Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: M@rc op 11 oktober 2011 - 12:59:44
Vandaag boeken de Duivels hetzelfde resultaat als na '14-'18 en '40-'45.

Speelt Mertens al voor de Duivels?
Die gozer is super, de Belgische Robben!  8)

T.Nuvolari

Heeft afgelopen vrijdag meegedaan. Hij en Eden Hazard(speler van Lille OSC, zelfde type) hebben heel Kazachstan op een hoopje gespeeld. Nog nooit zo'n spel gezien bij onze nationale ploeg.

Enzo

Citaat van: M@rc op 11 oktober 2011 - 14:32:57
Heeft afgelopen vrijdag meegedaan. Hij en Eden Hazard(speler van Lille OSC, zelfde type) hebben heel Kazachstan op een hoopje gespeeld. Nog nooit zo'n spel gezien bij onze nationale ploeg.

Leuk man, de laatste keer dat ik België echt goed zag spelen was in de tijd van Luc Nillis.
Dus werd wel weer tijd en ik zal voor ze supporteren.

Tenzij ze tegen Oranje moeten natuurlijk!  ;D

T.Nuvolari

In dat geval moeten we eens samenkomen met de pits voetballiefhebbers om gezellig samen de match te volgen.

Enzo

Citaat van: M@rc op 11 oktober 2011 - 17:05:33
In dat geval moeten we eens samenkomen met de pits voetballiefhebbers om gezellig samen de match te volgen.

Zo dat zou vreemd zijn, zal zeker een zooitje worden dan.... ;D

Franky R.

Citaat van: Kootje op 04 oktober 2011 - 17:37:30
Nu is het wel zo dat vanaf 2014 de clubs aantoonbaar meer inkomsten als uitgaven moeten hebben om nog Europees te spelen.
Dit zal er hopelijk voor zorgen dat de salarissen weer gaan dalen, waardoor clubs in de kleinere landen langer hun talenten vast kunnen houden.


Ik hoop samen met je mee, maar ik voorzie nog een hoop gedonder aangezien er nogal wat spelers zijn met doorlopende contracten.


Straks krijg je hetzelfde gewauwel als in de NBA. Daar dreigt een algehele spelersstaking, omdat de partijen er niet uit komen.


Maar dat er iets moet gebeuren, dat staat wel vast....

T.Nuvolari

Veel van die clubs betalen nu al te laat de lonen van de spelers uit, ook wat topclubs. Vooral Spanje en italië zullen moeten inbinden volgens mij, Engeland zal niet veel later wel volgen. Dat dit alles zal leiden tot een inhaalbeweging van de op voetbalgebied wat minder bedeelde landen betwijfel ik echter.

Trouwens, de Belgen verloren 3-1 van Duitsland. Te verwachten, Duitsland is volgens mij het beste team op deze aardkloot momenteel, maar hoop doet leven natuurlijk.

Enzo

De Duitsers zijn degelijk, maar de best niet imo.
Ik denk dat Spanje en Nederland beter zijn, hoewel Nederland gisteren ook heeft verloren van Zweden. :-[
Zo zie je maar dat alles mogelijk is, dus ook voor België.

Als de spelers hard voor elkaar willen werken en als één team opereren kunnen ze heel ver komen.
Denk aan EK met Griekenland een paar jaar geleden.

T.Nuvolari

Ja, maar dat was met afbraakvoetbal. Ik zie ons land liever goed voetballend ten onder gaan dan zo een finale te bereiken.
maar ja, meerdere EK en WK finalisten de laatste paar jaar bereikten die met niet al te best voetbal.

SDG

Voetbal... mijn god, waarom toch heb ik dit draadje eigenlijk aangeklikt?  :P

Enzo


Franky R.

Citaat van: SDG op 27 oktober 2011 - 09:15:10
Voetbal... mijn god, waarom toch heb ik dit draadje eigenlijk aangeklikt?  :P


Omdat je een nieuwsgierig Aagje bent... ;D

Franky R.

Het gaat ook lekker bij Ajax.


Is het nu een voetbalclub of een politiek 'bedrijf'? Ik snapte sowieso niet waarom ze per se de buers op moesten.


En Cruijff gaat ook lekker met zijn aanvallen op Davids en Olfers, maar nu meent hij dat Davids in een hoek gedrukt werd in het interview. Maar hij ontkende niet de uitspraak te hebben gedaan.

Ze kunnen die hele zooi beter opdoeken...Scheel ook weer een hoop irritatie!


0634

Zoals de uitleg was van de uitspraak is het natuurlijk allerminst racistisch. Maar als je 3 maanden wacht, dan een enkel zinnetje eruit haalt en dat vor iemands voeten flikkert, tja, dan is JC ineens een racist.

Hoe het ook zij: die hele oorlog daar is ver benenden NAP, zoveel moge duidelijk zijn.

Vieze baas

Citaat van: Franky R. op 21 november 2011 - 23:25:37
Het gaat ook lekker bij Ajax.


Is het nu een voetbalclub of een politiek 'bedrijf'? Ik snapte sowieso niet waarom ze per se de buers op moesten.


En Cruijff gaat ook lekker met zijn aanvallen op Davids en Olfers, maar nu meent hij dat Davids in een hoek gedrukt werd in het interview. Maar hij ontkende niet de uitspraak te hebben gedaan.

Ze kunnen die hele zooi beter opdoeken...Scheel ook weer een hoop irritatie!

in de afgelopen twee afleveringen van VI is alles vrij helder uitgelegd..