie, op naar de 5  :D

Vieze baas

Citaat van: Kootje op 06 februari 2012 - 09:13:56
Citaat van: Vieze baas op 06 februari 2012 - 08:20:25
Ajax doet niet meer mee. Maar ja als je met complete B verdediging+vleugels speelt schiet het ook niet op

*sarcasme aan*

Ja daar ligt 't aan.
Want Utreg had wel de beschikking over z'n sterkste selectie, en die spelen ook zoooooo goed dit jaar.  :P

*sarcasme uit*


;D ;D ;D
4e winst op rij voor m'n cluppie, op naar de 5  :D

Ik ben geen Ajax fan begrijp me niet verkeerd(Twente), ik vind het ook gewoon mooi dat Ajax het verkloot. Maar kijk hoe weinig kwaliteit erin staat voor Ajax begrippen. Dat is gewoon bedroevend.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 06 februari 2012 - 01:10:07
Ajax alweer verloren. :D

Mooi toch! Ze mogen van mij heel wat vaker verliezen. Misschien dat dat gelul rond de RvC dan eens ophoudt, want zo verschrikkelijk belangrijk was dat dus niet... ::) ...pfff, dat het zooitje uberhaupt de voorpagina's van de kranten haalde.

Wizard

Zeker mooi! Helaas maken de koplopers geen optimaal gebruik er van. Als het zo door gaat kan zelfs Feyenoord een rol van betekenis gaan spelen. Voetballen best lekker.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 07 februari 2012 - 00:56:25
Zeker mooi! Helaas maken de koplopers geen optimaal gebruik er van. Als het zo door gaat kan zelfs Feyenoord een rol van betekenis gaan spelen. Voetballen best lekker.
Feyenoord gaat best lekker, ja! Helaas duurt zo'n opleving van Feyenoord nooit lang... :'(

Kootje

Och, ze doen 't hele seizoen al verrassend goed mee.
Kampioen zullen ze niet worden, maar Europese plaatsing mag niet meer misgaan.

Wizard

Ik denk ook niet dat ze kampioen worden maar toch houd ik er rekening mee. Tot nu toe de enige stabiele factor na de winterstop...

Kootje

Mwah, ook zij zullen nog wel wat punten laten liggen, en het gat is vrij groot.
Aan de andere kant gun ik het ze wel na die shit van de laatste jaren.
Maar goed, wat er ook gebeurd, hun seizoen kan niet meer stuk.

Ik maak me meer zorgen om m'n eigen clubbie.
Nog maar 7 puntjes en 1 plekkie verwijderd van degradatievoetbal.
Geloof niet dat Utreg ooit zo'n slecht seizoen gedraaid heeft.
Al vind ik dat niet eens zo gek na de verkoop van alle dragende spelers.
Maar pijn doet 't wel.