Pronostiekje.

Gestart door bogief1, 07 februari 2006 - 19:38:54

« vorige - volgende »

bogief1

Nog een maand en het is zo ver.
Met die wintertesten kan je misschien al een gedacht geven wat je van dit seizoen verwacht.

Ik verwacht een strijd tussen renault, ferrari en honda.
Bij de rijders word het moeilijk, daar denk ik dat het vooral uitkijken word naar Shumy en Alonso.

1.Alonso                              1.Honda
2.Schumacher                      2.Renault
3.Button                             3. Ferrari

Ferrari zal punten verliezen met Massa denk ik en renault met de eeuwige pechduivel Fisico. Honda kan rekenen op de ervaring van Rubens.

McLaren zakt terug naar onder :( dankzij mercedes en krijgt concurrentie van Williams en Toyota. Bmw zie ik (nog) niet in het stuk voorkomen.

Is mijn veronderstelling natuurlijk  ;)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Mikacouli

Nog veel te vroeg om zo'n dingen te voorspellen. Op zn minst een maand.
De week voor de GP kan je maar voorspellingen maken.
Trouwens, Mercedes komt deze week met een volledig nieuwe motor. Hij zou meer betrouwbaar zijn en zou 60 pk meer leveren dan zijn voorganger. Dit zou McLaren terug aan  de bovenkant van de tabellen moeten brengen. Dus, eerst nog wat wachten, ik maak nog geen voorspellingen.

Ferrari 2010

#2
zou zou zou zou, niet veel feiten hé Mikacouli :P
Nuja, het is te hopen, een strijd tussen 5 teams is zelfs mogelijk dit seizoen:
Ferrari
McLaren
Renault
Honda
Toyota

Hoewel ik wel denk dat die laatste 2 niet volledig mee zullen kunnen met de top, ze zullen dus eerder met elkaar vechten.
Laat ons hopen dat het spanend wordt, aan een echte voorspelling waag ik me ook nog niet :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2006 op 07 februari 2006 - 20:10:24
zou zou zou zou, niet veel feiten hé Mikacouli :P
Nuja, het s te hopen, een strijd tussen 5 teams is zelfs mogelijk dit seizoen:
Ferrari
McLaren
Renault
Honda
Toyota

Hoewel ik wel denk dat die laatste 2 niet volledig mee zullen kunnen met de top, ze zullen dus eerder met elkaar vechten.
Laat ons hopen dat het spanend wordt, aan een echte voorspelling waag ik me ook nog niet :P

Daarmee dat ik wacht tot ik de feiten heb.  ;)

Jasper

Afhankelijk van de nieuwe motor van McLaren. Als ik even doe alsof McLaren niet bestaat denk ik voor de teams:

1) Ferrari
2) Toyota
3) Honda
4) Renault
5) Williams

En bij de rijders:

1) M.Schumacher
2) Button
3) Trulli
4) Massa
5) Barrichello


Maar daar moet McLaren dus nog ergens tussen (hopelijk) indien de nieuwe motor beterschap brengt.

daan

Ligt er inderdaad aan hoe McLaren het gaat doen, maar ik ga er vanuit dat dat wel goed gaat komen.

Rijders:
1. Alonso, is gewoon weer goed
2. Raikkonen, weer iets teveel pech
3. Button, Honda komt weer goed terug

Teams:
1. McLaren, Montoya maakt dit seizoen niet zoveel fouten
2. Renault, Fisico gaat het minder goed doen
3. Honda, een sterk rijdersduo zorgt voor goede resultaten

schumi4ever

Laat ons vooral maar hopen dat het een mooi en spannend seizoen wordt. Voor de rest zou ik mclaren toch nog niet te snel degraderen en hoop ik vooral dat ferrari terug kan vechten maar dat zit wel goed. Voor mij mogen ze morgen al terug beginnen,theeft lang genoeg geduurd...

Doefie

Vergeet Toyota niet, en ik zou McLaren niet afschrijven. Räikkönen kan hele mooie dingen laten zien, zelfs met een slak (--> Spa-Francorchamps 2004). Toyota heeft geld, Gascoygne en Trulli, een hele sterke combinatie. Trulli kan sterk naar voor komen, denk maar aan Monaco 2004 of Maleisië/Bahrein 2005.

Laat ons hopen dat er dit jaar meer dan één of twee teams meedoet he. Renault, McLaren, Ferrari, Toyota, daarachter Honda en daar vlak achter Williams, Red Bull en BMW. Underdog Scuderia Toro Rosso ? Wie weet :)

De rode lantaarns: Midland en Super Aguri (met een 5 jaar oud Arrows-chassis :-\).

Anyways, we zien wel. Is nog een maand :'(

IVY440

Rijders
1. MS
2. FA
3. KR

Teams
1. McLaren
2. Ferrari
3. Renault

Supermariobros

Het is nog wat vroeg maar op dit moment denk ik er zo over:

Rijders:
Alonso
Schumacher M.
Raikkonen

Constructeurs:
Renault
Ferrari
McLaren

Over een maand ga ik mijn nieuwe mening ga eens posten  ;)

FerrariMan

Rijders:

1. M. Schumacher
2. F. Massa
3. F. Alonso

Teams:

1. Ferrari
2. Renault
3. Red Bull

Juan Pablo

Renault, Ferrari en Honda zijn denk ik wel aan elkaar gewaagd, ik den kdat verder Mclaren, Toyota, BMW, Williams en RBr met elkaargaan stoeien, daar achter Midland samen met STR, en achteraan Super Aguri

ik denk dat t zo eindigt:
1. Ferrari
2. Renault
3. Honda
4. Mclaren
5.Toyota
6. Bmw
7. Rbr
8. Wiliams
9. Midland
10. STR
11. Super Aguri

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.