sponsor voor van hooydonk Waarom?

Gestart door bmwracing, 16 november 2005 - 23:55:28

« vorige - volgende »

bmwracing

Ik heb gelezen dat van hooydonk een persoonlijke sponsor heeft met name metris en dan nog een uit belgie en dat hij daarmee een test krijgt bij midland...Ik vind het gewoon een schande dat ze dat juist uitgerekend bij van hooydonk doen pas op ik heb niks tegen hem maar wat heeft hij al bewezen in de f1?terwijl bas leinders niet slecht bezig was bij minardi en dan nog geen enkele sponsor uit belgie mee had buiten zijn persoonlijke sponsors waar zijn ze mee bezig?

The REAL BUTTON Freak

Van Hooydonk is een pak jonger dan Leinders.

Hij heeft ook zen talenten laten zien en is volgens mij een degelijke piloot.

Als hij wel sponsors vindt kan dat liggen aan het feit dat hij zich beter kan verkopen dan Bas (of het feit dat hij er veel beter uit ziet)

Eric

Citaat van: bmwracing op 16 november 2005 - 23:55:28
Ik heb gelezen dat van hooydonk een persoonlijke sponsor heeft met name metris en dan nog een uit belgie en dat hij daarmee een test krijgt bij midland...Ik vind het gewoon een schande dat ze dat juist uitgerekend bij van hooydonk doen pas op ik heb niks tegen hem maar wat heeft hij al bewezen in de f1?terwijl bas leinders niet slecht bezig was bij minardi en dan nog geen enkele sponsor uit belgie mee had buiten zijn persoonlijke sponsors waar zijn ze mee bezig?

Tja hij heeft nog niet de kans gehad om zich te bewijzen in de F1.
Wij Belgen beginnen direct onze "kanshebbers" af te breken in plaats van die enkelingen te steunen...we zouden beter een voorbeeld nemen aan onze noorderburen, die steunen hun landgenoten...ook al stellen ze weinig voor.

Defkes

Zware ² met de post hierboven. Stelletje pessimisten ;).

Al had ik zelf ook liever Jan Heylen of Nico Verdonck eens zien testen (vooral Heylen dan).
'And an enormous gap building before Mika Hakkinen goes through in third position...when I say enormous it's 1.5 seconds' - Murray Walker

Manuel

Citaat van: Defkes op 17 november 2005 - 18:58:17
Zware ² met de post hierboven. Stelletje pessimisten ;).

Al had ik zelf ook liever Jan Heylen of Nico Verdonck eens zien testen (vooral Heylen dan).
Waarom Heylen als ik vragen mag?

Doefie

Citaat van: The REAL Freak op 17 november 2005 - 10:05:47
Van Hooydonk is een pak jonger dan Leinders.

Van Hooydonck is ongeveer even oud ;) Hij is er 28, Bas Leinders is er 30.

Jeffrey is geen slechte coureur. Heeft 5-6 jaar geleden nog paar mooie dingen laten zien in de Formule 3000 (en ik heb er ooit nog kartingstage van gehad :)). Eerst zien hoe hij het doet, dan pas commentaren geven ;)

Trouwens, over onze Belgische talenten... er rijdt er nog eentje rond, maar het enige dat hem tegenhoudt is het geld. Nikki Swannet, mocht die naam iemand iets zeggen.

KVDracer

Citaat van: Doefie op 18 november 2005 - 22:39:56
Citaat van: The REAL Freak op 17 november 2005 - 10:05:47
Van Hooydonk is een pak jonger dan Leinders.

Van Hooydonck is ongeveer even oud ;) Hij is er 28, Bas Leinders is er 30.

Jeffrey is geen slechte coureur. Heeft 5-6 jaar geleden nog paar mooie dingen laten zien in de Formule 3000 (en ik heb er ooit nog kartingstage van gehad :)). Eerst zien hoe hij het doet, dan pas commentaren geven ;)

Trouwens, over onze Belgische talenten... er rijdt er nog eentje rond, maar het enige dat hem tegenhoudt is het geld. Nikki Swannet, mocht die naam iemand iets zeggen.

Jaja, die naam zegt me zeker iets. Heb nog een discussie tussen hem en ziojknn management gelezen op het forum van kartgrid. Hij zit nu dus zonder management hetgeen hem wrs parten zal spelen in het zoeken naar teams.

Doefie

Citaat van: KVDracer op 19 november 2005 - 19:49:03
Citaat van: Doefie op 18 november 2005 - 22:39:56
Citaat van: The REAL Freak op 17 november 2005 - 10:05:47
Van Hooydonk is een pak jonger dan Leinders.

Van Hooydonck is ongeveer even oud ;) Hij is er 28, Bas Leinders is er 30.

Jeffrey is geen slechte coureur. Heeft 5-6 jaar geleden nog paar mooie dingen laten zien in de Formule 3000 (en ik heb er ooit nog kartingstage van gehad :)). Eerst zien hoe hij het doet, dan pas commentaren geven ;)

Trouwens, over onze Belgische talenten... er rijdt er nog eentje rond, maar het enige dat hem tegenhoudt is het geld. Nikki Swannet, mocht die naam iemand iets zeggen.

Jaja, die naam zegt me zeker iets. Heb nog een discussie tussen hem en ziojknn management gelezen op het forum van kartgrid. Hij zit nu dus zonder management hetgeen hem wrs parten zal spelen in het zoeken naar teams.

Ik had er bijna mee samen een Formule Ford-testdag gehad ... gewoon omdat ik nog niet kan schakelen mocht ik niet meedoen >:( ...
In 2002 tegen hem de kartfinale van de Renault Academy gereden, was ongeveer anderhalve seconde trager dan hij. Die jongen heeft al 3x op rij in Zolder gereden met de Formule Renault Academy, enkel dit jaar mocht hij niet meer meedoen. Het jammerlijke is dat hij het geld niet bijeen krijgt, anders was hij ook al heel ver geraakt.