F1-organisator bediende zichzelf

Gestart door bmwracing, 04 december 2005 - 16:30:18

« vorige - volgende »

bmwracing

Wat is jullie mening hierover?

Didier Defourny, de man die de jongste twee edities van de F1-prijs in Francorchamps organiseerde, heeft zichzelf rijkelijk bediend in de maanden voor hij failliet ging. Volgens de curator van zijn bedrijf stak hij maandelijks 30.200 euro op zak.

Ik persoonlijk erger me heel erg aan dit onderwerp ik zou het zonde vinden dat belgie daar door verloren gaat want buiten een buitenlandse gp staat belgie elke keer op mijn kalender...en elke belg zou moeten fier zijn dat hij een grote prijs heeft...

Ferrari 2010

Mijn mening? Ik vond hem vanaf ik het gisterenmiddag heb gehoord de grootste zak ter wereld. Zo maar efkes uw loon bijna vervierdubbelen (kvraag me af hoe ke da ooit opkrijgt) en €200.000 verduisteren ::)
HIJ is de schuldige in de zaak Spa-Francorchamps als ik dit bekijk...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Toevallig net die twee verlieslijdende jaren?

Mja, Defourny is één van de zovele schuldigen. Maar niet de enige. De Waalse Regering is een tweede. Zij moesten controles voeren op de boekhouding, wat ze nu blijkbaar dus hebben gedaan. Het was één bedrijfje die de organisatie op zich nam, en er was geen overkoepelende organisatie die alles beheerde of controleerde. Daar zit ook een fout.

Maar ja ... geld en macht ruiken naar fraude en *********** (vul zelf maar in) praktijken he.

dj Peter


Bjorn

Het is anders wel een 'leuk' loontje...  ::) :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Defkes

Citaat van: Bjorn op 06 december 2005 - 06:47:02
Het is anders wel een 'leuk' loontje...  ::) :)

Bwa, mijn dagelijkse pree is ongeveer even hoog hoor :).

Ik vind het iig schandalig! Een zoveelste Waalse schande...
'And an enormous gap building before Mika Hakkinen goes through in third position...when I say enormous it's 1.5 seconds' - Murray Walker