Knapste nieuwe wagens?

Gestart door Tim C, 23 februari 2006 - 13:45:01

« vorige - volgende »

Wat vind jij de knapste wagen van dit jaar?

Renault
0 (0%)
McLaren
25 (55.6%)
Ferrari
9 (20%)
Toyota
0 (0%)
Williams
5 (11.1%)
Honda
0 (0%)
Red Bull
0 (0%)
BMW Sauber
0 (0%)
Midland
2 (4.4%)
STR
2 (4.4%)
Super Aguri ;)
2 (4.4%)

Totaal aantal stemmen: 36

Tim C

Een heel deel "nieuwe" teams dit jaar, maar eente springt er voor mij uit. Williams


FerrariMan

Nog steeds de Ferrari, het rood doet het voor mij:

Afiag

Zonder twijfel de Mclaren :) Nicest car ever in modern F1  8)

Supermariobros

Ik heb op de McLaren gestemd, prachtige livery.  :)

Mikacouli

McLaren. Qua vorm als Livery de mooiste.

daan


Blijf hem de mooiste vinden, de McLaren

Eric

De McLaren, mooie kleuren en mooie wagen...

Mikacouli

Citaat van: Tim C op 23 februari 2006 - 13:45:01
Een heel deel "nieuwe" teams dit jaar, maar eente springt er voor mij uit. Williams



Nuja, degene die je toont is niet echt nieuw. Het is de FW25, gespoten in de kleuren van dit jaar ;)

Ferrari 2010

Voor mij de Ferrari. Ik vindt de Midland ook wel mooi, maarjah, ferrari heeft een streepje voor bij mij hé ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

De Ferrari. Het is de kleur die het hem doet.

Alan Blues

Doe mij ook maar de McLaren!!!!

McLaren_über_alles

Natuurlijk de McLaren. Dit is echt een formidabele livery...Prachtige, gewaagde kleurencombinatie (met het prachtige chroom).... Straalt voor mij echt wel klasse uit.



(btw, ik begrijp wel niet waarom mensen een doodgewone effen rode wagen die al pakweg 4 jaar identiek is als mooiste livery nemen hoor... ;D)
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

FerrariMan

Citaat van: Kimi_über_alles op 24 februari 2006 - 14:30:52
Natuurlijk de McLaren. Dit is echt een formidabele livery...Prachtige, gewaagde kleurencombinatie (met het prachtige chroom).... Straalt voor mij echt wel klasse uit.



(btw, ik begrijp wel niet waarom mensen een doodgewone effen rode wagen die al pakweg 4 jaar identiek is als mooiste livery nemen hoor... ;D)
Om te reageren op dat laatste, omdat ik nu éénmaal fan ben van het team. En waarom viel dat team me destijds net op? Jawel, door het rood.

Samengevat, iedereen heeft een eigen smaak, en je kan je eigen smaak nu éénmaal niet opdringen aan anderen... :)

Manuel

De Mclaren is nu pas echt een "SILVER ARROW". Prachtig gewoon

The REAL BUTTON Freak

Ik wacht even met men mening tot ik de launch van Red Bull en Toro Rosso gezien heb, maar momnteel vind ik dat Ferrari toch een van de knappere wagens is.

En Mclaren lijkt mij getekent door iemand met parkinson.