Australian Open

Gestart door razzle_dazzle, 25 januari 2006 - 10:33:25

« vorige - volgende »

McChouffe

Citaat van: jw83 op 25 januari 2006 - 23:44:58
nee hoor ik ben niet jaloers. Ik volg tennis alleen niet. hoogstens een paar vrouwtjes die er een beetje leuk uit zien

Sharapova, Ivanovice.  voor de rest vind ik aan tennis geen zak aan. Ik hou het meer bij darten (waar wij goed in zijn zie lakeside) voetbal en autosport.

Waarom reageer je dan? Om een beetje te provoceren?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Hamilton MASTER

Citaat van: McChouffe op 26 januari 2006 - 00:02:55
Citaat van: jw83 op 25 januari 2006 - 23:44:58
nee hoor ik ben niet jaloers. Ik volg tennis alleen niet. hoogstens een paar vrouwtjes die er een beetje leuk uit zien

Sharapova, Ivanovice.  voor de rest vind ik aan tennis geen zak aan. Ik hou het meer bij darten (waar wij goed in zijn zie lakeside) voetbal en autosport.

Waarom reageer je dan? Om een beetje te provoceren?

Let the kids be kids...  ;) ::)



Tim C

De strijkplank is alvast door dan.


Darts is geen sport, wanneer de organisatie moet zeggen dat het verboden is om vanaf nu geen bier en sigaretten meer op het podium vast te hebben, en het gemiddelde gewicht van de deelnemers over de 200kilo ligt kan je iets moeilijk nog "sport" noemen...

Hamilton MASTER

Kim Clijsters heeft in haar halve finale in de 3de set moeten opgeven.

Ze was tijdens een rally door haar enkel gezakt en kon na verzorging niet meer verder.
Zo gaat Amélie Mauresmo naar de finale.

Clijsters won de 1ste set met 7-5, Mauresmo won de 2de met 6-2. In de 3de set stond het (denk ik) 3-2 voor Mauresmo.

Een jammer afscheid voor Clijsters...

Nu hopen dat Henin snel komaf maakt met Mauresmo  :D



Tim C

Net toen ze zich herpakte, was zeer spijtig, kon nog een heel spannende wedstrijd worden...

Supermariobros

Citaat van: Raikkonen MASTER op 26 januari 2006 - 08:31:35
Nu hopen dat Henin snel komaf maakt met Mauresmo  :D

Zij won in de halve finale van Sjarapova in 3 sets: 4-6, 6-1 en 6-4

Finale Henin - Mauresmo wordt vrijdagnacht om 3u. 15 Belgische tijd gespeeld en uitgezonden door
Sporza.

Hamilton MASTER

Denk dat Henin gaat winnen... :)



Supermariobros

Citaat van: Raikkonen MASTER op 26 januari 2006 - 08:48:43
Denk dat Henin gaat winnen... :)

Ik ben er zeker van maar had veel liever een Belgische finale gezien.  :-\

Scuderia Ferrari

Citaat van: Jasper op 25 januari 2006 - 14:29:12
Waar zijn de Nederlanders? ;D

Het zou niet de eerste Belgische finale op een Grand Slam zijn hoor, als je toch zo negatief bent over Clijsters en Henin. Je hoeft niet te volharden in het anti-België-syndroom waar je aan lijdt, zeker niet als het volkomen onterecht is. :)
We hebben 1 supertalentje rondlopen: het 17-jarige halfzusje van oud Wimbledon winaar Richard, Michaella Krajicek. Haalde dit jaar de 3e ronde, waar ze moest opgeven tegen Mauresmo. Geen schande dus. Maar over een jaar of 2 zou ze wel eens een serieuze concurrente van de Belgische meisjes kunnen zijn.
Maar leuk dat de Belgen goed zijn, dat gebeurt ze niet in elke sport namelijk ;D

Hamilton MASTER

Citaat van: Scuderia Ferrari op 26 januari 2006 - 12:37:01
Citaat van: Jasper op 25 januari 2006 - 14:29:12
Waar zijn de Nederlanders? ;D

Het zou niet de eerste Belgische finale op een Grand Slam zijn hoor, als je toch zo negatief bent over Clijsters en Henin. Je hoeft niet te volharden in het anti-België-syndroom waar je aan lijdt, zeker niet als het volkomen onterecht is. :)
We hebben 1 supertalentje rondlopen: het 17-jarige halfzusje van oud Wimbledon winaar Richard, Michaella Krajicek. Haalde dit jaar de 3e ronde, waar ze moest opgeven tegen Mauresmo. Geen schande dus. Maar over een jaar of 2 zou ze wel eens een serieuze concurrente van de Belgische meisjes kunnen zijn.
Maar leuk dat de Belgen goed zijn, dat gebeurt ze niet in elke sport namelijk ;D

We tennissen beter, we wielrennen beter, maar bovenal...

Wij kunnen drinken ! ;)



dj Peter

Citaat van: Raikkonen MASTER op 26 januari 2006 - 12:49:10
Citaat van: Scuderia Ferrari op 26 januari 2006 - 12:37:01
Citaat van: Jasper op 25 januari 2006 - 14:29:12
Waar zijn de Nederlanders? ;D

Het zou niet de eerste Belgische finale op een Grand Slam zijn hoor, als je toch zo negatief bent over Clijsters en Henin. Je hoeft niet te volharden in het anti-België-syndroom waar je aan lijdt, zeker niet als het volkomen onterecht is. :)
We hebben 1 supertalentje rondlopen: het 17-jarige halfzusje van oud Wimbledon winaar Richard, Michaella Krajicek. Haalde dit jaar de 3e ronde, waar ze moest opgeven tegen Mauresmo. Geen schande dus. Maar over een jaar of 2 zou ze wel eens een serieuze concurrente van de Belgische meisjes kunnen zijn.
Maar leuk dat de Belgen goed zijn, dat gebeurt ze niet in elke sport namelijk ;D

We tennissen beter, we wielrennen beter, maar bovenal...

Wij kunnen drinken ! ;)
En motocrossen en veldrijden !!

Jasper


razzle_dazzle

Henin gaat winnen, ze straalt veel vertrouwen uit en haar tennis is volgens mij nooit beter geweest. Mauresmo vond ik ook sterk spelen tegen Clijsters, maar de Francaise heeft het meestal moeilijk tegen Henin.

Supermariobros

#28
Amelie Mauresmo heeft de Australian Open gewonnen nadat Henin in de 2e set opgaf.

De eerste set had Mauresmo gewonnen met 6-1, bij een 2-0 voorsprong voor de Francaise in de 2e set gaf Henin op, nadat ze zich niet goed voelde.

Henin: "Ik vind het erg jammer dat ik het toernooi zo moet afsluiten. Maar ik was te ziek om nog langer op de baan te blijven staan. Ik wil Amélie graag feliciteren met haar eerste titel, ze heeft er lang op moeten wachten. Vorige nacht had ik erg veel last van mijn maag door ontstekingsremmers voor mijn schouder. Toen wist ik dat het niet makkelijk zou worden en dat werd meteen duidelijk. Ik kon de bal maar niet goed raken."


Bij de mannen wordt de finale vannacht gespeeld tussen de Zwitser Federer en de onbekende verrassende Cyprioot Baghdatis.

Jasper

Arme Mauresmo. Wint ze haar eerste Grand Slam, is het op een manier dat je het bijna niet meer winnen kan noemen. Nadat onze Belgische vrouwen concurrenten als Davenport en Sharapova opzij hebben gezet, moeten ze allebei opgeven in de wedstrijd tegen Mauresmo. Mauresmo's laatste wedstrijd was de kwartfinale, ik zou toch op die manier liever niet winnen denk ik...