Meer races per land ?

Gestart door Doefie, 13 januari 2006 - 17:34:40

« vorige - volgende »

Is duidelijk denk ik...

Ja
3 (12%)
Nee
18 (72%)
Maakt niet veel uit
4 (16%)

Totaal aantal stemmen: 18

Doefie


Tim C

Ik denk dat het duidelijk is dat er maar 1 GP van Duitsland is, en 1 GP van Italië. Via een omweggetje toch die tweede GP halen kan niet voor me. Verdeel het dan door een afwisseling elk jaar.

Doefie

Ik heb ook "nee" gestemd. Zo voorkomen ze dat er meer landen een race kan organiseren, en het is vrij nutteloos om tweemaal naar hetzelfde land te reizen. Een race in Italië en een race in Duitsland schrappen, en ze kunnen al naar Mexico en Zuid Afrika. Of dan hebben ze tenminste al hun 17 Grand Prix'.

Ferrari 2010

Ook van mij een njet, heeft geen nut. Wissel gewoon af, weet je, die 2 in Duitsland en Italië is nog iet of wat begrijpelijk, die ene is van Europa en de andere van Vaticaan dus...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Van Vaticaan? ;D

In ieder geval vind ik ook dat twee races per land niet kunnen.

Tim C

De paus zaliger zag dat alvast zitten :P

Eric

Eén per land, Duitsland,  Italië en Spanje gelijk voor de wet  :P
En als er een Vaticaan komt wil ik kardinaal Danneels zien in een Ferrari... ;D

Supermariobros

Iedereen gelijk voor de wet, ik heb dus op nee gestemd.
Er zijn landen genoeg die een GP willen organiseren.

Martin

Twee wedstrijden per land kan geen kwaad.
Het publiek blijft toch wel toestromen.

Aan de andere kant denk ik, Amerika b.v. is zo groot, doe daar twee races.
Net als in het verleden, Las Vegas, Dallas, Detroit, Indianapolis, Long Beach, Phoenix, Riverside, Sebring en Watkins Glen.
Van de westkust naar de oostkust en van noord naar zuid.
Maar die Yanken hebben het niet zo op de F1.

McChouffe

Citaat van: Martin op 14 januari 2006 - 10:52:19
Twee wedstrijden per land kan geen kwaad.
Het publiek blijft toch wel toestromen.

Aan de andere kant denk ik, Amerika b.v. is zo groot, doe daar twee races.
Net als in het verleden, Las Vegas, Dallas, Detroit, Indianapolis, Long Beach, Phoenix, Riverside, Sebring en Watkins Glen.
Van de westkust naar de oostkust en van noord naar zuid.
Maar die Yanken hebben het niet zo op de F1.

Er zijn meerdere races in Amerika: Indianapolis, Sao Paulo en Montreal. Maar je bedoelt waarschijnlijk de USA  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Citaat van: Martin op 14 januari 2006 - 10:52:19
Twee wedstrijden per land kan geen kwaad.
Het publiek blijft toch wel toestromen.
Er zijn drie races die relatief dicht bij mekaar liggen:

Duitsland, Europa en Spa. Alle drie hetzelfde publiek, alle drie beconcureren ze mekaar. Dat kan toch ook niet de bedoeling zijn?

Doefie

Hier in Europa liggen ze allemaal dicht bij elkaar als je het zo bekijkt  ;D
Maar je hebt gelijk met Nürnburgring en Spa, is "amper" 300km tussen. Het verschil Spa-Hockenheim is al iets groter, komt bijna even ver als Magny-Cours te liggen...

Tim C

Verschil is dat Spa en MAgny Cours niet uit dezelfde vijver vissen. Het doet dat wel met Hockenheim

bmwracing

die zijn aan het zot worden denk ik.
zie diutsland  eens ook al schulden en ik zie mij al niet naar twee gp's gaan zien in spanje...

daan

Er wordt de laatste tijd veel over gepraat maar ik denk toch niet dat het er van gaat komen want ja, elk land krijgt er vroeg of laat problemen mee.