Replica helmen wie heeft er op ware grote?

Gestart door bmwracing, 24 november 2005 - 22:53:51

« vorige - volgende »

bmwracing

sinds kort ben ik begonnen met replicahelmen te verzamelen dermee dat ik eens rond zie wie er ook verzameld...
mijne eerste is van bas leinders en getekend bovenaan op de driekleur model 2004 op 1/1 mijn tweede is van michael schumacher model 2005 van schuberth op 1/1 de derde is op komst die van kimi raikonnen

Defkes

Nuja, ik heb er geen :). Het symbool dat je onderaan de helm van MS ziet staan heb ik wel als tattoo.

Een vraagje: wat kost het om zo'n helm te laten maken?
'And an enormous gap building before Mika Hakkinen goes through in third position...when I say enormous it's 1.5 seconds' - Murray Walker

kenny


bmwracing

Citaat van: kenny op 25 november 2005 - 09:03:00
ik ben de trotse eigenaar van dit:


gewoon de max is een goed idee om ook een naar te zien en te kopen

bmwracing

Citaat van: Defkes op 25 november 2005 - 00:35:58
Nuja, ik heb er geen :). Het symbool dat je onderaan de helm van MS ziet staan heb ik wel als tattoo.

Een vraagje: wat kost het om zo'n helm te laten maken?
de prijs hangt af van de bieding ik koop altijd op ebay de schumi heb ik 600€ betaald maar je mag rekenen laagste prijs 400€ tot ongeveer 1000€

kenny

mijn helm heb ik laten invoeren vanuit Brazilie: officieel van Sid Mosca  (www.sidmosca.com.br)

Is de 1993 editie (nr 94 in een reeks van 1000)...

en ben er ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOoo trots op...

Doefie

Citaat van: bmwracing op 25 november 2005 - 11:18:23
Citaat van: Defkes op 25 november 2005 - 00:35:58
Nuja, ik heb er geen :). Het symbool dat je onderaan de helm van MS ziet staan heb ik wel als tattoo.

Een vraagje: wat kost het om zo'n helm te laten maken?
de prijs hangt af van de bieding ik koop altijd op ebay de schumi heb ik 600€ betaald maar je mag rekenen laagste prijs 400€ tot ongeveer 1000€

Waarom zo duur gaan? Laat je helm zelf spuiten, het maximum dat ze vragen is €500 (valt te zien hoe ingewikkeld het design). Natuurlijk, als je er niet mee inzit of het de juiste helmtype is (Arai, Schubert, Bell, ...) kanje ook altijd gewoon een motorwinkel binnenstappen en een goedkopere helm aanschaffen. Racehelmen kosten gemakkelijk 200-400€, gewone helmen liggen tussen de 65€ en de 200-300€.


KVDracer

Ik heb ene van Michael Schumacher van het jaar 1998 denk ik  :-\ Ik heb hem kunne kopen voor 80 €  :D Deze winter ga ik in zijn karting in Duitsland achter zijn rode  :) Daarvoor vragen ze 450 € dacht ik. En voorts ben i kaan het uitkijken op  eaby.

Doefie

Citaat van: The REAL Freak op 25 november 2005 - 14:44:19
Dan is het wel geen replica meer he

Replica is iets dat ge namaakt ... eender wie of wat dat doet.

The REAL BUTTON Freak

Is dan wel geen officieel product en dus niet van een verzameling of zo.

King Bemel

Hier is de mijne van JP Montoya, ben naar Londen (Regent street demo 2004) geweest om hem te laten signeren.

Andy







FerrariMan

Begint JP nog niet een klein beetje bang van je te krijgen? Volgens mij zie jij hem meer dan zijn vrouw  ;)






Ja er schuilt wat verborgen jaloezie hier  :)