Duval haalt eerste zege

Gestart door Defkes, 13 november 2005 - 14:18:49

« vorige - volgende »

Defkes

Deze nacht heeft de Belg Francois Duval zijn eerste zege van het seizoen gehaald. Hij deed dit in de laatste manche van het kampioenschap in Australië.

Woehoew  :D :D :D
'And an enormous gap building before Mika Hakkinen goes through in third position...when I say enormous it's 1.5 seconds' - Murray Walker

IVY440

Prachtige prestatie van Franois Duval, al was het wel met geluk dat de grote namen allemaal uitvielen. Ik hoop maar dat dit hem een stoeltje oplevert voor 2006.

phil69

Puike prestatie van François Duval, 1ste Belg ooit die een wk-rally wint.
t'is hem uiteindelijk gelukt en op 25 jaar.
Maar geniet ervan, zulke dingen zijn schaars voor ons landje.
Zeg ik ook altijd bij  de prestaties van onze vrouwelijke tennissters.


Mikacouli

Hmmm, toch een opsteker na een toch wel moeilijk seizoen. Hij kon die zege al eerder behaald hebben, moest hij niet wat te onstuimig te werk zijn gegaan. Hij heeft goed gereden en de mannen voor hem zijn door hun eigen fout uit de rally gegaan. Daar kan hij niks aan doen, Duval maakte tenminste geen fout.
Prachtzege van duval en smeets.

Hamilton MASTER

Hopelijk kan hij Ford overtuigen maar de baas van Ford zegt dat Duval nog steeds even egoïstisch en raar is als 3 jaar geleden.



Defkes

Bij Ford was hij niet meer welkom heb ik gelezen...
'And an enormous gap building before Mika Hakkinen goes through in third position...when I say enormous it's 1.5 seconds' - Murray Walker

Doefie

Hij was vorig jaar bij Ford aan de kant geschoven omdat hij constant overschaduwt werd door de intussen tweevoudig wereldkampioen Sébastien Loeb.

pieterd

Duval kon vorig jaar bij Ford een contract voor 4 (!) jaar krijgen, maar dat heeft hij geweigerd ten voordele van Citroen, dat volgens hem meer kansen op een overwinning kon bieden. Dit is in het verkeerde keelgat geschoten van Malcom Wilson (teammanager van Ford), nadat die man jaren geduld heeft gehad met Duval, "bedankte" Francois hem voor bewezen diensten. Nu dat Citroen een sabbatjaar neemt in het WRC heeft de teammanager van Ford al laten horen dat Duval niet meer welkom is.

Heb al ergens gelezen dat Mitsubishi interesse zou hebben...