vodafone wordt titelsponser McLaren

Gestart door Manuel, 14 december 2005 - 18:39:04

« vorige - volgende »

Manuel

Vodafone wordt hoofdsponser van Mclaren :). IK ben benieuwd hoe de wagens er dan gaan uit zien.

fawlty

#1
als ze maar niet wagen er rood wit van te maken *knip* dan ist wel de laatste keer dat ik f1 gevolgd heb.....

Er stond een stukje taal in dit bericht dat hier niet door de beugel kan. Wees dus gewaarschuwd
Ja sluw is die Hamilton

dj Peter

#2
Citaat van: fawlty op 14 december 2005 - 19:40:59
als ze maar niet wagen er rood wit van te maken *knip* dan ist wel de laatste keer dat ik f1 gevolgd heb.....


Leuke entree op dit forum....

Ferrari 2010

Inderdaad, leuke (re-)entree.
Misschien dat ze dan de kleuren van hun T-shirtjes op de wagen gaan gebruiken. Rood met wit zie ik zo nog niet gebeuren, ze staan goed met dat grijs vind ik :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Mooi dat vodafone weg is, dan kan Morris zich stilaan klaarmaken om de hele livery over te nemen, zoals ze van plan waren. Misschien al in 2006? Ik hoop alvast van wel.

Hamilton MASTER

Citaat van: fawlty op 14 december 2005 - 19:40:59
als ze maar niet wagen er rood wit van te maken *knip* dan ist wel de laatste keer dat ik f1 gevolgd heb.....

Er stond een stukje taal in dit bericht dat hier niet door de beugel kan. Wees dus gewaarschuwd


Wat schreef hij dan?  :P



FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 15 december 2005 - 07:07:06
Citaat van: fawlty op 14 december 2005 - 19:40:59
als ze maar niet wagen er rood wit van te maken *knip* dan ist wel de laatste keer dat ik f1 gevolgd heb.....

Er stond een stukje taal in dit bericht dat hier niet door de beugel kan. Wees dus gewaarschuwd


Wat schreef hij dan?  :P
Waarschijnlijk iets over Ferrari en kaka... :)

Manuel

Citaat van: fawlty op 14 december 2005 - 19:40:59
als ze maar niet wagen er rood wit van te maken *knip* dan ist wel de laatste keer dat ik f1 gevolgd heb.....

Er stond een stukje taal in dit bericht dat hier niet door de beugel kan. Wees dus gewaarschuwd
ferrari fan zeker?
ik moet u telleurstellen want de Mac's worden rood.(spijtig genoeg :-[)

SDG

Citaat van: Iceman1986 op 15 december 2005 - 18:02:49
Citaat van: fawlty op 14 december 2005 - 19:40:59
als ze maar niet wagen er rood wit van te maken *knip* dan ist wel de laatste keer dat ik f1 gevolgd heb.....

Er stond een stukje taal in dit bericht dat hier niet door de beugel kan. Wees dus gewaarschuwd
ferrari fan zeker?
ik moet u telleurstellen want de Mac's worden rood.(spijtig genoeg :-[)

Rood? Of rood/wit, zoals in de Marlboro-periode?

Ferrari 2010

Heeft McLaren mercedes het nieuwe concorde verdrag al getekend? Normaal niet hé? Hun sponsordeal is dus een bevestiging dat ze het wel zullen doen, aangezien ze tot 2010 titelsponsor zijn...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Citaat van: Iceman1986 op 15 december 2005 - 18:02:49
ferrari fan zeker?
ik moet u telleurstellen want de Mac's worden rood.(spijtig genoeg :-[)
Hallo, en u bent iemand die twee dagen op een forum is en er al in slaagt om de beheerders er van te beschuldigen partijdig te zijn in de moderatie?

dj Peter

Citaat van: Tim C op 15 december 2005 - 19:19:35
Citaat van: Iceman1986 op 15 december 2005 - 18:02:49
ferrari fan zeker?
ik moet u telleurstellen want de Mac's worden rood.(spijtig genoeg :-[)
Hallo, en u bent iemand die twee dagen op een forum is en er al in slaagt om de beheerders er van te beschuldigen partijdig te zijn in de moderatie?
Hahaa! Het nieuwe seizoen is nog niet eens bezig en de eewige Ferrari-McLaren discussie is alweer volop bezig  :D

btw... als de Mac's ook al rood gaan worden gaan we heel wat "rode brigades " krijgen: Ferrari,McLaren,Toyota,Midland.....

Jasper

Citaat van: Tim C op 15 december 2005 - 19:19:35
Citaat van: Iceman1986 op 15 december 2005 - 18:02:49
ferrari fan zeker?
ik moet u telleurstellen want de Mac's worden rood.(spijtig genoeg :-[)
Hallo, en u bent iemand die twee dagen op een forum is en er al in slaagt om de beheerders er van te beschuldigen partijdig te zijn in de moderatie?
Ik denk niet dat hij het tegen de moderatie had maar wel tegen de schrijver van het oorspronkelijke bericht. ;)

bmwracing

ja zal wel een aanpassing zijn dat de mclarens ee andere kleur gaan hebben maar er gaan al speculaties dat schumacher ook jawel de persoonlijke sponsor heeft van vodafone de overstap gat doen in 2007 naar mclaren  :)

Jasper

gebruik vooral geen leestekens want dat maakt de boel zo onoverzichtelijk hé je doet dat heel goed zo ik heb je zeker helemaal begrepen niet dus maar ik denk dat je bedoelt dat schumacher naar mclaren zou gaan maar het zijn echt domme mensen die dat zeggen want schumacher heeft al duizenden keren gezegd dat dat nooit zal gebeuren