Krijgt Imola voorkeur op monza?

Gestart door bogief1, 22 februari 2006 - 18:33:52

« vorige - volgende »

bogief1

De teams willen minder GP's, de landen met 2 Gp's worden geviseerd, denk maar Imola.
Die laatste zou nu veranderingen doorvoeren met de hulp van - hoe kan het ook anders - Tilke. Kan dit voor een blijvende deelname zorgen of zal Imola toch verdwijnen?

http://formule1.info/pagina_nieuws.php?id=8644
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

IVY440

Het zou zeer spijtig zijn voor een van de meest historische circuits ter wereld: Monza.  :-\
Kunnen ze geen oplossing vinden?  :'(

daan

Aii, ik hoop dat Monza blijft. Imola is veel te oud en Monza is een mooiere baan en heeft gewoon alles, die moet blijven: historie.

Ferrari 2010

Inderdaad, Monza moet blijven! Zou stom zijn moest de San Marino GP voorang krijgen op die van Italië zelf. Desoods moeten ze maar ombeurten, maar Monza moet in de F1 blijven!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bogief1

Er is nog niks beslist hé over Monza. Er komen gewoon veranderingen aan het circuit van Imola. Van mij mogen ze beiden blijven. Al vrees ik wel dat Imola met deze veranderingen een stapje voor wil zijn op Monza.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Doefie

Citaat van: Daan op 22 februari 2006 - 19:12:54
Aii, ik hoop dat Monza blijft. Imola is veel te oud en Monza is een mooiere baan en heeft gewoon alles, die moet blijven: historie.

Monza is ouder.

KVDracer

Ik hhop toch dat Monza blijft. Het laatste hogesnelheidscircuit dat er nog is. Vroeger hadden we Duitsland nog, maar dit hebben ze ook in een achtbaan veranderd. En Imola is al geen lap beter. En Monza leegt veel te close bij de Ferrari fans.

Eric

Dat ze Imola maar vlug van de kalender halen, steeds is het één van de minste op de kalender en dat ze ineens de Hungaroring er ook afhalen.
In de plaats daarvan mogen ze ons een stratenparcours geven...Las Vegas, de Strip op en af rijden...fun!!!

Jasper

Je vindt Imola een mindere race (waarschijnlijk omdat er minder ingehaald wordt?) en dan wil je een stratencircuit in de plaats? Voor mij mag Monaco ook verdwijnen, net als de Hungaroring en Imola.

Een circuit dat ik mis is de A1-Ring, maar daar zullen we wel nooit meer F1 terugzien (het circuit is helemaal in verval geraakt). :(

Doefie

Een stratencircuit heeft in het algemeen vele meer te bieden dan een gewoon circuit. Denk maar aan Detroit, Las Vegas, Phoenix, Monaco, Adelaide... hoeveel geweldige races we daar al hebben gezien tegenover Hongarije of Imola.

Ook ligt er in Australië Surfers Paradise, zou geweldig zijn om de Formule 1 daar eens in actie te zien...