Vragen voor het nieuwe seizoen

Gestart door Tim C, 28 februari 2006 - 19:56:16

« vorige - volgende »

Tim C


FerrariMan

Citaat van: Tim C op 03 maart 2006 - 16:05:11
Twee woorden:

Michael
Jordan

Voila (als ik het goed begrijp althans).

Na zijn baseball carriere, zijn mislukte comeback, is hij nog steeds aanzien als de allergrootste. Ondanks het einde aan zijn carriere. Of Schumacher nu onder moet doen van Kimi of niet, hij zal zijn status als legendarisch piloot blijven behouden.

McChouffe

Citaat van: Mikacouli op 03 maart 2006 - 14:49:04De beste periode komt er aan voor Kimi, Schumacher zit daar al over.

Alleen al om deze stelling te weerleggen hoop ik dat Schumacher de vloer veegt met de rest  dit seizoen :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Mikacouli

Citaat van: McChouffe op 03 maart 2006 - 20:55:17
Citaat van: Mikacouli op 03 maart 2006 - 14:49:04De beste periode komt er aan voor Kimi, Schumacher zit daar al over.

Alleen al om deze stelling te weerleggen hoop ik dat Schumacher de vloer veegt met de rest  dit seizoen :)
Dat Kimi zijn beste periode er hoort aan te komen is een feit. Net als die van Alonso trouwens.
Dat Michael het moeilijk zal beginnen krijgen met de jongelui lijkt me ook eerder een feit. Het is niet omdat hij om de 2 maanden zegt dat hij meer gemotiveerd is dan ooit dat hij ook de jongelui zal kunnen afhouden. De man gaat binnen een paar jaar naar de 40 toe, het kan dus niet anders dan dat hij wat capaciteiten zal verliezen. Veronderstel ik...
Met alle respect tegenover Schumacher natuurlijk.

schumi4ever

Ik ben al jaren fan van ferrari én Schumacher en samen hebben ze fantastische dingen laten zien.
Ook moet ik toegeven dat kimi al mooie dingen heeft laten zien en dat waarschijnlijk nog zal doen. Voor mijn part mag dat best bij ferrari.
Ik denk dat schumi nog wel wat blijft en mocht kimi naast hem komen dan wordt het toch fantastisch???
Schumi heeft het talent én de ervaring, kimi heeft het talent ,iets minder ervaring maar dan weer wat voordeel met zijn leeftijd...
Soms komt de ervaring Soms wint het jong geweld en soms is de ervaring doorslaggevend. Ik wil best een paar seizoenen toekijken hoe die twee het samen doen, naar mijn mening zijn ze best aan elkaar gewaagd, zonder dat iemand moet inzitten met zijn reputatie..