Examens

Gestart door Ferrari 2010, 11 december 2005 - 20:18:44

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Ik veronderstel dat ik niet de enige ben met examens. Wie van jullie zit er allemaal al te stressen? :P Ik iig niet, morgen eerste deel van examen wiskunde, en ik zie er bijna naar uit ;D

Aan iedereen die examens heeft, succes!!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Morgen internationaal fiscaal recht en vrijdag financiele analyse, dan zitten mijn exaampjes er weer op  :).

Supermariobros

De tijd van de examens zijn voor mij allang verleden tijd.

Aan iedereen die examens heeft: veel succes!!!

Jasper

Citaat van: Schumi 2005 op 11 december 2005 - 20:18:44
Ik veronderstel dat ik niet de enige ben met examens. Wie van jullie zit er allemaal al te stressen? :P Ik iig niet, morgen eerste deel van examen wiskunde, en ik zie er bijna naar uit ;D

Aan iedereen die examens heeft, succes!!!
Begin jij nu pas of zo? Ik had mijn eerste examen vorige dinsdag, twee van de drie delen wiskunde.

Het moeilijkste examen is nu gepasseerd want ik had zonet Latijn. :)

Morgen fysica, dan heb ik nog biologie+chemie, Frans, Nederlands, wiskunde 3 (goniometrie) en Engels. Fysica is nog even goed leren nu maar daarna is het rustig nog een hele week uitbollen. :)

Doefie

Succes iedereen ;) (en voor de hogere studies succes voor volgende maand)

Donderdag begonnen, net wiskunde gehad. Ganse week rustig aan nu :) (aardrijkskunde/fysica, frans, godsdienst/Engels, geschiedenis). Volgende week nog chemie en elektriciteit :( (fantastisch om af te sluiten ::)).

Ramses

Ik was zo slim om te plannen de 1e week van de kerstvakantie weg te gaan. Bljikt nu dat de voorziene blok afgeschaft is, in ruil voor enkele dagen tussen alle examens.

Gevolg: 9 januari staat de klepper sociologie op het programma, maar mijn reisje blijft. Dus begin ik nu in de mate van het mogelijke al een cursus open te doen, in de hoop dat ik het nog weet op 2 januari ;D

Jasper

In Leuven (wel unief natuurlijk) hebben ze een week blok én enkele dagen tussen de examens...

Juan

ik begin 17 januari met eerste examen, 4e en laatste examen op 3 februari en daarna eindelijk een weekje rust :D
Juan

Jasper

Doet gij nu burgerlijk?

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 12 december 2005 - 11:36:53
Citaat van: Schumi 2005 op 11 december 2005 - 20:18:44
Ik veronderstel dat ik niet de enige ben met examens. Wie van jullie zit er allemaal al te stressen? :P Ik iig niet, morgen eerste deel van examen wiskunde, en ik zie er bijna naar uit ;D

Aan iedereen die examens heeft, succes!!!
Begin jij nu pas of zo? Ik had mijn eerste examen vorige dinsdag, twee van de drie delen wiskunde.

Het moeilijkste examen is nu gepasseerd want ik had zonet Latijn. :)

Morgen fysica, dan heb ik nog biologie+chemie, Frans, Nederlands, wiskunde 3 (goniometrie) en Engels. Fysica is nog even goed leren nu maar daarna is het rustig nog een hele week uitbollen. :)
Jeps, vanmorgen men eerste examen gehad, normaal hadden we vrijdag of donderdag moeten beginnen, maar nu hebben ze ervoor gekozen om zelfs woensdag voor het verlof nog examen te doen ::) Vandaag eerste deel van wiskunde gehad: Analyse (= functies (veeltermfuncties tot een eerste deel van exponentiële functies))
Morgen Nederlands, ik heb er dus een rustige namiddag opzitten, soms kunnen examens wel leuk zijn, als je eerst een héél simpel examen aflegd, dan héél weinig moet leren en daarna nog 2u op de PS2 kan spelen :P Normaal zou ik dan daarna pas thuiskomen...

Achjah, morgen Fysica en Engels leren, dus is weer een rustige namiddag 8)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1

Ach wat is het zalig stil op de trein deze dagen :)!

Jasper

Citaat van: Schumi 2005 op 12 december 2005 - 19:49:55
Citaat van: Jasper op 12 december 2005 - 11:36:53
Citaat van: Schumi 2005 op 11 december 2005 - 20:18:44
Ik veronderstel dat ik niet de enige ben met examens. Wie van jullie zit er allemaal al te stressen? :P Ik iig niet, morgen eerste deel van examen wiskunde, en ik zie er bijna naar uit ;D

Aan iedereen die examens heeft, succes!!!
Begin jij nu pas of zo? Ik had mijn eerste examen vorige dinsdag, twee van de drie delen wiskunde.

Het moeilijkste examen is nu gepasseerd want ik had zonet Latijn. :)

Morgen fysica, dan heb ik nog biologie+chemie, Frans, Nederlands, wiskunde 3 (goniometrie) en Engels. Fysica is nog even goed leren nu maar daarna is het rustig nog een hele week uitbollen. :)
Jeps, vanmorgen men eerste examen gehad, normaal hadden we vrijdag of donderdag moeten beginnen, maar nu hebben ze ervoor gekozen om zelfs woensdag voor het verlof nog examen te doen ::) Vandaag eerste deel van wiskunde gehad: Analyse (= functies (veeltermfuncties tot een eerste deel van exponentiële functies))
Morgen Nederlands, ik heb er dus een rustige namiddag opzitten, soms kunnen examens wel leuk zijn, als je eerst een héél simpel examen aflegd, dan héél weinig moet leren en daarna nog 2u op de PS2 kan spelen :P Normaal zou ik dan daarna pas thuiskomen...

Achjah, morgen Fysica en Engels leren, dus is weer een rustige namiddag 8)

Wat hebben jullie al gezien met wiskunde? Bij ons was het veelterm-, rationale, irrationale, exponentiële, logaritmische en goniometrische functies, met ook nog goniometrische vergelijkingen en goniometrische formules erbij. En nog ergens tussendoor iets gezien van machten en wortels met rationale exponenten. Volgende maandag zijn het dus nog de drie hoofdstukken goniometrie waar ik examen van heb.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 12 december 2005 - 21:04:23
Citaat van: Schumi 2005 op 12 december 2005 - 19:49:55
Citaat van: Jasper op 12 december 2005 - 11:36:53
Citaat van: Schumi 2005 op 11 december 2005 - 20:18:44
Ik veronderstel dat ik niet de enige ben met examens. Wie van jullie zit er allemaal al te stressen? :P Ik iig niet, morgen eerste deel van examen wiskunde, en ik zie er bijna naar uit ;D

Aan iedereen die examens heeft, succes!!!
Begin jij nu pas of zo? Ik had mijn eerste examen vorige dinsdag, twee van de drie delen wiskunde.

Het moeilijkste examen is nu gepasseerd want ik had zonet Latijn. :)

Morgen fysica, dan heb ik nog biologie+chemie, Frans, Nederlands, wiskunde 3 (goniometrie) en Engels. Fysica is nog even goed leren nu maar daarna is het rustig nog een hele week uitbollen. :)
Jeps, vanmorgen men eerste examen gehad, normaal hadden we vrijdag of donderdag moeten beginnen, maar nu hebben ze ervoor gekozen om zelfs woensdag voor het verlof nog examen te doen ::) Vandaag eerste deel van wiskunde gehad: Analyse (= functies (veeltermfuncties tot een eerste deel van exponentiële functies))
Morgen Nederlands, ik heb er dus een rustige namiddag opzitten, soms kunnen examens wel leuk zijn, als je eerst een héél simpel examen aflegd, dan héél weinig moet leren en daarna nog 2u op de PS2 kan spelen :P Normaal zou ik dan daarna pas thuiskomen...

Achjah, morgen Fysica en Engels leren, dus is weer een rustige namiddag 8)

Wat hebben jullie al gezien met wiskunde? ons was het veelterm-, rationale, irrationale, exponentiële , logaritmische en goniometrische functies, met ook nog goniometrische vergelijkingen en goniometrische formules erbij. En nog ergens tussendoor iets gezien van machten en wortels met rationale exponenten. Volgende maandag zijn het dus nog de drie hoofdstukken goniometrie waar ik examen van heb.
Dat in het vet hebben wij gezien, in exact dezefde volgorde. Jullie hebben toch ook niet dat boek van pienter met die CD? :-\
Wij hebben maandag nog examen van matrices, meetkunde zien we volgend semester :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Idd wij hebben ook dat boek. Ben er niet tevreden over maar ja. De leraar compenseert al veel. :D Matrices hebben we nog niet gezien, we hebben gewoon heel het boek van functies gedaan. Dat is 1 dikke achter de rug, nog 1 dikke en 2 dunne te gaan. ;D

Wel raar dat je exponentiële functies al wel gezien hebt maar logaritmische nog niet. Want dat hangt nauw samen. En om exponentiële vergelijkingen te kunnen oplossen kan je wel logaritmen gebruiken. En anders: TI-83+, my friend. :)

Doefie

Citaat van: Jasper op 13 december 2005 - 11:59:06
Idd wij hebben ook dat boek. Ben er niet tevreden over maar ja. De leraar compenseert al veel. :D Matrices hebben we nog niet gezien, we hebben gewoon heel het boek van functies gedaan. Dat is 1 dikke achter de rug, nog 1 dikke en 2 dunne te gaan. ;D

Chansaar :-\