Hockenheim 2006

Gestart door Redboelleke, 19 februari 2006 - 13:30:22

« vorige - volgende »

Redboelleke

Dit jaar zouden we graag de Hockenheimring bezoeken om de F1 race te bekijken. Heeft er iemand raad bij onze keuze bij aankoop van de tickets zoals tribune, parking enz.....
Op spa zaten we altijd op gold 2 Eau Rouge.
Alvast bedankt

Jasper

Ik ben er nog nooit geweest, maar bij de hairpin gebeurt altijd wel wat dus misschien is het een tip om daar een plaats te zoeken?

Raikkie

Ik zat vorig jaar bij de DTM-Finale op Süd-D ofzo, zat te ver van het scherm af, maar je had wel een mooi uitzicht. Nu heb ik tickets voor de Haupttribüne (voor de DTM-race in april). De hairpin daar staan toch geen tribunes ? Of enkel die dure Mercedestribune ?

Doefie

Aan de buitenkant staat wel een tribune of 2 dacht ik ...

Olav18

Ik heb zelf het afgelopen seizoen op de tribune Spitzkehre 2 gezeten, dat zijn denk ik de twee tribunes waar Doefie het over heeft. Je ziet daar zeg maar het circuit vanaf de parabolika tot en met het inrijden van het motodrome.

Waar ik zat op de tribune kon je alleen het tweede gedeelte van de Mercedes Arena niet zien, terwijl de spitzkehre ook vrij moeilijk te zien was (redelijk ver weg en een reclamebord dat een beetje ongelukkig stond). Wel had ik goed zicht op een scherm).

Afijn, het waren de goedkoopste tribuneplaatsen en prijs-kwaliteit verhouding vond ik voor F1 begrippen gewoon goed.

Over de andere tribunes kan ik verder niet oordelen. Bij de Spitzkehre heb je verder geloof ik alleen staanplaatsen (in de parabolika) en ik geloof een statribune helemaal aan de kant van de spitzkehre.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

vansoone

In 2005 zaten wij op de innentribune C, Prachtige plaats en actie vlak voor je neus, scherm aan de overkant , campingplaats was C4  ,5 min. lopen van het circuit
van te voren reserveren is wel verstandig

ballon

Ook ik ga met mijn zoon dit jaar voor het eerst naar een F1 wedstrijd. We hebben kaartjes gekocht voor de spitzkehre 2. Ben erg benieuwd maar heb alle vertrouwen dat we een fantastisch weekend krijgen. Ik ben wel benieuwd naar de mogelijkheden om de  wedstrijd via een radio te volgen. ik hoor wel een s mensen vertellen dat ze een radiootje huurden of zo. heeft iemand tips voor ons?
groet tjeert

Olav18

#7
Citaat van: ballon op 03 april 2006 - 22:06:01
Ook ik ga met mijn zoon dit jaar voor het eerst naar een F1 wedstrijd. We hebben kaartjes gekocht voor de spitzkehre 2. Ben erg benieuwd maar heb alle vertrouwen dat we een fantastisch weekend krijgen. Ik ben wel benieuwd naar de mogelijkheden om de  wedstrijd via een radio te volgen. ik hoor wel een s mensen vertellen dat ze een radiootje huurden of zo. heeft iemand tips voor ons?
groet tjeert

Ik weet dat je met een scanner commentaar kunt volgen, die zijn meestal te huur via bedrijven als Ticket en Travel e.d. en ze zullen ongetwijfeld ook te koop zijn. Je moet dan alleen we de juiste frequenties hebben. Volgens mij heb je op de Hockenheimring ook een radiostation dat daarvandaan uitzendt, die zal wel gewoon via de FM te ontvangen zijn, maar dat weet ik niet zeker, zelf nooit gebruik van gemaakt scanner overigens ook niet.

Op Spitzkehre 2 heb je overigens een goed zicht op een scherm, dus een radiootje vind ik persoonlijk overbodig.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

ballon

Olaf, dank voor je reactie. zal een klein radiootje meenemen! we verheugen ons erop!

Redboelleke

Kan er iemand raad geven waar je als Belg op een veilige manier tickets kan bestellen voor Hochenheim 2006.
Alvast bedankt

Raikkie

Citaat van: Redboelleke op 03 mei 2006 - 15:28:32
Kan er iemand raad geven waar je als Belg op een veilige manier tickets kan bestellen voor Hochenheim 2006.
Alvast bedankt
Of je nu als Belg of als Duitser of als Amerikaan die tickets bestelt maakt niet veel uit denk ik hoor  ;) Ik zou je tickets gewoon bij de Hockenheimring zelf bestellen, denk niet dat dat onveilig is...

Race

Citaat van: Raikkie op 03 mei 2006 - 15:38:15
Citaat van: Redboelleke op 03 mei 2006 - 15:28:32
Kan er iemand raad geven waar je als Belg op een veilige manier tickets kan bestellen voor Hochenheim 2006.
Alvast bedankt
Of je nu als Belg of als Duitser of als Amerikaan die tickets bestelt maakt niet veel uit denk ik hoor  ;) Ik zou je tickets gewoon bij de Hockenheimring zelf bestellen, denk niet dat dat onveilig is...
Zeer zeker niet.... én het is meestal ook nog eens gewoon het voordeligst!

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Olav18

Ik heb ze bij Ticket + Travel in Nederland besteld, samen met een busreisje, daar waren de tickets net zo duur als via de site van de Hockenheimring.

Ik ga dit jaar zelf trouwens alleen op zondag (kameraad van mij wilde niet langer :( ) en zit/sta op spitzkehre 1.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

nassen

Hoi hoi,
iemand live ervaring in silverstone???

FerrariMan

Citaat van: nassen op 22 mei 2006 - 22:28:26
Hoi hoi,
iemand live ervaring in silverstone???
Schijnt dat er nogal chaos is op de camping wanneer het regent.  ;) Zeker met een mobilhome vol leeggoed...