Wie is je Fav piloot/team

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 18 november 2005 - 14:08:39

« vorige - volgende »

The REAL BUTTON Freak

Om na te gaan hoe rood of grijs het Forum is hier de vraag: "Wie is je favorite piloot/team?"

Ik ben al jaren een fan van Michael Schumacher.

Men geliefde team is toch Red Bull geworden, en dit vanaf het moment dat ze aankondigde dat ze in de F1 gingen gaan.

Martin

Mijn favo team is al sinds 1973 Ferrari, niet echt een Schamacher fan. Goede rijder, maar tja hij is het niet voor mij.
Mijn favo rijder is Christijan Albers.
Beetje arogant maar toch, hij is er komend seizoen wel weer bij.
Ik verwacht wel het een en ander van hem in de toekomst.
Wat dat betreft is Robert Doornbos veel sympatieker.
Maar of we die nog terug gaan zien, ik weet het niet.




FerrariMan


Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Manuel

Sinds 1998 ben ik fan van Mclaren en sinds 2002 van Kimi Raikkonen.

KVDracer

Sinds '95 Schumacher fan, en dus ook Ferrari fan zeker e. Hoewel men favo teams vroeger minardi en Sauber waren. Maar nu is dit toch RedBull  aan et worden. Deze doen de F1 wel goed denk ek, tis ook e speciaal team e.

RadioActiveMan

Sinds Ayrton Senna dood is en Gerhard Berger gestopt heb ik niet echt meer een voorkeur qua coureur. Ik heb wel sympathie voor Button en Webber, maar echt fan van iemand niet direkt.

Team: Red Bull nu

Martin

Citaat van: KVDracer op 18 november 2005 - 19:26:26
Sinds '95 Schumacher fan, en dus ook Ferrari fan zeker e. Hoewel men favo teams vroeger minardi en Sauber waren. Maar nu is dit toch RedBull  aan et worden. Deze doen de F1 wel goed denk ek, tis ook e speciaal team e.

Je toetsenbord heeft een defect.
Er werken een aantal letters niet. ;) ;)
Ik zou snel een nieuwe kopen.

razzle_dazzle

Ferrari: sedert Berger z'n periode al.

Ik denk dat er ongeveer evenveel Mclaren als Ferrari fans zitten op dit forum.

Mikacouli

McLaren fan sinds 1997.
Een favoriete rijder heb ik niet. Ik ben gewoon een McLaren fan en ben dus voor beide rijders.

McChouffe

Ferrarifan sinds '97. Geen voorkeur voor een piloot, enkel voor een team.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Citaat van: Mikacouli op 18 november 2005 - 20:22:41
McLaren fan sinds 1997.
Een favoriete rijder heb ik niet. Ik ben gewoon een McLaren fan en ben dus voor beide rijders.
Met uitzondering van Montoya op bepaalde momenten ;)

Mikacouli

Nooit. Evenveel respect voor beide rijders. Ga ze dan ook verdedigen als ze onder vuur liggen, of dat nu Kimi of Montoya is. Montoya krijgt nu eenmaal meer kritiek, onterecht volgens mij.

Raikkie

Sinds 2001 Räkkönen-fan, McLaren-fan kan je mij niet echt noemen, toch niet zolang Montoya er nog rijdt  ;) Ben eerder Mercedes-fan (F1, DTM, F3), maar ook niet van alle rijders...

Doefie

Coureur: Jacques Villeneuve. Na Villeneuve ook wel Räikkönen, Fisichella en Trulli.

Team: maakt niet veel uit voor mij. Ferrari heeft de legende, McLaren rijdt ook constant aan de top. Maar dat maakt(e) een Minardi, Sauber, Jordan, Renault, Toyota, Prost destijds, ... daarom niet minder.