Vraag van de week: Verrassing in de woestijn?

Gestart door Tim C, 06 maart 2006 - 14:26:00

« vorige - volgende »

Tim C

We staan op enkele uren voor de start van het nieuwe F1 seizoen. Algemeen wordt er aangenomen dat drie tot vier teams "on the pace" zitten, maar zullen we dit weekend ook verrassingen zijn? Zijn er teams die het achterste van hun tong niet hebben laten zien? Of zal er een rookie zijn die meteen hoge ogen gooit?

De vraag van de week is dus: Verwacht jij verrassingen in de woestijn? En wie of wat zal daar voor zorgen?

FerrariMan

Ik verwacht een verrassing van Ferrari. Oftewel heel positief, oftewel heel negatief.
En ook van RedBull kunnen we iets verwachten, me dunkt.

jona

vrees eigenlijk voor red bull, denkt dat ze dit jaar niet echt terug een goeie stap voorwaarts zullen zetten, denk eigenlijk dat ze een beetje zullen zakken tegen over de rest van het veld...

maar ik hoop het omgekeerde

daan

Ik verwacht dat Williams toch eigelijk nog best snel zal zijn en verder verwacht ik van McLaren dat ze een stuk langzamer zijn dan vorig jaar.

Doefie

Nico Rosberg lijkt mij wel een coureur die oogjes gaat laten trekken dit seizoen. Van Williams weten we dat ze snel kúnnen zijn, maar dan moet de mechaniek mee willen.

Van Super Aguri en Midland verwacht ik niet al te veel ... I wonder why ;)

McLaren zal wel snelheid hebben, maar betrouwbaarheid valt af te wachten. Renault, Honda, Ferrari, ... allen wel snel in de tests maar een race is nog iets compleet anders. En vergeet niet dat je je niet mag baseren op de resultaten van de winterstop. McLaren reed vorig jaar ook niet snel tijdens de tests maar deden uiteindelijk wel mee om de titel. Ferrari was ook snel tijdens de test maar kwam tekort tijdens het seizoen.

Jean Todt

Ik verwacht nog een voordeel voor de Michelin teams.
Op vlak van betrouwbaarheid en snelheid lijkt Honda me het sterkst.

Ik vermoed dat honda de zege neemt en dat Honda, Renault en Ferrari kans maken op de andere 2 podiumplaatsen met BMW die meedoen voor plek 5 en Williams voor plek 7-8.

Toyota zal een moeilijk weekend hebben volgens mij.  McLaren is een twijfelgeval, als ze betrouwbaar genoeg zijn, finish tussen 4 en 8.

Doefie

Citaat van: Jean Todt op 06 maart 2006 - 18:31:11
Ik verwacht nog een voordeel voor de Michelin teams.
Op vlak van betrouwbaarheid en snelheid lijkt Honda me het sterkst.

Ik vermoed dat honda de zege neemt en dat Honda, Renault en Ferrari kans maken op de andere 2 podiumplaatsen met BMW die meedoen voor plek 5 en Williams voor plek 7-8.

Toyota zal een moeilijk weekend hebben volgens mij.  McLaren is een twijfelgeval, als ze betrouwbaar genoeg zijn, finish tussen 4 en 8.

Ik zou eerder zeggen dat als de Mercedes-motor het uithoudt dat McLaren minstens voor het podium meegaat. Ze zijn sterk, hebben snelheid, alleen de betrouwbaarheid is zoek... zoals altijd dus.