tickets f1 België

Gestart door marc189, 16 maart 2006 - 17:49:35

« vorige - volgende »

marc189

Kan mij iemand zeggen hoe ik mijn geld dat ik betaald heb bij de voorverkoop van de tickets voor de GP F1 van België 2006  terug kan krijgen.

The Iceman

Vrees eerlijk gezegd dat je dat geld nooit meer terug gaat zien aangezien organisator Defourny failliet is gegaan.  :-\
Hopelijk geen al te dure tribune geboekt ????? 

Eric

Citaat van: marc189 op 16 maart 2006 - 17:49:35
Kan mij iemand zeggen hoe ik mijn geld dat ik betaald heb bij de voorverkoop van de tickets voor de GP F1 van België 2006  terug kan krijgen.

staat er niets op de site van Francorchamps?
eventueel telefoonnummer?

anders is het wel balen... :( :-\

Jasper

Volgens mij is er ten minste iemand verplicht je terug te betalen, desnoods na een rechtszaak. Als je betaald hebt voor iets dat je niet krijgt, kan dat onder de noemer oplichting vallen indien men je niet meteen terugbetaalt...

Mikacouli

Citaat van: Jasper op 17 maart 2006 - 20:30:16
Volgens mij is er ten minste iemand verplicht je terug te betalen, desnoods na een rechtszaak. Als je betaald hebt voor iets dat je niet krijgt, kan dat onder de noemer oplichting vallen indien men je niet meteen terugbetaalt...

Schulden bij de banken gaan nog altijd voor op 'derden' dus ik vrees dat eerst de banken hun geld zullen willen vooraleer aan een uitbetaling wordt gedacht voor de fans.

Stes

Ik probeer ook reeds een tijdje mijn centen van ergens terug te krijgen, of toch informatie over eventuele vergoeding.

Moest nog iemand hier iets over te weten komen, meld het hier aub !!


marc189

Hallo
Ik heb deze week een bericht gekregen van de curator van Francorchamps . Die persoon regelt het bankroet van de organisator van de ticketverkoop. We zullen moeten wachten tot de uitspraak van de rechtbank van eerste aanleg in Luik en dat  op 15 mei 2006  Dan zal bekend worden hoe of wat  er gaat gebeuren. Volgens mij zijn we ons geld kwijd omdat de grootste schuldeisers bij een bankroet op de eerste plaats staan en wij als ticket KOPER maar tevreden moeten zijn met wat overblijft. Maar laat ons eerst 15 mei 2006 afwachten