weer en sponsor voor midland

Gestart door bmwracing, 05 januari 2006 - 13:10:31

« vorige - volgende »

bmwracing

ik hoor hier juist dat midland weer een sponsor binnen heeft gehaald met dank aan alweer christian albers persoonlijke sponsor nu met name dremel....ik vraag me dan ook af waarom hij bij geen topteam terrecht kon want met zijn sponsors jvc - man -dremel en nog andere brengt hij toch een goede cent mee....ik denk dat er een paar f1 team's een verkeerde beslissing genomen heeft om albers niet in huis te halen

Blue Shadow

laat hem nog enkele jaartjes de nodige ervaring opdoen
maar idd met het sponserpaket dat hij nu heeft kan hij ver geraken hopelijk blijft dit zo dan zal zijn toekomst in de F1 msch wel een mooie wending kunnen nemen
iceman 4 world champion

McChouffe

Het blijft voor sommigen toch moeilijk om duidelijke, gestructureerde zinnen te schrijven.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Het "niet-leestekenen" wordt besmettelijk precies  :D ;D

En bij de topteams geraak je enkel binnen als je iets laat zien qua talent, daar vragen ze niet zoveel miljoen $. Beste voorbeeld is Gary Paffett, moet geen centje betalen om bij McLaren te beginnen, hij wordt zelfs betaald. Albers wordt weinig terugbetaald.

Jasper

Inderdaad, om bij een topteam te komen moet je je bewijzen en dat heeft Albers nog niet gedaan.