Examens

Gestart door Ferrari 2010, 11 december 2005 - 20:18:44

« vorige - volgende »

Jasper

Aha, nog 17 bladzijden leerstof online gevonden. Bij deze bereikt de hoeveelheid leerstof de grens van 200 bladzijden, waarvan ik er nu naar schatting nog zo'n 130 volledig moet doen tegen morgen en 70 gedeeltelijk. Wish me luck.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 13 juni 2006 - 12:40:57
Aha, nog 17 bladzijden leerstof online gevonden. Bij deze bereikt de hoeveelheid leerstof de grens van 200 bladzijden, waarvan ik er nu naar schatting nog zo'n 130 volledig moet doen tegen morgen en 70 gedeeltelijk. Wish me luck.
Jij gaat zo ff voor de fun op het net nog waqt meer examenstof zoeken ofwat? Rare kerel gij!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 11 juni 2006 - 23:50:27
Citaat van: Jasper op 11 juni 2006 - 19:59:24
Ooit heb ik dat eens uit m'n hoofd gekend tot ongeveer 20 cijfers na de komma. Krijg ik nu de F1Pits Überfreak-prijs? :P

@Doefie: ik heb het niet over 183 bladzijden woordjes hoor (was het maar waar), ik heb het over 183 bladzijden waarvan een 150-tal vol besprekingen van teksten van Vergilius, Horatius en Catullus. ;)

Je krijgt de Überfreak-prijs als je het kent tot 1 miljoen na de komma en het kan opschrijven binnen de 5 seconden  :P
Mijn printer kan dat, heeft ie nu gewonnen? :P

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan

Juist terug van een mondeling (mijn eerste in de unief) Elektromagnetisme. Tegen alle verwachtingen is dat zeer goed gegaan 8)
Kweet nog het 5e middelbaar, hadden we dat onderwerp ook. 1 toets daar toen over gehad en gebuisd. Dus ik ben wel opgelucht dat het nu veel beter ging ;D
Juan

Ferrari 2010

1ste examen zit erop, mechanica. Eerste deel verliep goed, maar in het 2de deel waren er vragen waarvan we de oplossingsmethode nog nooit hadden gezien (traagheidsmoment van een cirkelsegment). Morgen Nederlands, niet veel, maar of het echt een makkie wordt wordt afwachten. Jasper, wil jij morgen mijn examen niet ff komen invullen? ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Morgen Frans  :-\

daan


Ferrari 2010

Nederlands zal er nog netjes door zijn denk ik. Morgen Aardrijkskunde en elektronica, niet moeilijk maar was wel een hoop.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Race


R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Ferrari 2010

Jawel jawel, deel 1 van wiskunde zit er ook op :)
Morgen Frans, niet bepaald supermakkelijk, maar veel leren is het niet :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Vandaag mijn thesis moeten binnenbrengen...traditiegetrouw was ik alweer de laatste van heel mijn jaar  :). Vrijdag nog mijn verdediging en dan finito  8).

Ramses

Citaat van: Razzle_dazzle op 19 juni 2006 - 19:21:03
Vandaag mijn thesis moeten binnenbrengen...traditiegetrouw was ik alweer de laatste van heel mijn jaar  :). Vrijdag nog mijn verdediging en dan finito  8).

Zelf geschreven? ;)

razzle_dazzle

Citaat van: Ramses op 19 juni 2006 - 21:13:45
Citaat van: Razzle_dazzle op 19 juni 2006 - 19:21:03
Vandaag mijn thesis moeten binnenbrengen...traditiegetrouw was ik alweer de laatste van heel mijn jaar  :). Vrijdag nog mijn verdediging en dan finito  8).

Zelf geschreven? ;)


http://podcast.lvb.net/audio/leen-freya.mp3

Jasper

Citaat van: Schumi 2006 op 13 juni 2006 - 17:00:24
Citaat van: Jasper op 13 juni 2006 - 12:40:57
Aha, nog 17 bladzijden leerstof online gevonden. Bij deze bereikt de hoeveelheid leerstof de grens van 200 bladzijden, waarvan ik er nu naar schatting nog zo'n 130 volledig moet doen tegen morgen en 70 gedeeltelijk. Wish me luck.
Jij gaat zo ff voor de fun op het net nog waqt meer examenstof zoeken ofwat? Rare kerel gij!

Dat is wel leerstof dat de leraar online gezet heeft en ge dus moet kennen hé slimme. :P


Voor Latijn schat ik 65%. Vandaag en gisteren had ik wiskunde, misschien net 90% of net daaronder (en wij zien niet alleen wat er in het handboek staat Gerben :P).

Voor fysica hoop ik op 100%. Dan heb ik nog aardrijkskunde gehad, daar zal ik ook wel 80% voor hebben denk ik.

Al met al al een zeer goede reeks, alleen Frans en geschiedenis komen nog dus leren moet ik al niet meer doen. :D

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 20 juni 2006 - 15:05:28
Citaat van: Schumi 2006 op 13 juni 2006 - 17:00:24
Citaat van: Jasper op 13 juni 2006 - 12:40:57
Aha, nog 17 bladzijden leerstof online gevonden. Bij deze bereikt de hoeveelheid leerstof de grens van 200 bladzijden, waarvan ik er nu naar schatting nog zo'n 130 volledig moet doen tegen morgen en 70 gedeeltelijk. Wish me luck.
Jij gaat zo ff voor de fun op het net nog waqt meer examenstof zoeken ofwat? Rare kerel gij!

Dat is wel leerstof dat de leraar online gezet heeft en ge dus moet kennen hé slimme. :P
Dat zou ik alvast niet leren dan. Je bent niet verplicht een pc laat staan internet te hebben, dus kan de leerkracht je niet verplichten dat te kennen.

Vandaag Frans gehad, was een makkie :P Morgen geschiedenis en elektriciteit, beide stellen niet veel voor. (En wij zien wel alleen wat er in het HB staat voor wiskunde Jasper :P) Dat was bij ons deze keer exponentiele, logaritmische en goniometrische functies + goniometrie en de inleiding van rijen.
Komende maandag meetkunde, dat zijne een 20-tal bewijzen (hé, dat staat toch niet in het HB, dus we zien wel dingen die niet uit het HB komen) van rechten en vlakken, daarbij nog berekeningen van rechten en  vlakken hun snijpunten, zien of ze evenwijdig zijn en nog nen hele zever daarvan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.