Interim kleuren van de Mac's

Gestart door Juan Pablo, 09 januari 2006 - 16:47:01

« vorige - volgende »

Juan Pablo







tja..

kan he..

iedereen staat nu het weggetje in van de maffe kleuren

een blauwe Williams...gele Mclaren.. straks een paarse Ferrari?

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Eric

#1
met die kleur vallen de vormen beter op...maar mooi kan ik het niet vinden...ik hoop dat ze hiermee niet gaan rijden   :-\  :-\

Interim of niet...jakkes  >:(

Mikacouli

Eric, die kleuren zullen nog geen maand meegaan. Het is enkel om te testen. Wie geeft daar nu om?
Nu, ik vind het niet lelijk enkel een beetje eentonig zo. Eind januari komt de echte livery uit.

Maar zoals je zegt, de vormen en details komen veel meer uit.
En @ juan pablo. Het is oranje, niet geel. Symbolisch voor de kleuren van bruce McLaren in de jaren 60 en ook de Can Am races.

Juan Pablo

#3
oranje!??





lijkt toch wel meer op geel he..


Edit: Afbeeldingen een beetje binnen de perken houden aub...

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

daan

Het is oranje ;)

maarja, het is wat anders maar ik hoop ook niet dat ze er mee gaan rijden

Bjorn

Qua vormgeving zeg ik direct 'WAW' wat een mooie wagen, de kleuren zullen wel meevallen als het seizoen start, dat is bijzaak!
De Mens: In Het Gras![/color]

Doefie

Is toch zo vreemd niet? ;)


Denny Hulme in 1967


McLaren MP4-12 tijdens de testsessie's in 1997 (schaalmodel)

Ferrari 2010

Mja, rare kleur, maar is uiteindelijk hetzelfde als de testkleuren van BAR enzo hé.
@ Juan Pablo, met die kleurenplaten verpest je wel heel de lay-out, heb je niks kleiner? :-\ Het is trouwens oranje hoor ;) Laat me raden, zit je toevallig op een pc met flatscreen? Of een laptop?

Nu ik de Mac nog eens zie, ik ben benieuw hoeveel teams de vikinghorens hebben overgenomenen :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Toch leuk voor de verzamelaars van modelwagens...weer een nieuwe om op te jagen  :)

IVY440

McLaren rijdt al jaren (bijna zolang ik me kan herinneren) in de winter met een oranje livery. Het is de racekleur (de kleuren van de teams voor er sprake was van sponsors) van Nieuw-Zeeland, geboorteland van Bruce McLaren. Als eerbetoon aan de oprichter rijden ze met die livery.
Dat doet me weer herinneren aan het feit dat Ferrari ooit met een zwarte wagen testte in de winter (heeft dan weer niks te maken met racekleuren van landen)


Eric

testkleuren of niet ...UGLY !!!
Ik heb gewoon schrik dat J.Walker hier voor iets tussenzit.

Heeft McLaren verleden jaar ook in het "oranje" getest?
Zo ja heb ik iets gemist zeker... ???

Juan Pablo

ja t is echt wel geel!!

en mijn BEWIJS verknalde de lay-out maar een beetje  >:(

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

FerrariMan

Citaat van: Juan Pablo op 09 januari 2006 - 21:38:51
ja t is echt wel geel!!

en mijn BEWIJS verknalde de lay-out maar een beetje  >:(
Het is wat tussen geel en oranje in, maar dat is maar hoe je het zelf bekijkt.

Mikacouli

Citaat van: IVY440 op 09 januari 2006 - 20:20:16
McLaren rijdt al jaren (bijna zolang ik me kan herinneren) in de winter met een oranje livery. Het is de racekleur (de kleuren van de teams voor er sprake was van sponsors) van Nieuw-Zeeland, geboorteland van Bruce McLaren. Als eerbetoon aan de oprichter rijden ze met die livery.
Dat doet me weer herinneren aan het feit dat Ferrari ooit met een zwarte wagen testte in de winter (heeft dan weer niks te maken met racekleuren van landen)



Eum, al jaren?? Ik ben er nogtans 100% zeker van dat er enkel in 1997 in die kleuren werd getest. Anders nooit! ;) Tenzij in de jaren 60 natuurlijk...

En @ Juan Pablo. Dat is echt wel oranje hoor! Geel is de kleur van dit tekentje hier  ;)
Oranje
geel
;)

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 09 januari 2006 - 22:07:51
Citaat van: Juan Pablo op 09 januari 2006 - 21:38:51
ja t is echt wel geel!!

en mijn BEWIJS verknalde de lay-out maar een beetje  >:(
Het is wat tussen geel en oranje in, maar dat is maar hoe je het zelf bekijkt.

Komt gewoon door de schijn van de lichten boven de wagen. Het zijn TL lampen en vandaar dat het wat geel uit schijnt maar het is oranje! Bekijk de statement van McLaren maar eens.